دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های علی صادقی جدید و بامزه + بیوگرافی علی صادقی

  • مرضیه شاکری
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

همه شما نام علی صادقی را شنیده اید . بالطبع از آنجایی که این بازیگر ، کمدین بسیار معروف و مشهوریست ، هرگاه نامش بر زبان جاری می شود، ناخودآگاه به یاد خنده ها و نقش های طنزش می افتیم که هنوز هم با یادآوری آنها به خنده می افتیم.

امروز شما را به مطالعه بیوگرافی یک بازیگر با مهارت و توانمند دعوت می کنیم . همه شما او را می شناسید و کارهای هنری اش را نیز تماشا کرده اید. نقش های کمدی و خنده دار ، خوراک این بازیگر است ، و به طور قطع موفق نیز بوده .شایعاتی نیز درباره ازدواجش با ملیکا زارعی ( خاله شادونه) بوده که خودش آنها را رد کرده و کذب خوانده است . با مشاهده عکس های علی صادقی همراه ما باشید.

مجموعه ای دیدنی از عکس های علی صادقی به همراه بیوگرافی  :

حتی با دیدن عکس های علی صادقی هم متوجه شخصیت شوخ طبع وی می شویم و به ناگاه به خنده می افتیم. با ما همراه باشید تا آثار هنری و بیوگرافی این بازیگر محبوب را با هم بخوانیم.

علی صادقی در 1359/9/14 در تهران پسری متولد شد که شما او را با نام علی صادقی می شناسید. در خانواده ای متشکل از پدر و مادر و 1 برادر و 1 خواهر به دنیا آمد . تحصیلات دانشگاهی اش را تا مقطع کاردانی در رشته کامپیوتر ادامه داد . فرزند دوم خانواده است که قبل او یک برادر و بعد از او یک خواهر به دنیا آمد.

پدرش تراشکار و مادرش خانه دار است. استعدادش در بازیگری توسط آقای سماواتی هنگامی که او به مدرسه می رفت کشف شد و برای اولین بار هم در فیلم ” آفتاب عالم تاب ” ساخته همین کارگردان به ایفای نقش پرداخت.

علی صادقی چندی پیش در برنامه خندوانه ساخته رامبد جوان حضور یافت و  در همانجا اعلام کرد که مجرد است و ازدواج نکرده و شایعاتی که درباره ازدواج این بازیگر با خانم ملیکا زارعی بوده را رد کرد. همچنین خانم ملیکا زارعی نیز در صفحه اینستاگرامش این شایعات را تکذیب نموده اند .

در ” ازدواج در وقت اضافه”  – ” همه چی آرومه” – ” بعد از ظهر سگی”  – ” کیش و مات”  – ” تیغ زن”  – ” زندگی شیرین” – ” اگه می تونی منو بگیر “- ” پیک نیک در میدان جنگ ” – ” چپ دست ” – ” سیاره ای به نام بگبو”  – ” پیتزا مخلوط”  – ” ورود آقایان ممنوع”  – ” شیر و عسل “- ” ورود زنده ها ممنوع”  و …. شاهد هنرنمایی علی صادقی این بازیگر توانا هستیم .

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مورد دوم از عکس های علی صادقی مورد سوم از عکس های علی صادقی مورد چهارم از عکس های علی صادقی علی صادقی و مجید صالحی علی صادقی با ژستی جالب علی صادقی در حال پاپ کرن خوردن علی صادقی و سعید آقا خانی علی صادقی و مهران غفوریان علی صادقی با لباس آبی علی صادقی و مجید صالحی در فیلم ژستی خنده دار از علی صادقی علی صادقی در تیپی جدید علی صادقی و علی مسعودی علی صادقی و حمید گودرزی مورد اول از عکس های علی صادقی

“شیر یا خط” – “ماهی دم قرمز “- “نردبان چوبی” – “پسر آسمانی” – “سفر به بی نهایت” – “حاجی پاپا” – “شوخی های خدا” – “یک آرزوی کوچک” – “تایماز موتوری” – “فرزند افیون” – “آدم آهنی” – “ول کن دستمو “- “سیا زنگی” – “صندوقچه اسرار” – “هفت خط “- “قاتلین پیرمرد “- “پاپوش” و … از سری فیلم های ویدئویی – تلوزیونی علی صادقی است.

“عید امسال” – “موج و صخره” – “زندگی به شرط خنده”- “سه در چهار” – “نقطه سر خط “- “کوچه اقاقیا “- “پشت کنکوری ها” – “خوش نشین ها” – “قرارگاه مسکونی” – “توقیف” – “متهم گریخت “- “خانه به دوش” – “زن بابا” – “بزنگاه” و … نیز از سریال های تلوزیونیست که  علی صادقی در آنها به ایفای نقش پرداخته است .

امیدواریم از مشاهده سری عکس های علی صادقی لذت برده باشید . با سپاس فراوان از شما مهربانان که با ما در این بخش همراه بودید . برای مشاهده تصاویر بیشتر به بخش گالری تصاویر مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *