دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سرویس جواهرات عروس با طرح ها و مدل های جدید و جذاب

  • یلدا محمدی
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه ایی از تصاویر و مدل های سرویس جواهرات عروس زیبا و شیک را در این مطلب گرداوری نموده ایم که با مشاهده آنها می توانید زیباترین و خاص ترین سرویس جواهرات را برای مراسم عروسی خود انتخاب نمایید.

مشاهده مدل های جدید زیبای سرویس جواهرات عروس می تواند راهنمای مناسبی در جهت انتخاب صحیح و ایده آل شما باشد. همانگونه که می دانید سرویس های جواهر موجود در بازار دارای تنوع بالایی می باشند و اغلب افراد با سلیقه های مختلف سعی در انتخاب بهترین و زیباترین مدل می نمایند که در این میان آشنایی با مدل های متنوع می تواند به داشتن انتخابی بهتر کمک کند. در ادامه بخش از تصاویر انواع سرویس های جواهر عروس را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند سرویس جواهر دلخواه و ایده ال شما باشند. تا پایان با این مدل های زیبا و خاص همراه ما باشید.

جدیدترین مدل های سرویس جواهرات عروس شیک و زیبا :

انتخاب سرویس جواهر عروس کاملا سلیقه ایی است و هر فرد سعی می کند سرویس جواهر دلخواه خود را انتخاب نماید، البته علاوه بر ظاهر و مدل قیمت سرویس جواهر نیز نقش مهمی در نوع انتخاب دارد. یکی از سرویس های جواهر که اغلب عروس خانم ها آن را می پسندند سرویس جواهر برلیان است، این نوع سرویس ها که دارای نگین های درخشان و جذابی می باشند، از زیبایی خاصی برخوردارند و برای همه عروس خانم های باسلیقه و زیباپسند مناسب می باشند.

مدل های جدید سرویس طلاسرویس جواهرات جدید و زیباسرویس جواهرات عروسعکس های سرویس طلای جدید و زیباعکس سرویس جواهر عروسسرویس طلا و جواهر عروس

سرویس جواهر طلای عروس :

استفاده از سرویس های جواهر با رنگ طلایی یکی نیز انتخاب مناسبی برای عروس خانم ها محسوب می گردد، البته همانگونه که گفتیم انتخاب رنگ و مدل سرویس طلا عروس به نظر عروس خانم بستگی دارد اما مدل های زیر می توانند گزینه مناسبی برای افرادی باشند که قصد خرید سرویس جواهراتی با رنگ طلایی دارند.

مدل سرویس طلا جدیدمدل های شیک سرویس جواهراتسرویس جواهرات زیبامدل سرویس جواهرات عروسسرویس برلیان عروس

سرویس جواهر عروس جدید :

اغلب سرویس های جواهر عروس شامل : گردنبند، دستبند و گوشواره می باشند، اما در برخی از سرویس ها شاهد انگشتر و یا تاج نیز می باشم که این اجزاء در کنار هم زیبایی بی نظیری را برای عروس خانم به وجود می آورند. در ادامه عکس های انواع مدل های سرویس جواهر را مشاهده می فرمایید که هر یک دارای زیبایی بی نظیری می باشند و به خوبی با یکدیگر ست شده اند و می توانند بهترین انتخاب برای عروس خانم های زیبا پسند باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جواهرات عروسسرویس های جواهرات عروس جدید و زیبامدل سرویس جواهرات عروس 95مدل های سرویس جواهرات شیک و جدیدمدل سرویس جواهراتسرویس طلا عروسسرویس جواهر عروس

مدلهای جدیدتری از سرویس جواهرات نوعروس

یکی از خرید های جذاب و دوست داشتنی عروس خانوم هایی که به تازگی ازدواج کرده اند، خرید طلا و جواهر عروسی می باشد که رسم است از طرف خانواده داماد به عروس خانوم هدیه شود تا در جشن عقد یا ازدواج از آن استفاده نمایند؛ در گذشته قیمت طلا آنقدر بالا نبود و معمولا خانواده ها حتی با درآمد معمولی می توانستند به راحتی برای نوعروس خود سرویس طلایی مناسب و درخور و شان عروسشان خریداری کنند، اما امروزه به دلیل افزایش سرسام آور هزینه ها و افزایش قیمت طلا این امکان برای همه وجود ندارد و برخی خانواده ها برای تهیه آن به زحمت می افتند، حال برای کمتر شدن هزینه ها می توان از نیم ست طلا به جای ست کامل خریداری کرد، در ادامه انواع مدل نیم ست طلا و ست کامل جواهر عروس را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

سرویس جواهرات عروس نقره

ست یا سرویس طلا عروس کامل شامل گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشتر می باشد که اغلب طرح و شکل ظاهری آنها یکسان است، اما ممکن است در مدلهای جدید طلای عروس برخی تکه ها مکمل تکه های دیگر باشند، مثلا گردنی به شکل ماه بوده و گوشواره ها به شکل ستاره یا بالعکس.

سرویس جواهر عروس نگین دار

طلای نیم ست هم شامل گوشواره ها و آویز گردنبند بدون زنجیر است، البته گاهی مواقع دارای انگشتر نیز می باشد و از آنجا که قیمت نیم ست نسبت به ست کامل به صرفه تر است، بنابراین به راحتی می توانید طرح دلخواه و مورد نظر خود را با صرف هزینه کمتری خریداری کنید. در اینجا می توانید انواع مدلهای ست و نیم ست طلای عروس را ببینید و ایده بگیرید.

سرویس جواهر عروس زیبا

سرویس جواهر عروس جدید

سرویس جواهر عروس کار شده

سرویس جواهرات عروس شیک

سرویس جواهر عروس جذاب

سرویس جواهر عروس نقره

سرویس جواهرات عروس نگین دار

مدل سرویس جواهر عروس

سرویس جواهر عروس نیم ست

سرویس جواهر عروس ست

تصاویر ست جواهر عروس

سرویس جواهر عروس قلبی

سرویس جواهر نگین دار عروس

ست سرویس جواهر عروس

انواع نیم ست جواهر عروس

سرویس جواهر عروس

سرویس جواهر شیک عروس

امیدواریم مشاهده مدل های سرویس جواهر عروس که در این مطلب ارائه دادیم، برای شما نیز لذت بخش و جذاب بوده باشد و توانسته باشید سرویس جواهر دلخواه و ایده آل خود را انتخاب کنید. از شما عروس خانم های باسلیقه دعوت می کنیم با مراجعه به بخس تزیینات عروس با دیگر عکس ها و مدل های مرتبط و جدید آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *