دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عروسک های نمدی با روش ساخت آسان + الگو

  • یلدا محمدی
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

آموزش ساخت عروسک های نمدی جدید و زیبا با الگو و معرفی جدیدترین مدل های عروسک نمدی به همراه ایده هایی برای دوخت عروسک های زیبا با نمد را در این مطلب مشاهده نموده و از مدل های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

ساخت عروسک بانمد جدید و مختلف می تواند یکی از ایده های جذابی باشد که اغلب والدین علاقه خاصی به یادگیری آن دارند و ترجیح می دهند با استفاده از این هنر زیبا و کاربردی عروسک های حدید و متنوعی را برای کودکان خود با استفاده از انواع پارچه ها از جنس نمد تهیه نمایند. در این مقاله قصد داریم ضمن ارائه مدل های متنوع و جدید انواع عروسک ساخته شده با نمد، شما را با نحوه دوخت و ساخت انواع عروسک های جدید نمدی، به صورت مرحله به مرحله آشنا سازیم. تا پایان ما را با این مطلب آموزنده و جالب همراهی نمایید.

عکس عروسک های نمدی جدید و زیبا با الگو :

دوخت  انواع عروسک با نمد برای کودکان یکی از کارهای هنری جالب و جذاب است که با یادگیری آن می توانید به راحتی و در منزل عروسک های زیبا و جدید نمدی را تهیه نمایید. لازم است بدانید ساخت عروسک نمدی اغلب با استفاده از الگوهای ساده انجام می گیرد و طرح و مدل این نوع عروسک کاملا سلیقه ایی است و شما می توانید مدل عروسک را به دلخواه تغییر دهید. در ادامه آموزش مرحله به مرحله عروسک دختر ساخته شده از نمد را مشاهده نمایید.

عروسک دختر نمدی زیبا

آموزش دوخت عروسک با الگو :

برای دوخت عروسک با نمد ابتدا باید طرح و مدل دلخواه را انتخاب نمایید، سپس اقدام به تهیه الگو برای عروسک نمایید. در این بخش ما با نحوه ساخت عروسک دختر با نمد همراه شما هستیم و روشی ساده و آسان برای دوخت انواع عروسک ها با جنس نمد را معرفی می نماییم. تصاویری که در ادامه ملاحظه می فرمایید مربوط به الگوی عروسک نمدی زیبا و جالب دختر می باشد که باید آنها را در سایز مناسب بر روی کاغذ کشیده و سپس روی نمد انتقال داده و برش بزنید.

الگوی عروسک های جدید نمدیساخت عروسک نمدی دختردوخت عروسک نمدی با الگوالگوی عروسک نمدی دختر

بعد از برش زدن الگوهای عروسک نمدی روی پارچه نمد با رنگ های مناسب، الگوهای برش خورده را به صورت جفت شده روی هم قرار دهید و آن ها را به هم بدوزید. البته می توانید از چسب های مناسب نیز استفاده نمایید اما توجه داشته باشید که در روش دوختن مقاومت عروسک های شما بیشتر است. بعد از اتصال، آنها را با پشم شیشه یا پنبه پر کنید.

  •  آرون گروپس

آموزش دوخت عروسک با نمدعروسک های جدید نمدیساخت عروسک جدید نمدی

تکه های بدن عروسک را به هم متصل نمایید، سپس به سراغ قسمت های مختلف لباس عروسک بروید و آن ها را به دلخواه تهیه نمایید.

عروسک های نمدی با الگوساخت عروسک نمدیدوخت عروسک با نمد

تکمیل اجزا صورت و موها نقش مهمی در زیبایی عروسک شما دارد. آنها را به بهترین شکل انجام دهید.

ساخت عروسک با نمد برای کودکانساخت عروسک خلاقانه با نمدعروسک نمدی زیباعروسک های جدید نمدی

اکنون ساخت عروسک زیبای شما با نمد تکمیل شد. در ادامه دیگر عروسک هایی را که با این الگوها تهیه شده اند، مشاهده می فرمایید.

آموزش عروسک با نمدعروسک نمدیعروسک های نمدی جدید

مدل عروسک های زیبا با جنس نمد :

با نحوه ساخت عروسک با الگو آشنا شدید، حال می توانید با روش ارائه شده انواع عروسک های جدید را با پارچه نمد تهیه نمایید. تنها کافی است با استفاده از خلاقیت و ابتکار خود به تهیه عروسک های مختلف بپردازید. در ادامه مدل های متنوع و زیبای انواع عروسک ساخته شده با نمد را مشاهده فرمایید و از طرح های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

مدل عروسک نمدی زیبا عروسک کودکانه با نمد آویز در اتاق با نمد ساخت عروسک های نمدی عروسک شنل قرمزی با نمد Felt dolls (22) ساخت عروسک نمدیساخت عروسک نمدی زیبا و جدید برای کودکان

ساخت عروسک نمدی عاشقانه

عروسکهای نمدی عاشقانه ایده جذابی برای استفاده به عنوان گیفت تولد، ولنتاین و … برای نامزد و یا کسی که دوستش دارید، می باشند، حال ایده های جذاب زیادی برای ساخت این نوع عروسکهای نمدی به شکل قلب، عروسکهای زیبای خرس، جفت های عروسکی زیبا و … وجود دارند که در ادامه ضمن آموزش یک قلب نمدی فانتزی و زیبا می توانید نمونه هایی از تصاویر عروسکهای نمدی عاشقانه را ملاحظه نمایید.

تصاویری از عروسکهای نمدی

آموزش عروسک قلب نمدی و فانتزی

در ابتدای ساخت قلب عروسکی نمدی، طرح و یا الگوی عروسک را روی یک کاغذ رسم کنید که اندازه های آن می تواند به دلخواه شما باشد، برای اینکه قلب شما حالت فانتزی و زیبایی داشته باشد، می توانید از لب و دهان بامزه برای آن استفاده کنید.

الگویی از عروسکهای نمدی

اکنون الگویی را که رسم کرده اید را به روی پارچه نمدی در رنگ دلخواه خود منتقل کرده و سپس آن را برش بزنید.

عروسکهای نمدی قلبی

در مرحله بعدی، با استفاده از پیت پاک کن یا هر وسیله دیگر برای عروسکتان دست و پا بگذارید. همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید هر قلب نمدی از دو الگوی قلب تهیه شده که باید دست و پا ها را پشت یکی از آنها بچسبانید و سپس با استفاده از ماژیک و یا مهره مشکی یا مروارید دیگر اجزای صورت عروسکتان را درست کنید.

ساخت عروسک های نمدی

در آخر دو قلب نمدی را روی یکدیگر بگذارید و با دوخت ساده یا دندان موشی به هم متصل کنید و برای پر کردن داخل آن نیز می توانید از مقداری پشم شیشه و یا پنبه استفاده کنید. در اینجا دعوت می کنیم از مجموعه تصاویر گردآوری شده از عروسکهای نمدی عاشقانه برای این مطلب دیدن کنید.

مدلهایی از عروسکهای نمدی

عروسکهای نمدی فانتزی

ساخت عروسک با نمد

ساخت عروسک زیبا با نمد

عروسکهای نمدی با طرح عاشقانه

عروسکهای نمدی  خرس

آموزش عروسک های نمدی

عروسکهای نمدی به شکل قلب    مدل عروسکهای نمدی

عروسک نمدی عاشقانه

ایده ساخت عروسکهای نمدی

عروسک های نمدی زیبا

امیدواریم آموزش و همچنین مدل های ارائه شده از انواع عروسک های ساخته شده با نمد مورد پسند و توجه شما دوستان گرامی واقع شده باشد و با استفاده از مطالب ارائه شده بتوانید زیباترین عروسک با نمد را تهیه نمایید. اما در صورتی که نیاز به آموزش های بیشتر و یا حتی مشاهده مدل های متنوع تر دارید می توانید به بخش عروسک سازی مراجعه نموده و از دیگر مطالب جدید و مفید با موضوعات مختلف دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *