دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل والان پرده جدید و شیک برای انواع پرده ها

  • یلدا محمدی
  • ۱ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه ایی از جدیدترین تصاویر مدل والان پرده با طرح های شیک و زیبا را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با مشاهده این مدل های جدید و متنوع می توانید مناسب ترین مدل والان را برای پرده منزل انتخاب نمایید.

انتخاب مدل والان پرده شیک و زیبا تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت منزل دارد، همانگونه که می دانید والانهای پرده را می توان بخش زیننی پرده دانست که استفاده از آن کاملا سلیقه ایی است که اغلب با توجه به طرح و مدل پرده و همچنین دکوراسیون داخلی منزل انتخاب می گردد. مطمئنا آشنایی با مدل های والانهای پرده متنوع و جدید می تواند ایده قابل توجهی برای انتخاب صحیح و مناسب باشد که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. تا پایان همراه ما باشید.

عکس های مدل والان پرده شیک و زیبا مناسب خانه های ایرانی :

والان پرده و همینطور جنس و طرح پارچه آن نقش مهمی در جلوه و زیبایی پرده منزل شما دارد، البته این انتخاب بستگی به نظر و سلیقه شخصی شما دارد اما آنچه که در این میان از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است توجه به همانگی والان با پرده و همچنین با دیزاین داخلی منزل است. همانطور که می دانید والان پرده مدل های متنوع دارد که کاملا متفاوت می باشند و هر یک می توانند به نوبه خود و با ایجاد هماهنگی های لازم، زیبایی بی نظیری به فضای منزل شما ببخشند. والان های پرده را بر حسب نیاز می توان در کنار پرده و همچنین به صورت جدا مورد استفاده قرار داد. اولین نکته ایی که برای انتخاب مدلهای والان باید در نظر گرفت، مکان استفاده از آن است، مطمئنا طرح و مدلهای والان مناسب برای پرده آشپزخانه با والان پرده پذیرایی و اتاق خواب متفاوت خواهد بود.

مدل والان پردهوالان پرده شیک و جدیدمدل والان شیک و جدید پردهمدل پرده ساده و جدید

والان پرده اتاق پذیرایی :

برای انتخاب والان پرده پذیرایی بهتر است به مبلمان منزل و همچنین دیزاین و دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی توجه نموده و متناسب با آنها، بهترین و شیک ترین والان را انتخاب نمایید. استفاده از والان برای پرده در این بخش از منزل، زیبایی و جذابیت خاصی به پرده می بخشد و می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که ترجیح می دهند فضای منزل شان دارای دکوری شیک و کلاسیک باشد.

مدل والان پرده سادهوالان پرده پذیراییعکس پرده اتاق پذیراییمدل پرده پذیرایی جدید و شیکمدل های والان پردهمدل پرده جدید اتاق پذیراییپرده اتاق پذیرایی با والان

مدلهای والان پرده آشپزخانه :

والن هایی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرند برخلاق دیگر مدلهای والان پرده که اغلب در کنار پرده به کار می روند، این والان ها می توانند به تنهایی به عنوان پرده آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرند. مزیت استفاده از والان در آشپزخانه نسبت به سایر پرده ها این است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضای آشپزخانه، مقدار کمی نور را نیز به آشپزخانه منتقل می نماید و باعث روشنایی متعادلی می گردد. تصاویر زیر نمونه هایی از انواع والان پرده ساده برای پرده آشپزخانه را نشان می دهند که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای شما باشند.

  •  آرون گروپس

والان پرده آشپزخانه مدل والان برای پرده آشپزخانه والان پرده آشپزخانه مدل والان ساده پرده مدل والان کوناه برای پرده آشپزخانه

والان پرده اتاق خواب :

اغلب از والانهایی در اتاق خواب استفاده می شود که در عین سادگی، زیبایی خاصی نیز به اتاق خواب ببخشد. برای انتخاب طرح و مدل والانهای پرده اتاق خواب بهتر است ابتدا به روتختی توجه نموده و مناسب ترین گزینه را بر این اساس انتخاب کنید. هماهنگی بین والان پرده و روتختی زیبایی و جذابیت خاصی به فضای اتاق خواب شما می بخشد.

مدل پرده ساده و جدید  عکس والان پرده جدید مدل پرده اتاق خواب  مدل والان پرده اتاق خواب مدل والان پرده زیبا و شیک

ضرورت وجود والان برای پرده

یکی از روشهای عالی و ساده برای تغییر دکوراسیون منزل استفاده از والن ها می باشد که در انواع پلیسه ای، منحنی، رولی، پله ای، حلقه ای، جمع شده، بالنی، مدل شال، جمع شده با قلاب، والان راست وجود دارد که در ادامه می توانید تصاویری از برخی از این مدل والان ها را ببینید.

حال علاوه بر زیبایی دکوراسیون با والان پرده، استفاده از آن دلایل مختلفی نیز دارد که از آن می توان برای پوشاندن لبه بالایی پرده ها و هر ساختار و بافتی که پرده به آن متصل می شود، استفاده کرد.

مدلی جدید و ساده از والان پرده

ضمن اینکه والان ها در کنترل ورود جریان هوا به داخل ساختمان نیز تاثیرگذار هستند و همچنین از خروج دمای داخل خانه از طریق پنجره ها جلوگیری می کنند، در نتیجه از این طریق موجب تعدیل هوای داخل منزل می شوند.

نکته دیگر در مورد والن ها اینکه برای مخفی کردن میله پرده و پوشاندن سیم کشی و یا لوله کشی در گوشه های سقف بسیار عالی می باشند و یا اینکه موجب می شود دیگر لوازم غیر ضروری متصل به دیوار در معرض دید نباشند، در اینجا می توانید مدلهای متنوع تری از انواع والان برای پرده کلاسیک و مدرن برای قسمتهای مختلف منزل از جمله پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه را مشاهده کنید.

انواع والان پرده

مدلی از والان پرده حریر

تصاویری از والان پرده

مدلی از والان پرده ساده

مدل والان پرده هلالی

مدلی قدیمی از والان پرده

مدلی خاص از والان پرده

مدل والان پرده مدرن

مدلی زیبا از والان پرده

مدلی از والان پرده یک طرفه

مدلی از والان پرده آشپزخانه

مدلی جدید از والان پرده

مدلی از والان پرده

مدل والان پرده خاص

با جدیدترین عکس های مدلهای والان پرده شیک و زیبا آشنا شدید، هر یک از این مدل های ارائه شده می توانند انتخاب مناسب و شایسته ایی برای منزل شما باشند و با استفاده از آنها بهترین و شیک ترین دکور و دیزاین را در بخش های مختلف منزل داشته باشید. در صورت تمایل به آشنایی با دیگر مدلها و مشاهده عکس های بیشتر در این زمینه به بخش مدل پرده مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *