دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گلسازی با پارچه با ایده های جدید و خلاقانه

  • یلدا محمدی
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹
  • ۰

آموزش گلسازی با پارچه را پیش رو دارید که با استفاده از این آموزش جالب و جذاب می توانید به راحتی در منزل گل های پارچه ای زیبایی تهیه نموده و از آنها در تزیینات مختلف خصوصا در تزیین لباس استفاده نمایید.

گلسازی با پارچه و ساخت گل های پارچه ایی یکی از جذاب ترین فعالیت هایی است که در منزل و بدون داشتن امکانات خاص می توانید انجام دهید. در این مطلب به آموزش ساخت گل پارچه ای می پردازیم که با مشاهده مراحل آن و همچنین استفاده از توضیحات ارائه شده می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان در منزل گل های پارچه ایی زیبایی تهیه نمایید. تا پایان همراه ما باشید و از آموزش ارائه شده در زمینه ساخت گل های پارچه ای نهایت استفاده را ببرید.

آموزش گلسازی با پارچه و ساخت گل پارچه ای :

ساخت گل با پارچه یکی از ساده ترین مدل ساخت انواع گل است که با استفاده از آن می توانید انواع گل های پارچه ایی زیبا و متنوع را تهیه نمایید. آموزشی که در این مطلب ارائه می دهیم مربوط به ساخت گل پارچه ای با روشی ساده است که آن را می توانید با انواع پارچه های ساده و طرح دار با جنس های مختلف تهیه نمایید. در ادامه مشاهده خواهید نمود که این مدل گل به راحتی تهیه می گردد و کاربردهای فراوانی نیز دارد.

ساخت آسان گل با پارچه :

برای ساخت این مدل گل از پارچه دلخواه استفاده نموده و از آن ۵ عدد مربع با ابعاد شش در شش سانتیمتر برش بزنید و آنها را بر روی یکی از قطرهای مربع تا بزنید، با این کار شما پنج مثلث دارید که گلبرگ های گل را تشکیل می دهند. برای مرکز گل هم نیاز به یک دایره دارید که آن را نیز از همان پارچه برش می زنید.

گلسازی با پارچه ساده

برای نتیجه گیری بهتر و همچنین مرتب و ظریف شدن گل ها، می توانید گلبرگ ها را از محل تا شده اتو بزنید.

آموزش گلسازیدرست کردن گل های پارچه ای

  •  آرون گروپس

در این مرحله از ساخت گل بر روی قسمت بسته و تا خورده به صورت نیم دایره کوک می زنیم سپس نخ را جمع می کنیم. خواهید دید که بعد از این کار گلبرگ شما به صورت نیم دایره در می آید.

مراحل ساخت گلدرست کردن گل های پارچه ای ساده

حال اضافات گلبرگ را قیچی کنید تا فرم کلی گلبرگ تشکیل شود، سپس یک نخ از قسمت پایین همه گلبرگ ها رد کنید و آن را بکشید تا پنج گلبرگ در کنار یکدیگر قرار بگیرند و گل زیبایی به وجود آید.

گل پارچه ای برای تزیین لباسآموزش گلسازی با پارچهنحوه ساخت گل تزیینی با پارچه

در این مرحله از گلسازی می توانید به وسیله یک دکمه و پارچه دایره ایی شکل که قبلا تهیه نمودید، مرکز گل را به وجود آورید.

ساخت گل با انواع پارچه سادهساخت گل های پارچه ای

ساخت گل پارچه ای ما به اتمام رسید، توجه داشته باشید که با استفاده از این آموزش و با این روش می توانید اقدم به درست کردن گل با روبان نیز نمایید و گل های زیبا و جالبی تهیه نمایید.

گلسازی با پارچه

ایده هایی از ساخت مدل گلهای پارچه ای زیبا

ایده های جذاب و متنوع زیادی برای درست کردن گل های زیبا برای تزیینات مختلف با استفاده از انواع پارچه های نمدی، پارچه های گیپور، حریر”، نخی، مخمل، ریون، ساتن و … وجود دارد که استفاده از هر یک از این پارچه ها جذابیت خاصی ایجاد خواهد کرد و انجام این کار همانطور که در بالا مشاهده کردید، چندان سخت نیست بلکه با مشاهده الگوهای مختلف و با بهره گیری از کمی ذوق و سلیقه می توانید گلهای مصنوعی زیبایی با استفاده از انواع پارچه رنگی بسازید و از هنر دستی خود لذت ببرید. در ادامه مدلهای جدید و متنوعی از انواع گلسازی و ساخت گل با تور، روبان، پارچه نمد و غیره گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

ساخت گل با پارچه

ساخت گل با انواع وسایل دور ریختنی و در دسترس ایده جذاب و سرگرم کننده ای است که حتی می تواند ایجاد درآمدزایی کند، استفاده از پارچه های اضافی در منزل برای درست کردن گلهای زیبای تزئینی پیشنهاد جذاب و به صرفه ای است، حال در صورتی که علاقمند به ساخت گل با پارچه هستید، می توانید از تصاویر انواع گل پارچه ای شیک و جذاب که در اینجا گلچین کرده ایم دیدن کنید و از این گلهای زیبا به عنوان گلدان های دکوری برای دیزاین قسمتهای مختلف خانه و یا تزئینات مختلف دیگر از جمله برای تزیین لباس، تزیین کیف و اکسسوری های دخترانه همچون تل، گلسر و … مورد استفاده قرار دهید.

تصاویری از ساخت گل با پارچه

ساخت گل پارچه ای زیبا

ایده جدید ساخت گل با پارچه

انواع کاردستی گل با پارچه

ساخت خلاقانه گل با پارچه

ساخت گلی زیبا با پارچه

مدلهای ساخت گل با پارچه

ایده ساخت گل با پارچه

ساخت گل داودی با پارچه گلسازی با پارچه توری

ساخت گل شیک با پارچه

ساخت گل ها با پارچه

گلسازی با پارچه حریر

ساخت گل رز با پارچه ساخت کاردستی گل با پارچه

ساخت گل زیبا با پارچه

گلسازی با پارچه مخمل

امیدواریم آموزش ارائه شده برای شما نیز مفید بوده باشد و از این طریق اقدام به ساخت گل های مختلف پارچه ایی کنید. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده دیگر آموزش ها و آشنایی با نحوه ساخت انواع گل با وسایل گوناگون به بخش گلسازی مراجعه نموده و از مطالب ارائه شده در آن بخش استفاده نمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *