دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

چگونه شوهرم را عاشق و مجذوب خودم کنم؟

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۹ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با روش عاشق شدن شوهر آشنا خواهیم شد. آشنایی با روش های جذب مردان و عاشق کردن شوهر امروه برای تمام خانم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در پاسخ به این سوال که “چگونه شوهرم را عاشق و مجذوب خودم کنم؟ ” باید بدانیم که یکی از بهترین قسمت های هر رابطه احساسی شروع رابطه می باشد. شور و اشتیاقی که در اوایل رابطه وجود دارد گاهی اوقات ممکن است هرگز تکرار نشود. در این مطلب بهترین روش عاشق شدن شوهر را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با رعایت نکاتی که در این مطلب آورده شده می توانید کاری کنید تا شور و اشتیاق اوایل رابطه برای همیشه باقی بماند، هر روز شوهرتان شما را بیشتر دوست داشته باشد و همیشه به شما فکر کند.

یکی از سوالات رایجی که خانم ها از خود می پرسند این است که آیا همسرم مرا دوست دارد؟ راه های زیادی وجود دارد که شما می توانید با انجام آن ها کاری کنید تا شوهرتان مجذوب شما شده و شما را ستایش کند. برای حفظ شور و اشتیاق اوایل ازدواج و عاشق شدن شوهر بیش از پیش همواره باید نکاتی را در نظر گرفته و آن ها را رعایت کنید. رازها و برترین روش عاشق شدن شوهر را در ادامه مطلب با هم مطالعه خواهیم کرد. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

روش های عاشق شدن شوهر

بررسی روش های عاشق شدن شوهر

راه های جذب مردان را در مطالب گذشته خواندیم و در این مطلب قصد بررسی روشهای عاشق شدن شوهر را داریم. روش نگاه کردن ما به چیزهای مختلف با طرز نگاه شوهر ما متفاوت می باشد زیرا آن ها تک بعدی تر از ما می باشند. موقعیت های زندگی مردان اغلب نمی توانند جایگزین های زیادی داشته باشند. یکی از ساده ترین چیزها تماس گرفتن با او می باشد اغلب مردان تماس نگرفتن با او را به منزله نداشتن علاقه به او نمی دانند بلکه اینگونه تصور می کنند که سرتان شلوغ است. بنابراین باید با رازهای مجذوب کردن او و عاشق شدن او برای همیشه آشنایی داشته باشید. اعتماد به نفس و کنترل خود یکی از برترین روشهای عاشق شدن شوهر می باشد. ما در این امر خطیر به شما کمک خواهیم کرد.

روش عاشق شدن شوهر

سر خود را شلوغ کنید

یک روش عاشق شدن شوهر این است که وانمود کنید که سر شما شلوغ است. اینطور نشان ندهید که همواره پشت تلفن نشسته و منتظر تلفن او هستید. اگر واقعا اینگونه است و همیشه منتظر تلفن او هستید باید سر خود را گرم کنید با دوستان خود بیرون بروید و برای خود سرگرمی ایجاد کنید و باید او را در جریان فعالیت های خود قرار دهید زیرا اگر او بداند که سر شما شلوغ است بیشتر به شما جذب خواهد شد و زمانی که وقت خود را به او اختصاص می دهید از شما تشکر خواهد کرد.

داشتن احساس خوب نسبت به خود و اهمیت دادن به ظاهر

لباسی که علاقه زیادی به آن دارید و احساس می کنید در آن جذاب می شوید را بپوشید اطمینان از اینکه اینگونه جذاب به نظر می رسید باعث می شود در ظاهر شما نیز تاثیر بگذارد. ترجه به ظاهر هر چند در ابتدا یکی از نکات سطحی به نظر برسد اما برای تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل یکی از نکات ضروری است. تنها پس از گذشت مدت زمان زیادی باید اجازه دهید تا شما را در لباس های معمولی ببیند.

  •  آرون گروپس

روش عالی عاشق شدن شوهر

 رسیدگی به غرایز شوهرتان و خاص بودن

می توانید با تحسین کردن ظاهر و شخصیت او، برقراری رابطه چشمی و داشتن نگاه نافذ، شکوفا کردن احساسات باعث می شود شما را همیشه بخواهد و به دنبال شما باشد. اگر مرد نیاز به فضا بدون نامزد خود داشت و وقت خود را به دوستان خود اختصاص داد به او اجازه این کار را بدهید البته این کار همیشه درست نمی باشد. اگر دختر با اعتماد به نفسی به نظر برسید و ثابت کنید که زندگی شخصی خود را دارید و آویزان او نیستید در بدست آوردن عشق او موفق خواهید شد.

خاص بودن

مردان اغلب به دنبال خانم های خاص می باشند که تا پایان عمر در کنار آن ها بمانند. باید از غر زدن و نق زدن خودداری کنید تا روز او را خراب نکنید. زنان منطقی و با حساب کتاب که می توانند آن ها را در تمام زندگی حمایت کنند بیشتر مردان را به خود جذب می کنند

روش منطقی عاشق شدن شوهر

دوست بودن با خانواده همسر

یکی از دشوارترین کارهای بعد از ازدواج برای مردان جداشدن از زندگی مجردی می باشد. تمام مردان دوست دارند پس از ازدواج به روابط قبل با خانواده و اعضای فامیل در کنار همسر خود ادامه دهند. هیچ مردی قادر به شنیدن بدگویی علیه اعضای خانواده خود نخواهد بود و نمی تواند تمام عمر خود را تنها با همسرشان سر کنند. در نتیجه احترام و روابط خوب با خانواده همسر یکی از بهترین روش های عاشق شدن شوهر می باشد.

 ستایش مردها

مرد دوست دارد پس از بازگشت از سر کار خسته با لبخند همسر خود مواجه شوند و دوست دارند برای داشتن چنین زنی به دیگران فخر بفروشد. اغلب مردان زندگی خود را با زندگی دیگران مقایسه می کنند بنابراین دوست دارند تا به دیگران نشان دهند که همسری فداکار و مهربان دارند.

آشنایی با روش های عاشق شدن شوهر

بلند پروازی

در صورتی که دوست دارید، همسرتان مردی حمایتگر و قهرمان بوده تا مشکلات شما را حل کند به طوری که نیازی به کار کردن نداشته باشید، در این صورت باید بدانید که هیچگاه برای هیچ مردی جذابیتی ندارید.

شما باید در زندگی خود دارای برنامه و هدف باشید و نیز برای دست یافتن به خواسته هایتان تلاش کنید، بنابراین زندگی هدف دار قطعا یک زندگی کسل کننده و پوچ نمی تواند باشد، بلکه چنین زندگی از شور و هیجان زیادی برخوردار می باشد، همچنین این نوع زندگی برای آقایان نیز جذابیت زیادی خواهد داشت.

شیوه عاشق شدن شوهر

توجه و رسیدگی به خود

مهم نیست که چند ماه و یا حتی چند سال از زندگی شما گذشته باشد، بلکه شما باید همیشه به مانند روز های اول زندگی مشترک تان به ظاهر خودتان برسید و نباید به دلایلی مانند راحتی با همسر خود این موضوع را نادیده بگیرید.

بنابراین شما همیشه باید برای زیباتر به نظر رسیدن خود تلاش کنید و با تقویت این فکر که دیدار اول تان می باشد، همسر خود را جذب زیبایی تان نمایید، حال در صورتی که برای زیبایی ظاهر خود ارزش قائل شوید، در نظر دیگران نیز زیبا و جذاب جلوه خواهید کرد.

تلاش برای حفظ رابطه

در صورتی که می خواهید عشق زندگی تان از ارزشمند بودن رابطه تان اطمینان حاصل کند، برای حفظ رابطه خود با وی تلاش کنید و در شرایط سخت به جای فرار کردن از مشکلات، با صبر و ایستادگی در کنار وی کمک کنید تا رابطه تان همانند سابق خوب و عالی شود.

نحوه عاشق شدن شوهر

محتاط بودن در انتخاب کلمات

مردان از خانم هایی که هیچگونه کنترلی بر روی رفتار های منفی شان ندارند و به طور واضح حس حسادت، عصبانیت و نارحتی خود را بروز می دهند بیزار می باشند. بنابراین در هنگام بروز احساسات منفی خود سعی کنید آنها را به شیوه ای مثبت ابراز کنید و در انتخاب کلماتی که قصد بیان آن را دارید، محتاطانه عمل کنید تا بدین صورت تا همیشه برای همسرتان انتخاب برتر و شایسته باشید.

حال در صورتی که بر روی مرد مورد علاقه و شوهر خود حساس هستید و دوست ندارید که هیچ زن دیگری به عشق تان نزدیک شود، نباید به طور صریح و واضح در این رابطه واکنش نشان دهید و یا اینکه مدام وی را سرزنش کرده و سرش فریاد بزنید، بلکه در صورتی که می خواهید همسرتان تمایل زیادی به زندگی کردن با شما داشته باشد باید بهترین رفتار را از خود نشان دهید.

دیگر نکات مهم برای عاشق شدن شوهر

  • احترام گذاشتن به شوهر
  • داشتن رفتار دوستانه با شوهر
  • بخاطر داشتن چهار فعل طلایی: کنار آمدن، بازسازی کردن، قدردانی کردن و گوش دادن
  • ایجاد مرزهای قوی بین رابطه خود با همسر و خانواده و دوستان
  •  باور کردن حرف هایش
  • رازدار بودن و نزدیک نشدن به رازهای شوهر
  • حرف نزدن زیاد در مورد احساسات تان
  • دادن حس امنیت به شوهر
روش موثر عاشق شدن شوهر
با رعایت نکات و آشنایی با روش عاشق شدن شوهر می توانید رضایت کامل از ازدواج خود را به دست بیاورید و باعث شوید که همواره و همیشه شوهرتان را عاشق خود نگاه دارید. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله پاسخ سوال خود را در باره اینکه چگونه شوهرم را عاشق و مجذوب خودم کنم؟ یافته باشید. همچنین می توانید برای آشنایی با روش های جذاب شدن به بخش روانشناسی خانواده مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *