دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس فیل های بزرگ و تنومند و تصاویر بچه فیل های بامزه

  • یلدا محمدی
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
  • ۰

مجموعه از زیباترین و جذاب ترین تصاویر فیل های قوی و بزرگ و مجموعه عکس فیل و بچه فیل های زیبا و دوست داشتنی را در این مطلب ارائه می دهیم که امیدواریم از مشاهده این عکس های زیبا لذت ببرید.

مشاهده اواع عکس فیل ها مختلف و آشنایی با گونه های مختلف فیل های سراسر دنیا، برای همه ما جذاب و جالب است. فیل ها را یم توان سنگین ترین جانواران خشکی دانست که بیشتر بومی هندوستان و آفریقا می باشند و به دلیل ویژگی های ظاهری جالبی که دارند، آشنایی با گونه های مختلف آن می تواند بسیار جذاب و جالب باشد. بر این اساس در این مطلب مجموعه ایی از عکس های فیل های مختلف و بچه فیل ها را گردآوری نموده ایم که در ادامه ارائه می دهیم. تا پایان با این تصاویر جدید و زیبا همراه ما باشید.

گالری عکس فیل های آفریقایی و آسیایی :

فیل حیوانی بزرگ چثه و تنومند است که حدود 4 تا 6 تن وزن دارد. از ویژگی های ظاهری فیل ها که باعث تمایز آنها با دیگر حیوانات می شود. علاوه بر جثه بسیار بزرگ می توان به خرطوم، عاج، گوش های بزرگ، پوست پر چین و چروک و… است که با مشاهده اولیه عکس فیل می توانید این خصوصیا ت را ملاحظه نمایید. اما از دیگر ویژگی های خاص این حیوان می توان به بارداری طولانی که حدود 22 ماه است، مغز توسعه یافته و وجود جوانه های 6 مجموعه دندان در آرواره و رشد دندان جدید بعد از پوسیدگی دندان اول اشاره نمود. مهم ترین عضو بد فیل ها خرطوم می باشد که حکم بینی را دارد و به نفس کشیدن فیل کمک می کند و همچنین از این طریق می توانند آب بنوشند. فیل ها همچنین از خرطوم به جای دست استفاده می نمایند و حتی با خرطوم به نوازش بچه فیل ها می پردازند. فیل دارای خلق و خوی آرامی می باشد و با وجود جثه و هیکل بزرگ به هیچ عنوان نمی توان این حیوان را را جزء حیوانات وحشی دانست.

تصاویر فیل های نر و مادهعکس هیا فیل تنومندفیل های آفریقاییعکس بچه فیل ها با فیل مادرتصاویر فیل های تنومند

فیل ها دشمن اصلی در حیات وحش ندارند تنها گاهی ممکن است مورد حمله شیر ها قرار بگیرند اما متاسفانه انسان ها فیل ها را برای به دست آوردن عاج آنها و همچنین کسب محیط زیست آنها نابود می کنند. دو گونه فیل وجود دارد، فیل آفریقایی و فیل آسیایی که در ظاهر دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. فیل های آسیایی که اغلب در هندوستان زندگی می کنند، دارای پیشانی متورم، عاج و گوش های کوچک و همچنین قد کوتاه تری نسبت به فیل های آفریقایی می باشند که با مشاهده تصاویر زیر بیشتر با آنها آشنا می شوید.

فیل آسیاییتصاویر فیل های قویتصاویر فیل نر و مادهتصاویر فیل های نر و مادهعکس جفت گیری فیل ها

تصاویر فیل آفریقایی :

این گونه از فیل ها در آفریقا و خصوصا کنگو و کنیا زندگی می کنند که گوش های بزرگ و آویزان و عاج بلند از ویژگی های ظاهری بارز این حیوانات می باشند.  فیل های آفریقایی دارای چهار یا پنج سک در جلو و سه سم در عقب می باشند که این امر نیز تفاوت های این گونه با فل های آسیایی می باشد. در ادامه مجموع هایی از عکس های فیل آفریقا را مشاهده می فرمایید که تماشای این عکس فیل ها، باعث آشنایی بیشتر شما با این حیوان می گردد.

  •  آرون گروپس

عکس فیل های بزرگفیل در جنگلعکس زیبای فیلعکس های فیل در جنگلعکس باکیفی ت فیل آفریقاییعکس زیبا یفلعکس زیبای فیل بزرگعکس دسته جمعی فیل ها

عکس بچه فیل :

نوزاد فیل بعد از تولد حدود 100 تا 150 کیلو وزن دارد و می توان گفت هیچ ماهیچه سختی در خرطوم ندارد و می تواند به راحتی شیر بنوشد. بچه فیل ها بعد از تولد به شدت نیازمند نوازش از سوی مادر خود می باشند. این نوازش که توسط خرطور فیل مادر انجام میگیرد اهمیت زیادی برای بچه فیل دارد و می توان گفت بچه فیل هایی که ازمادرشان دور می باشند و نوازش نمی شوند، رشد بسیار کمتری نسبت به دیگر نوزادان فیل دارند. در ادامه عکس های بچه فیل های زیبا و بامزه را ملاحظه فرمایید.

عکس بچه فیلعکس فیل های بزرگعکس بچه فیل و مادرشعکس نوزاد فیلعکس فیل بزرگتصاویر نوزاد فیل

امیدواریم از مشاهده این مجموعه عکس فیل های زیبا و تنومند لذت برده باشید و با مطالعه این مقاله بیشتر با انواع فیل ها آشنا شده باشید. در صورت تمایل به آشنایی با دیگر حیوانات و همچنین مشاهده تصاویر آنها می توانید به بخش عکس حیوانات مراجعه نموده و از دیگر مطالب مفید و جالب دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *