دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل میز تلویزیون ام دی اف باطرح های کاربردی و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از مهم ترین عناصر تاثیر گذار در طراحی دکوراسیون داخلی منزل مدل میز تلویزیون است امروزه میز تلویزیون ها در انواع طرح های چوبی و ام ی اف طراحی می شوند که در ادامه این مطلب انواع طرح های میز تلویزیون ام دی اف را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

با توجه به اندازه تلویزیون ها امروزه مدل های مختلف و کاربردی از میز تلویزیون ام دی اف طراحی شده اند و این مدل میز تلویزیون ها در انواع رنگ های سفید و مشکی و چوبی موجود هستند که شما می توانید با توجه به سبک و رنگ موجود در دکوراسیون پذیرایی خود طرح و رنگ نهایی میز تلویزیون را انتخاب نمایید.

علاوه بر مدل میز تلویزیون جایگاه میز تلویزیون نیز در درون دکوراسیون پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است شما می توانید با انتخاب یک مدل میز ال سی دی تغییرات مثبت و جالبی را در دکوراسیون پذیرایی خود بوجود آورید. در ادامه این بخش جدیدترین طرح های میز تلویزیون های دیواری و زمینی mdf را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل مورد توجه شما قرار بگیرند.

تصاویر مدل میز تلویزیون ام دی اف جدید

قرار دادن میز تلویزیون در مکانی مناسب یکی دیگر از مهم ترین و تاثیر گذار ترین عوامل در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی است شما باید میز تلویزیون را در مکانی قرار دهید که به خوبی از هر ناحیه ای از پذیرایی قابل دید باشد بنابراین بهتر است در طراحی دکوراسیون پذیرایی ابتدا جایگاه میز تلویزیون را مشخص کنید و سپس اقدام به چیدمان مبلمان یا میز نهارخوری کنید.

مدل میز تلویزیون ام دی اف میز تلویزیون زیبا و شیک میز تلویزیون زمینی میز تلویزیون زمینی ام دی اف
اگر شما ترجیح می دهید هر چند وقت یکبار محل قرار گرفتن میز تلویزیون خود را برای ایجاد تنوع در دکوراسیون پذیرایی تغییر دهید بهترین انتخاب برای شما میز های تلویزیون mdf زمینی هستند.

مدل میز تلویزیون ام دی اف سفید TV table made of MDF (17)میز تلویزیون ساده میز تلویزیون زیبا و شیک مدل های میز تلویزیون ام دی اف مدل میز تلویزیون با طرح مدرن انواع طرح های میز تلویزیون ام دی اف

طرح های زیبا و شیک میز تلویزیون دیواری mdf

امروزه مدل های میز تلویزیون ام دی اف سفید مورد استقبال بیشتر مردم قرار گرفته اند و این طرح های میز تلویزیون زیبایی خاص و منحصر به فردی را به پذیرایی شما می بخشند.

میز تلویزیون با طرح های جدید مدل زیبا میز تلویزیون TV table made of MDF (15)TV table made of MDF (16)میز تلویزیون دیواری مدل میز تلویزیون دیواری ام دی اف میز تلویزیون
علاوه بر رنگ سفید میز تلویزیون های mdf رنگ های مشکی و چوبی آن نیز پرطرفدار هستند که شما می توانید با توجه به رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی پذیرایی تان برای رنگ میز تلویزیون تصمیم گیری کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زیباترین مدل های میز تلویزیون میز تلویزیون ام دی اف دیواری

اگر شما در محیط پذیرایی خود فضای کافی برای قرار دادن میز تلویزیون های ام دی اف زمینی را ندارید می توانید از انواع میز تلویزیون های دیواری استفاده کنید این مدل میز تلویزیون ها برای آپارتمان های کوچک می توانند بهترین ایده باشند ولی مشکل بزرگ این طرح از میز تلویزیون ها این است که قابلیت جا به جایی ندارند و اگر شما در آپارتمان و خانه ای به صورت موقتی زندگی می کنید بهتر است که این مدل میزها را برای خریدن سفارش ندهید.

مدل میز تلویزیون دیواری جدیدترین طرح های میز تلویزیون مدل میز تلویزیون ام دی اف دیواری طرح میز تلویزیون ام دی اف میز تلویزیون دیواری میز تلویزیون دیواری میز تلویزیون دیواری

نکات مهم که قبل از خرید میز تلویزیون باید بدانید :

اندازه میز تلویزیون

قبل از انتخاب و خریداری میز تلویزیون در ابتدا باید اندازه تلویزیون را بدانید، برای این منظور باید از گوشه سمت راست تلویزیون تا گوشت سمت چپ پایین تلویزیون به صورت مورب اندازه بگیرید. به عنوان مثال؛ اگر اندازه آن ۸۱ سانتی متر بود یعنی تلویزیون ۳۲ اینچ می باشد و در نتیجه باید میز تلویزیونی با ابعاد بزگتر مثلا از هر طرف ۳۰ سانتی متر بیشتر انتخاب کنید، زیرا اندازه میز نباید هم اندازه یا کوچکتر از تلویزیون باشد.

ارتفاع میز تلویزیون

مرکز صفحه تی وی باید در راستای خط دید شما باشد و تنظیم این ارتفاع بسته به ارتفاع مبلمانی که روی آن می نشینید، متفاوت است به طوری که هر چقدر ارتفاع مبل بیشتر باشد، تلویزیون نیز باید در ارتفاع بالاتری قرار گیرد تا به هنگام تماشای تی وی مجبور نشوید سرتان را خم کنید و گردنتان صدمه ببیند، از آنجا که در اغلب موارد از مبل راحتی برای جلوی تی وی استفاده می شود، بنابراین می توانید ارتفاع آن را ۵۰ سانتی متر در نظر بگیرید.

میز تلویزیون mdf

جنس میز تلویزیون

جنس و کیفیت میز تی وی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و هر چقدر کیفیت بهتری داشته باشد، زیبایی آن نیز بیشتر خواهد بود؛ میز های تلویزیون معمولا در جنس های چوبی، ام دی اف، شیشه، ملامینه و فلز طراحی و تولید می شوند که نوع چوب و ام دی اف و ملامینه آن محبوبیت بیشتری دارند، البته امروزه میز های ملامینه نئوپان و ام دی اف جایگزین خوبی برای میز های چوبی هستند و طرفداران زیادی دارند.

رنگ میز تلویزیون

میز های تلویزیون را می توان در انواع رنگ های مختلف و متنوع طراحی کرد اما برای انتخاب بهترین رنگ آن باید به رنگ تلویزیون تان دقت کنید، ضمن اینکه انتخاب این رنگ باید با رنگ دیگر وسایل منزل نیز مطاابقت داشته باشد.

مکان قرارگیری تلویزیون

میز تلویزیون را در نقطه ای از منزل قرار دهید که برخورد نور به آن موجب اذیت چشم تان نشود و جلوی دید شما را نگیرد، ضمن اینکه قرار دادن تلویزیون در محل شلوغ و پر رفت و آمد موجب پرت شدن حواس بیننده شده و احساس آرامش و لذت تماشای تی وی را در هنگام تماشای آن از بیننده خواهد گرفت، همچنین برای راحتی بیشتر، بهتر است مبل راحتی در جلوی تلویزیون قرار دهید و رنگ آن را نیز با میز تلویزیون تان ست کنید.

مدل میز تلویزیون

امروزه مدلهای متنوعی از میز تلویزیون وجود دارند، حال برای خرید یک مدل از آن باید در ابتدا مدل مدنظر خود را انتخاب کنید؛ انواع مدل میز تلویزیون دیواری، میز های تلویزیون استند، مدل میز های کشویی و … طراحی و تولید می شوند که هر کسی می تواند با توجه به دکوراسیون منزلش و متناسب با سلیقه خود بهترین و متناسب ترین مدل میز تی وی مدرن یا کلاسیک را انتخاب نماید.

میز تی وی ام دی اف

طرح های میز تلویزیون mdf می توانند بهترین گزینه برای تزیین کردن دکوراسیون پذیرایی باشند هم چنین شما می توانید از این مدل میز تلویزیون ها به عنوان کتابخانه و یا بوفه نیز در منزل خود استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طرح های میز تلویزیون کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *