دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو حریر مجلسی با جدیدترین طرح های سال

  • ندا خوشرو
  • ۴ تیر ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از مهم ترین لباس ها در بین خانم ها مانتو است. مانتو ها مدل های متنوعی دارند و با جنس پارچه های مختلف موجود هستند. در ادامه این مطلب جدیدترین مدل مانتو حریر مجلسی زنانه و دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مانتوهای حریر مدل های متنوعی دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از انواع مدل های مانتو حریر طرح دار و ساده در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید. در این بخش از دنیای مد مجله آرگا مدل مانتوهای حریر را با طرح های زیبا و جدید ملاحظه خواهید کرد.

مانتوها با پارچه حریر جنس لطیف و خنکی دارند و شما می توانید این مدل مانتوها را در مجالس و مهمانی ها و در مکان های مختلفی بپوشید. توجه داشته باشید که طرح و مدل مانتوی شما باید با مکانی که آن را می پوشید مطابقت داشته باشد از مانتوهای مجلسی حریر فقط می توانید در مجالس استفاده کنید و این مدل مانتوها برای محیط های اداری و بیرون مناسب نیستند.

مدل مانتو حریر سفید مجلسی

مدل مانتو حریر مجلسی با جدیدترین طرح های مد سال

خانم های جوان همیشه به دنیال خرید جدیدترین مدل مانتوها هستند. مانتویی برای خرید می تواند مناسب ترین گزینه باشد که با فرم اندام و ظاهر شما مطابقت و همخوانی داشته باشد. اگر رنگ و مدل مانتوی مجلسی حریر با ویژگی های ظاهری شما مطابقت داشته باشد چهره ای متفاوت و جذابی را خواهید داشت.

مانتو حریر مجلسی
مدل مانتوی حریر مجلسی یکی از انواع مانتوهایی است که بیشتر در فصل گرما مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد شما می توانید با پوشیدن این مانتوهای زیبا گرمای طاقت فرسای تابستان را راحت تر تحمل کنید.
مانتوهای مجلسی حریر در انواع پارچه های طرح دار و مشکی و سفید و تک رنگ در بازار موجود هستند.

مانتو حریر با طرح مجلسی مدل مانتو حریر مشکی مجلسی

مدل مانتوهای حریر زنانه و دخترانه با طرح های مجلسی و زیبا

  •  آرون گروپس

مانتو حریر با طرح های زیبا مجلسی
خانم ها با قد بلند بهتر است که از مدل مانتو شلوار مجلسی تک رنگ استفاده نکنند زیرا این مدل لباس پوشیدن قد شما را بلندتر از حد معمولی نشان می دهد.

مانتو های مجلسی کمر دار تنگ برای خانم های قد بلند می تواند بهترین ایده باشد و آن ها را خوش تیپ و خوش اندام تر نشان می دهد.

مدل زیبا و جدید مانتو حریر
اگر شما اندام چاق و درشتی دارید باید مانتویی را برای خریدن انتخاب کنید که کاملا اندازه شما است از پوشیدن مانتوهای تنگ و یا خیلی گشاد خودداری کنید زیرا این مدل مانتو ها اندام شما را نامناسب تر نشان می دهند.
در ادامه این مطلب تصاویر مانتوهای حریر مجلسی با طرح های زیبا و ایده آل را برای شما خانم های خوش سلیقه به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

  مانتو حریر مانتو حریر طرح دار مجلسی مانتو حریر مجلسی بلند   مانتو حریر مشکی مانتو حریر زیبا   مانتو حریر زنانه   مدل مانتو حریر بلند مجلسی مانتو حریر طرح دار مانتو مجلسی حریر مدل مانتو حریر مجلسی مانتو حریر تک رنگ مدل مانتو حریر مجلسی دخترانه مدل مانتو حریر مجلسی زنانه مانتو حریر مجلسی

در این بخش انواع مدل مانتو حریر مجلسی زنانه و دخترانه را با طرح های مد سال مشاهده کردید که امیدواریم یا الگو برداری از این طرح های زیبا و متفاوت بتوانید بهترین مدل مانتو مجلسی را برای خود خریداری کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های مانتو با طرح های مجلسی به بخش مدل مانتو مجلسی مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *