دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کاردستی با جعبه دستمال کاغذی و لوله دستمال توالت

  • یلدا محمدی
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
  • ۱

جدیدترین مدل های کاردستی با جعبه دستمال کاغذی یا کلینکس و ایده های خلاقانه و جدید برای ساخت کاردستی های زیبا و جالب با رول دستمال توالت و جعبه های دستمال کاغذی را در این مطلب ملاحظه نمایید.

ساخت کاردستی با جعبه کلینکس و رول های دستمال توالت یکی از ایده های خلاقانه و جالب است که منجر به تهیه وسایل جدید و مختلف می گردد. برای ساخت این نوع کاردستی ها، می توان از انواع جعبه های مقوایی کلینکس و همچنین لوله های دستمال توالت استفاده نمایید و با کمی خلاقیت و ابتکار وسایل جدید و کاردستی های متنوعی تهیه نمایید. در ادامه ضمن مشاهده مدل های متنوع و جالب این کاردستی ها، با چگونگی ساخت آنها نیز آشنا می شوید. تا پایان با این کاردستی های زیبا و جذاب همراه ما باشید.

ساخت کاردستی با جعبه دستمال کاغذی با ایده های خلاقانه :

ساخت کاردستی می تواند یکی از جذاب ترین فعالیت های هنری زیبا می باشد که منجر به تهیه وسایل جدید و متنوع می گردد. در این میان ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی و بازیافتی به دلیل به کارگیری مواد و وسایل بی استفاده از جذابیت بیشتری برخوردار است. از جمله این کاردستی ها می توان به کاردستی با جعبه کلینکس و لوله های دستمال توالت اشاره نمود که با به کارگیری خلاقیت و ابتکار تهیه می گردند. تصاویر زیر نمونه هایی از این سبک کاردستی ها را که به راحتی تهیه می گردند نشان می دهند که هر یک می توانند الگویی برای ساخت کاردستی شما باشند.

ساخت گیتار با جعبه دستمال کاغذیساخت کاردستی با جعبه دستمال کاغذیکارسدیت با جعبه دستمال کاغذی کاردستی با جعبه دستمال کاغذی کاردستی خلاقانه با جعبه دستمال کاغذی

توجه داشته باشید که برای زیبایی بیشتر کاردستی ساخته شده با جعبه کلینکس، بهتر است سطح آن را با کاغذهای رنگی مختلف بپوشانید و یا به رنگ آمیزی آن بپردازید. این کار باعث می گردد کاردستی کودکانه شما ظاهری زیباتر و جذاب تر داشته باشد.

کاردسیت ماشین با جعبه دستمال کاغذی کاردستی خانه با جعبه دستمال کاغذیساخت کاردستی جغد با مقوا  کاردستی میوه با جعبه دستمال کاغذی ساخت کاردستی با جعبهساخت کاردستی برای کودکان

کاردستی با لوله دستمال توالت :

با استفاده از لوله های دستمال توالت می توان کاردستی های مختلف و زیبایی تهیه کرد. بدین منظور می توانید از چند لوله دستمال توالت استفاده نموده و با برش زدن آنها و همچنین کشیدن طرح های مختلف بر روی آنها، کاردستی های زیبا و متنوعی تهیه نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کاردستی جغد برای کودکان کاردستی با مقوا برای کودکان کاردستی با رول دستمال کاغذیکاردستی های خلاقانه و زیبا

همانگونه که می توانید به راحتی از ایده های به کار رفته در ساخت کاردستی با مقوا استفاده نموده و از این طریق اقدام به ساخت و تهیه کاردستی های جدید نمایید. تصاویر زیر می توانند ایده جالبی در این زمینه برای شما باشند.

کاردستی کودکان با مقواکاردستی با رول دستمال کاغذیکاردستی با لوله دستمال توالتساخت کاردستی با مقوا و کاغذ

مدلهای متنوع تری از کاردستی با دستمال کاغذی

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید با استفاده از وسایل به درد نخور و بازیافتی مثل جعبه دستمال کاغذی می توان کاردستی های خلاقانه جذاب و متنوعی از جمله عروسک، ماشین، جامدادی، کاردستی در اشکال حیوانات فانتزی و بسیاری از وسایل کاربردی و تزئینی بسازید و به کودکانتان نیز آموزش دهید، زیرا ساخت کادستی ضمن ایجاد سرگرمی در رشد و شکوفایی استعداد بچه ها در آینده تاثیر بسزایی دارد.

اکنون در این قسمت مدلهای دیگری از ساخت کاردستی با دستمال کاغذی برای کودکان به اشتراک گذاشته ایم که می توانید ببینید و بعد از یادگیری به همراه کودکانتان در منزل به انجام این خلاقیت های زیبا بپردازید.

ساخت کاردستی زیبا با جعبه دستمال کاغذیکاردستی قورباغه فانتزی برای کودک

ساخت کاردستی فانتزی با جعبه دستمال کاغذیساخت گل های زیبا با دستمال کاغذی

خلاقیت زیبا با جعبه دستمال کاغذیخلاقیت در ساخت کاردستی با رول دستمال توالت

خلاقیت با جعبه دستمال کاغذیکاردستی گل زیبا و خلاقانه

ساخت کاردستی کودکانه با جعبه دستمال کاغذیعکس کاردستی زیبا و خلاقانه

ساخت کاردستی با دستمال کاغذیساخت کاردستی گل با دستمال کاغذی رنگی

خلاقیت جذاب با جعبه دستمال کاغذیتصویری از مدل کاردستی خلاقانه و زیبا

تصاویری از کاردستی با جعبه دستمال کاغذیکاردستی کفشدوزک زیبا برای کودکان

ساخت کاردستی با رول دستمال کاغذیساخت کاردستی فانتزی و زیبا برای بچه ها

خلاقیت با رول دستمال کاغذیساخت کاردستی جذاب و خلاقانه برای بچه ها

مدلهای کاردستی با جعبه دستمال کاغذیکاردستی ماشین با رول دستمال توالت

کاردستی های زیبا با جعبه دستمال کاغذیایده جذاب ساخت عروسک با دستمال کاغذی

آموزش کاردستی با جعبه دستمال کاغذیایده ساخت کاردستی فرشته با دستمال

انواع کاردستی با جعبه دستمال کاغذیمدل کاردستی خلاقانه پروانه با دستمال

کاردستی خلاقانه با جعبه دستمال کاغذی

مدل های زیبا و جدید انواع کاردستی با جعبه دستمال کاغذی و کاردستی های ساخته شده با رول دستمال توالت را مشاهده نمودید، امیدواریم مدل های ارائه شده الگویی در جهت ساخت کاردستی های جدید و متنوع برای شما باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *