دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل کابینت های گلاس با طرح های کاربردی و بسیار شیک

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از مهم ترین وسایل در درون هر آشپزخانه ای کابینت های آن می باشند بنابراین شما باید در هنگام خرید و انتخاب مدل کابینت آشپزخانه، دقت لازم را به خرج دهید. مدل کابینت های گلاس ازجمله کابینت های جذاب و متفاوت است که در ادامه تصاویری از این مدل کابینت ها را مشاهده می کنید.

طراحی کابینت های آشپزخانه یکی از مهم ترین فاکتورها در دکوراسیون آشپزخانه می باشند. کابینت ها امروزه در طرح های متنوع و زیبایی طراحی شده اند که یکی از جدیدترین طرح های کابینت، انواع کابینت های گلاس هستند که در این بخش طرح های متنوع این مدلهای کابینت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

یکی از متفاوت ترین مدل های کابینت برای آشپزخانه کابینت هایگلاس است که دارای تنوع زیادی می باشند و این کابینت ها براق و صاف هستند و می توانند نمای زیبا و منحصر به فردی را به دکوراسیون آشپزخانه شما بدهند و هم چنین این مدل کابینت ها به خاطر خاصیت براق بودنشان می توانند منبعی از نور در آشپزخانه به شمار روند. تصاویری از مدل های کابینت مدرن هایگلاس را در مطلب زیر برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه با کابینت هایگلاس

تصاویر مدل کابینت های گلاس با طراحی مدرن و زیبا

کابینت هایگلاس مدلی از کابینت MDF با روکشی گلاس و براق است و شما می توانید درب های این نوع کابینت را به راحتی پاک کنید. کابینت گلاس زیبایی منحصر به فردی دارد و هم چنین محصولات این نوع کابینت بسیار متنوع و مختلف هستند.

کابینت آشپزخانه گلاس با دو رنگ سفید و قرمز

انواع مدل کابینت های گلاس

کابینت های گلاس ساده هستند و اگر شما می خواهید دکوراسیونی مدرن را تجربه کنید می توانید این نوع کابینت ها را در آشپزخانه خود قرار بدهید، زیرا لازمه داشتن دکوراسیونی مدرن استفاده از وسایل با طرح های کاربردی و ساده است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کابینت گلاس
یکی دیگر از مزایای مدل کابینت هایگلاس برای استفاده در آشپزخانه های مدرن مدل دستگیره و کشو های این طرح کابینت است. دستگیره های کابینت گلاس معمولا براق هستند و شکلی ساده دارند از این رو برای سبک مدرن آشپزخانه این مدل کابینت ها می توانند ایده خوبی باشند. برای تاثیر گذاری بیشتر کابینت های گلاس در فضای آشپزخانه خود می توانید کابینت هایی را انتخاب نمایید که در بخش کشو های خود دستگیره های فلزی براق و کشیده ای دارند.

مدل کابینت هلی گلاس با رنگ زرد کمرنگ کابینت هایگلاس زیبا و جدید
علاوه بر طرح کابینت گلاس باید به رنگ کابینت نیز توجه کنید، زیرا رنگ کابینت باید با بقیه رنگ های استفاده شده در دکوراسیون آشپزخانه شما همخوانی و مطابقت داشته باشد. کابینت های گلاس در انواع رنگ های بنفش و نارنجی و قهوه ای و طوسی و قرمز و زرد و …. تولید می شود.

مدل کابینت مدرن برای آشپزخانه انواع مدل کابینت گلاس مدل کابینت های گلاس با رنگ بنفش مدل کابینت با رنگ چوبی کابینت های گلاس با دو رنگ مکملطرح های زیبا و جدید کابینت آشپزخانه گلاس مدل کابینت های مدرن گلاس مدل کابینت با رنگ بنفش کابینت های گلاس مدل کابینت های گلاس

مدل های کابینت گلاس سفید و مشکی برای آشپزخانه ایرانی

یکی از کاربردی ترین طرح های کابینت های گلاس طرح های سفید این نوع کابینت ها می باشند کابینت سفید هایگلاس برای آشپزخانه های کم نور می توانند بهترین ایده باشند و موجب ایجاد روشنایی در این نوع آشپزخانه ها شوند.

مدل کابینت هایگلاس سفید

کابینت هایگلاس در رنگ سیاه نیز طراحی می شود که اگر شما می خواهید دکوراسیونی مدرن را در آشپزخانه خود داشته باشید این مدل کابینت های می توانند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان باشند.

طرح های کابینت هایگلاس

در ادامه این بخش انواع مدلهای کابینت گلاس با رنگ های سفید و مشکی را مشاهده می کنید که امیدواریم این طرح های زیبا مورد توجه شما قرار بگیرند.

مدل کابینت آشپزخانه با طراحی گلاس کابینت مشکی های گلاس کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک مدل کابینت زیبا هایگلاس کابینت آشپزخانه انواع طرح های کابینت آشپزخانه

تصاویری از مدل کابینت گلاس سفید طلایی

کابینت با رنگ سفید طلایی یکی از انواع رنگ های پر طرفدار و جذاب می باشد. استفاده از رنگ طلایی در کنار سفید برای وسایل مختلف در دکوراسیون داخلی به دلیل لوکس و زیبا بودن می تواند تصویر چشم نواز و با شکوهی را ایجاد نماید.

در طراحی های مدرن و امروزی استفاده از رنگ طلایی بیشتر برای دستگیره ها، یراق آلات و نیز المان هایی که از ظرافت بیشتری برخوردارند کاربرد دارد. در ادامه این بخش مدلهای متنوعی از انواع کابینت گلاس با تم سفید طلایی به اشتراک گذاشته ایم که می توانید ببینید و از آنها برای طراحی و چیدمان کابینت آشپزخانه منزلتان الهام بگیرید.

مدلهای شیک کابینت هایگلاس

در هنگام انتخاب کابینت با طرح سفید طلایی، لازم است به دکوراسیون قسمت های دیگر آشپزخانه از جمله رنگ دیوار ها، کف آشپزخانه، میز صبحانه و غیره نیز توجه شود، حال در صورتی که علاقمند به ایجاد دکوراسیونی مدرن و شیک هستید، استفاده از کابینت های هایگلاس سفید طلایی انتخابی عالی برای دیزاین آشپزخانه تان به شکل تجملاتی می باشد، در اینجا شما را به تماشای تصاویری از مدلهای کابینت سفید طلایی با طرح گلاس دعوت می نماییم.

مدل های زیبای کابینت های گلاسمدلی از کابینت مدرن سفید طلایی

مدلی زیبا از کابینت هایگلاسمدل شیک کابینت هایگلاس

مدل سفید طلایی کابینت های گلاسجدیدترین مدل کابینت گلاس برای آشپزخانه منزل

مدل کابینت هایگلاس با طراحی شیککابینت آشپزخانه هایگلاس با طراحی جدید و منحصر به فرد

مدل کابینت هایگلاس با طراحی مدرندکوراسیون کابینت سفید طلایی با طراحی گلاس

تصاویری از مدلهای کابینت هایگلاسچیدمان شیک آشپزخانه با مدل کابینت گلاس

مدل کابینت هایگلاس با طرح زیبادیزاین شیک آشپزخانه با مدل کابینت مدرن و زیبا

مدل کابینت هایگلاس با طرح جدیدکابینت سفید طلایی با طراحی مدرن و زیبا

انواع مدل کابینت هایگلاسمدل کابینت هایگلاس سفید طلایی

شیک ترین مدل کابینت هایگلاسمدلی زیبا و براق از کابینت سفید طلایی

جدیدترین مدل کابینت هایگلاس

تصاویری از مدلهای کابینت هایگلاس با طرح های زیبا و کاربردی را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم با الگو برداری از این طرح های زیبا بتوانید بهترین مدل کابینت را برای خود خریداری کنید. به شما توصیه می کنیم برای مشاهده انواع مدل های زیبا و متنوع کابینت به بخش مدل کابینت مجله آرگا مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *