دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل شلوار لی مردانه جدید برای آقایان شیک پوش

  • ندا خوشرو
  • ۲ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

شلوار جین یکی از پرطرفدارترین شلوارها در بین آقایان است که در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است, در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با زیباترین و جدید ترین طرح های مدل شلوار لی مردانه آشنا سازیم.

تنوع در طرح های شلوارهای جین مردانه بسیار زیاد است و گاهی این تنوع زیاد باعث می شود که شما در هنگام خرید شلوارهای مورد نظرتان دچار تردید و دو دلی شوید. در ادامه این مطلب نمونه هایی از مدل شلوار های لی مردانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

خرید شلوار جین کار نسبتا سختی است و شما باید بتوانید از بین طرح های مختلف شلوار های جین طرحی که مناسب اندام تان است را پیدا کنید. نمونه های از طرح های جدید شلوار جین مردانه را در این بخش از دنیای مد ملاحظه خواهید کرد.

مدل شلوار لی مردانه

انواع مدل شلوار لی مردانه جدید با طرح های مد سال

یکی از متداول ترین و محبوب ترین مدل شلوار مردانه شلوارهای جین هستند که بیشتر آقایان این مدل شلوار ها را برای خرید انتخاب می کنند. در هنگام خرید شلوار جین باید به اندازه و نوع هیکل خود دقت کنید و طرحی از شلوار جین مردانه را انتخاب کنید که با اندام شما مطابقت دارد.

شلوار لی مردانه شلوار لی مردانه با طرح های راسته

در هنگام انتخاب شلوار جین باید دقت کنید که کمر و فاق و پاچه های شلوار کاملا اندازه شما باشد در غیر این صورت شلوار جلوه ای زشت و نامطلوب را پیدا می کند.
شلوار های جین مردانه را می توانید با انواع پیراهن های پسرانه و مردانه و تی شرت های متنوع بپوشید. اگر می خواهید شیک پوش تر به نظر می رسید می توانید شلوار جین را با کت های تک اسپرت مردانه بپوشید.

طرح های زیبا و جدید شلوار لی مردانه شلوار جین مردانه زیبا
در این بخش جدیدترین مدل ها و نمونه های شلوار جین مردانه را به نمایش گذاشته ایم شما می توانید با الگوبرداری از این طرح های زیبا بهترین مدل شلوار جین را برای خود خریداری کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل شلوار جین 2016    شلوار جین مردانه با طرح های مد سال شلوار لی مردانه شلوار جین زیبا و جدید مدل شلوار جین   شلوار لی مردانه با رنگ تیره مدل شلوار جین مردانه مدل شلوار لی مردانه جدیدترین نمونه های شلوار جین مدا شلوار لی مردانه با زیباترین نمونه های مد سال نمونه های مدل شلوار لی مردانه شلوار لی مردانه شلوار لی مردانه با زیباترین نمونه های مد سال مدل شلوار جین سایه دار مردانه شلوار لی مردانه با طرح های مد سال شلوار لی جدید مردانه جدیدترین نمونه های شلوار لی مردانه شلوار لی زیبا مردانه زیباترین نمونه های شلوار لی مردانه

شلوار لی مردانه زاپ دار و جدید

شلوار های جین از جمله پرکاربردترین مدلهای شلوار در بین دختران و پسران جوان می باشند و امروزه در انواع طرحهای مختلف وجود دارند، شلوار های زاپ دار اخیرا مد شده و طرفداران زیادی در بین قشر جوان پیدا کرده اند، مدل شلوار جین زاپ دار یا پاره به دلیل نوع طراحی آن ممکن است کمی عجیب به نظر برسد و بنابراین استفاده از آنها مورد علاقه گروه خاصی از جوانان می باشند، در ادامه تصاویر متنوعی از انواع شلوار جین مردانه با طرح زاپ دار گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید و بنا به سلیقه تان بهترین مدلهای آن را ایده بگیرید.

تصاویری از مدل شلوار لی پسرانه

شلوار لی از جمله مدل شلوارهای اسپرت و بسیار جذاب است که می تواند استایل بسیار شیک و زیبایی ایجاد نماید، ضمن اینکه افراد در سنین مختلف و برای موقعیت های متفاوت می توانند آن را استفاده نمایند، در این بخش قصد داریم مدلهایی از شلوار لی زاپ دار یا پاره در اختیارتان قرار دهیم، جالب است بدانید که می توانید شلوارهای قدیمی و بدون استفاده خود را در منزل به شکل زاپ دار درآورید، برای این منظور می توانید با نحوه زاپ دار کردن شلوار که در مطالب قبلی منتشر شده است، آشنا شوید و این کار را به راحتی در منزل انجام دهید، در اینجا می توانید از مدلهای متنوع شلوار لی زاپ دار برای آقایان دیدن کنید.

مدل شلوار لی زاپ دار آقایان

مدل شلوار لی پسرانه زاپ دار

انواع مدل شلوار لی آقایان

مدل شلوار لی پسرانه

مدلی از شلوار لی آقایان

مدل شلوار لی مردانه خاص

مدل جذاب شلوار لی آقایان

مدل شیک شلوار لی آقایان

مدل شلوار لی مردانه دمپا تنگ

مدل زیبای شلوار لی آقایان

مدل خاص شلوار لی آقایان

مدل جدید شلوار لی آقایان

مدل شلوار لی آقایان

مدل شلوار لی مردانه خاکستری

مدل شلوار لی مردانه علاوه بر این که باید با اندام و لباس شما همخوانی داشته باشد باید با نوع کفشی که قرار است بپوشید مطابقت داشته باشد تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید. طرح های زیبا شلوار جین مردانه را با رنگ های متنوع در این بخش ملاحظه کردید که امیدواریم این طرح های زیبا ایده خوبی برای انتخاب مدل مورد نظر شما باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *