دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش آرایش صورت در ۱۱ مرحله + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۸ تیر ۱۳۹۵
  • ۰

آرایش صورت یکی از مهم ترین بخش های آرایش و زیبایی است که اگر شما صورتتان را به زیبایی میکاپ کنید می توانید داشتن چهره ای متفاوت و ایده آل را تجربه نمایید. در ادامه این مطلب آموزش آرایش صورت را در چند مرحله مشاهده خواهید کرد.

همه خانم ها تمایل دارند تا با زیباترین مدل آرایش صورت در مجالس و مهمانی ها بدرخشند اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که ترجیح می دهید خودتان در منزل میکاپ صورتتان را انجام دهید می توانید با مشاهده مطالب زیر آرایش صورت را در چند مرحله را به خوبی فرا بگیرید.

اگر شما برای هر مهمانی زمان کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارید می توانید خودتان با کمی صبر و حوصله میکاپ صورتتان را در منزل انجام دهید. امروزه بیشتر خانم ها در خودآرایی مهارت کافی و لازم را دارند. آموزش تصویری میکاپ صورت را در ادامه این بخش مشاهده خواهید کرد.
آموزش آرایش صورت با روش های آسان

آموزش آرایش صورت به صورت مرحله به مرحله

میکاپ صورت بر روی همه اجزای چهره شما تاثیر گذار است و اگر شما تمایل دارید که بدون نیاز به آرایشگاه چهره تان را برای رفتن به مهمانی ها و مجالس و میکاپ کنید می توانید با مطالعه مطلب آموزش میکاپ صورت زیر مهارت کافی را در زمینه میکاپ بدست آورید.

آرایش صورت

مرحله اول آرایش صورت

بهتر است قبل از شروع میکاپ صورتتان را با کمک آب و صابون به خوبی بشویید و سپس صورتتان را به طور کامل خشک کنید.

شستن دست و صورت

مرحله دوم آرایش صورت

در این مرحله بهتر است بر روی پوست صورت و لب های خود از کرم مرطوب کننده استفاده کنید و سپس با کمک کرم پودر و یا کانسیلر می توانید لک و جوش و حلقه های سیاه زیر چشم و هر ناهماهنگی را که در صورتتان می بینید محو کنید تا پوست صاف و کاملا یکدستی را داشته باشید.

زدن کانسیلر بر روی جوش و لک

  •  آرون گروپس

مرحله سوم آرایش صورت

در این مرحله از میکاپ بهتر است مقداری کرم پودر را بر روی پوست زیر چشم و دور بینی خود قرار دهید و سپس کرم پودر را پخش کنید تا پوست شما کاملا یکنواخت شود.

زدن کرم پودر بر روی بینی

مراحل آرایش صورت

مرحله چهارم آرایش صورت

می توانید با کمک پودر فیکس براقی پوست صورتتان را بگیرید برای این کار باید یک فرچه بزرگ را در درون پودر بزنید و سپس پودر را با کمک فرچه بر روی همه صورت خود پخش کنید سپس با کمک دستمالی کوچک پودر اضافی موجود در زیر چشم های خود را بگیرید تا به هم ریختن آرایش چشم ها جلوگیری شود.
زدن پودر فیکس بر روی صورت

مرحله پنجم آرایش صورت

در این مرحله باید چشم های خود را با کمک سایه چشم و ریمل و خط چشم طراحی کنید تا چهره شما متفاوت تر از همیشه شود.

نحوه آرایش چشم ها

قبل از زدن سایه رنگ مناسبی از سایه چشم را انتخاب کنید برای آرایش های روز می توانید از رنگ های کم رنگ سایه چشم و برای آرایش شب می توانید از رنگ های پر رنگ و براق سایه چشم استفاده کنید. بعد از این که رنگ سایه خود را انتخاب کردید می توانید با کمک برس آرایشی سایه چشم هایتان را از قسمت مژه ها شروع کنید و تا قسمت ابرو هایتان سایه زدن را ادامه دهید بعد از زدن سایه یهتر است که سایه چشم هایتان را محو کنید.

آموزش زدن سایه

بعد از زدن سایه نوبت به کشیدن خط چشم است شما می توانید با کمک خط چشم های مدادی و یا مایع مدل خط چشم زیبایی را بر روی پلک هایتان بکشید اگر شما برای کشیدن خط چشم نیازمند مطالعه مطالب بیشتری هستید می توانید با کمک مطلب  آموزش خط چشم کشیدن  مهارت کافی را در زمینه کشیدن خط چشم فرا گیرید کشیدن خط چشم کاملا در میکاپ اختیاری است.

کشیدن خط چشم کشیدن خط چشم مدادی

مرحله ششم آرایش صورت

در این مرحله آموزش آرایش صورت می توانید با کمک فرمژه به مژه هایتان حالت و فرم زیبایی را بدهید.

نحوه صحیحی فرمژه زدن

مهم ترین مرحله در آرایش چشم زدن ریمل است که شما می توانید بعد از زدن فرمژه از ریمل برای خوش حالت کردن مژه های خود استفاده نمایید. ریمل را بهتر است که به صورت زیگزاگی بر روی مژه ها بزنید.

زدن صحیح ریمل

به جای استفاده ازفرمژه هم می توانید برای زیباتر شدن چشم های خود از مژه مصنوعی استفاده کنید توجه داشته باشید که بهتر است برای داشتن آرایشی طبیعی از مژه مصنوعی های که حالت طبیعی دارند استفاده کنید و بعد از زدن مژه مصنوعی باید با کمک ریمل مژه های پلک پایین چشم هایتان را نیز حالت دار کنید.

مراحل میکاپ

مرحله هفتم آرایش صورت

در این مرحله از آموزش آرایش صورت نوبت به آرایش ابرو ها می رسد که شما می توانید با کمک فرچه گردی ابتدا ابرو هایتان را شانه بزنید و سپس با کمک مداد ابرو و یا سایه ابرو قسمت های خالی ابرو هایتان را پر کنید و به ابرو های خود مدل بدهید سپس دوباره ابروهایتان را با کمک فرچه شانه بزنید تا ابرو هایتان ظاهر طبیعی پیدا کنند. می توانید برای ثابت نگه داشتن ابرو هایتان از ژل ابرو استفاده نمایید و دوباره ابرو هایتان را شانه بزنید.

نحوه آرایش ابرو ها

مرحله هشتم آرایش صورت

زدن رژ گونه

بعد از آرایش جشم ها باید از رژگونه برای برجسته سازی گونه های خود استفاده کنید. رنگ های صورتی و یا هلویی بهترین رنگ رژ گونه هستند. بعد از زدن رژ گونه با کمک پودر فیکس کناره های رژگونه را محو کنید تا گونه های شما طبیعی تر به نظر برسند. می توانید رنگ رژ گونه و رژ لب خود را هماهنگ کنید. بهترین رنگ رژ گونه برای آرایش روز رنگ های روشن و یا مات هستند و برای آرایش شب بهتر است که از رنگ های براق رژگونه استفاده کنید.

زدن رژگونه

مرحله دهم آرایش صورت

ابتدا رنگ رژ لب مناسبی را برای پوست خود را انتخاب کنید سپس با استفاده از مدادی که همرنگ رژ لب شما است خط لب بکشید و رژ لب دلخواهتان را بر روی لب های خود بزنید می توانید برای زیبایی و دوام بیشتر رژ لب بعد از اتمام کشیدن رژ لب از برق لب استفاده نمایید.

آموزش زدن رژ لب

مرحله یازدهم آرایش صورت

در خاتمه کار آموزش آرایش صورت می توانید به کمک روشی که در مرحله چهارم گفته شد به همه سطح صورت خود پودر فیکس بزنید. استفاده از پودر فیکس باعث می شود تا آرایش شما به خوبی تثبیت شود و هم چنین پودر فیکس از عرق کردن و پاک شدن آرایش به خوبی جلوگیری می کند.

مدل آرایش صورت آموزش میکاپ

در این مطلب مراحل آموزش آرایش صورت را به صورت جامع و کاربردی در ۱۱ مرحله مشاهده کردید شما می توانید با تمرین فراوان و رعایت همه نکاتی که در این مطلب ذکر شد مهارت لازم و کافی را در میکاپ صورت بدست آورید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *