دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس خواننده لس آنجلسی با کشتی گیران که جنجال به پا کرد

  • یلدا محمدی
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
  • ۰

حضور خواننده لس آنجلسی بعد از برگزاری کشتی با آمریکار در کنار کشتی گیران تبدیل به حاشیه ایی شده است که می توانید در ادامه این مطلب عکس خواننده لس آنجلسی با کشتی گیران ایرانی را مشاهده فرمایید.

عکس خواننده لس آنجلسی با کشتی گیران ایرانی حاکی از حضور این خواننده معروف لس آنجلسی در میان تماشاگران مسابقه کشتی این تیم های ایران و آمریکا است. اندی مددیان خواننده ایرانی که سالهاست در کشور آمریکا زندگی می کند، برای تماشای کشتی ایران در مکان مسابقه حضور یافت و به طرفداری از تیم کشتی ایران پرداخت. در این مطلب می توانید عکس های وی را با کشتی گیران ایرانی ملاحظه نمایید.

عکس خواننده لس آنجلسی با کشتی گیران ایرانی در آمریکا :

تیم کشتی ایران توانست در یک دیدار زیبا و با حساب 5 بر 3 تیم امریکا را شکست دهد  و موفق به کسب قهرمانی جام جهانی 2015 کشتی آزاد لس آنجلس شود. حضور اندی خواننده معروف و مطرح یکی از حواشی پر سر و صدای این مسابقه کشتی بود. وی که برای تماشای این مسابقات و همچنین هواداری از تیم ایران در سالن حضور یافته بود، بعد از مسابقه و کسب قهرمانی ایران با کشتی گیران ایرانی عکس یادگاری گرفت که در ادامه می توانید عکس خواننده لس آنجلسی با کشتی گیران را ملاحظه فرمایید.

عکس خواننده لس آنجلسی با کشتی گیران عکس اندی در ایرانی عکس کشتی گیران با اندی خواننده لس آنجلسی با کشتی گیران عکس اندی در ایرانی

امیدواریم مشاهده عکس های خواننده لس آنجلسی با کشتی گیران برای شما نیز لذت بخش بوده باشد، در صورت تمایل به مشاهده این قبیل تصاویر و مطالعه خبرهای روز و جدید به بخش مطالب داغ مراجعه نمایید و با جدیدترین اخبار و اطلاعات آشنا شوید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *