دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو شلوار مجلسی شیک با طرح های جدید و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۴ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

مانتو یکی از مهم ترین لباس ها برای خانم های ایرانی است و در طرح های متنوعی موجود می باشد. در ادامه این مطلب انواع متنوع مدل مانتو شلوار مجلسی با طرح های زیبا و ایده آل را مشاهده خواهید کرد.

مانتو یکی از انواع لباس هایی است که خانم ها در هنگام انتخاب آن همه دقت و حساسیت خود را به خرج می دهند و همیشه تمایل دارند تا با زیباترین مدل مانتو ها در هر مکانی حضور پیدا کنند. در این بخش انواع مدل های مانتو شلوار مجلسی شیک را مشاهده خواهید کرد.

مانتوی مجلسی، یکی از انواع مدل مانتو هایی است که در مهمانی ها و مجالس بیشتر خانم ها از آن استفاده می کنند اگر شما به دنبال جدیدترین نمونه های مدل مانتو شلوارهای مجلسی هستید مدل های این مطلب می توانند برای شما بهترین ایده باشد.

مانتو شلوار سفید مجلسی

مدل مانتو شلوار مجلسی ست با طرح های مد سال

مانتو شلوارهای مجلسی مانند مانتو های رسمی در طرح های ست در بازار موجود هستند و شما می توانید از انواع مدل مانتو شلوارهای ست مجلسی در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید.

مانتو های مجلسی کار شده بهترین ایده برای خرید مانتو مجلسی می باشند. در هنگام خرید مانتو باید همه ویژگی های ظاهری خود را در نظر بگیرید و مدل مانتویی را انتخاب کنید که با قد و اندام شما مطابقت و همخوانی دارد.

مانتو شلوار مجلسی تیره مانتو شلوار مشکی مانتو شلوار مجلسی رنگ روشن
در ادامه این مطلب تصاویری از مدل مانتو و شلوارهای مجلسی ست را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند و از دیدن آن ها نهایت لذت را ببرید.

مانتو شلوار مجلسی با رنگ روشن مانتو مجلسی شیک و جدید مانتو شلوار زیبا مجلسی مدل های مانتو شلوار مجلسی مدل مانتو مجلسی ساده مدل مانتو شلوار مجلسی با جدیدترین طرح های مد سال مدل مانتو و شلوار مشکی مجلسی مدل مانتو شلوار مجلسی ست

مدل مانتو شلوارهای مجلسی شیک و زیبا

علاوه بر مدل مانتو مجلسی رنگ آن نیز باید مورد توجه شما قرار بگیرد رنگ مانتو بر روی چهره شما تاثیر گذار است و اگر رنگ مانتو با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد زیبایی و جذابیت شما چند برابر می شود و می توانید بسیار شیک پوش تر از همیشه در مهمانی ها و مجالس شرکت کنید.

  •  آرون گروپس

مانتو مجلسی زیبا

مدل مانتو شلوار مجلسی زیبا مانتو مجلسی مانتو مجلسی شیک مانتو شلوار مجلسی شیک و مدرن مانتو مجلسی مانتو شلوار مجلسی دخترانه مانتو مجلسی زیبا مانتو شلوار زیبا مجلسی

مدل مانتو شلوارهای مجلسی کار شده

مانتو شلوار های مجلسی اغلب از ظاهری شیک، لاکچری و فوق العاده زیبا برخوردار می باشند که معمولا هزینه زیادی نیز بابت خریداری آنها پرداخت می شود، حال از آنجا که خانوم های شیک پوش دوست دارند در مجالس مختلف بدرخشند و زیبا و جذاب به نظر رسند، بنابراین پوشیدن این مدل مانتو شلوارهای مجلسی می تواند تاثیر زیادی در زیبایی ظاهر و استایل بانوان داشته باشند، در ادامه جدیدترین مدلهای مانتو شلوار شیک و کار شده برای استفاده در مجالس را گلچین کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما واقع شوند.

انواع مانتو و شلوار مجلسی

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید انواع مانتو شلوار های مجلسی در مدلهای شیک و متنوع کوتاه، بلند، جلوباز، کار شده، گیپوردار و غیره طراحی و تولید می شوند که هر کسی می تواند با توجه به سلیقه اش و نیز فرم اندام و استایل خود بهترین و زیباترین مانتو شلوار های مجلسی را انتخاب نماید، حال در صورتی که به دنبال مانتوهای مجلسی شیک هستید که با شلوار متناسب با آن ست کنید، اما هنوز مدلهای دلخواه خود را پیدا نکرده اید، می توانید از جدیدترین و جذاب ترین مدلهای گردآوری شده در اینجا دیدن کنید و بهترین آن را انتخاب کرده و طرح آن را الهام بگیرید.

مدل مانتو شلوار برای مجالس

مانتو شلوار کار شده مجلسی

تصاویری از مانتو و شلوار مجلسی

مانتو شلوار جذاب مجلسی

مانتو شلوار مجلسی بانوان

مدلهای مانتو شلوار برای مجالس

مانتو شلوار زیبای مجلسی

مانتو شلوار جدید مجلسی

مدل مانتو شلوار مجلسی شیک

مانتو شلوار مجلسی کار شده

مانتو شلوار مجلسی جذاب

مدل مانتو شلوار مجلسی سفید

مانتو شلوار مجلسی سفید

مانتو شلوار مجلسی عروس

مانتو شلوار مجلسی زیبا

مانتو شلوار مجلسی شیک

مدل مانتو شلوار مجلسی کار شده

در این مطلب انواع طرح های مانتو شلوارهای مجلسی جدید را مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از این طرح های زیبا بتوانید برترین مانتو شلوارهای مجلسی را برای خود خریداری کنید و یا بدوزید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طرح های مدل مانتو مجلسی کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *