دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش فرنچ ناخن در خانه به صورت مرحله به مرحله

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

فرنچ ناخن کاری ظریف است که نیازمند صبر و حوصله می باشد در ادامه این مطلب آموزش فرنچ ناخن به صورت مرحله به مرحله را در اختیار شما خانم های عزیز قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بتوانید ناخن های خود را به زیبایی دیزاین کنید.

یکی از کارهای مورد علاقه بیشتر خانم های جوان طراحی ناخن با مدل های زیبا و جدید است که با تمرین و تکرار می توانید مهارت های لازم را در این زمینه کسب نمایید، در ادامه مطلب شما عزیزان را با آموزش فرنچ نان و اصولی که باید رعایت کنید آشنا خواهیم کرد، بنابراین اگر شما نیز علاقه زیادی به فرنچ ناخن دارید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

در این مطلب نحوه فرنچ ناخن را با بهترین روش در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که شما می توانید با کمک این مطلب آموزشی به راحتی ناخن های خود را با مدل های دلخواهتان فرنچ کنید.

   فرنچ ناخن

مراحل آموزش فرنچ ناخن به صورت تصویری + توضیح

یکی از اصل های مهم در دیزاین ناخن ها ترکیب رنگ های مختلف لاک است که باید با مهارت خاصی انجام شود. مراحل فرنچ ناخن را در این مطلب از آرایش و زیبایی برای شما عزیزان ارائه داده ایم.

 فرنچ ناخن در منزل

مرحله اول :

ابتدا یک تکه از چسب نواری را به شکل افقی بر روی ناخن خود بچسبانید توجه داشته باشید که بعد از چسباندن چسب ناخن شما باید به دو قسمت مساوی تقیسم شود.

آموزش فرنچ ناخن

  •  آرون گروپس

مرحله دوم :

اولین رنگ لاک را انتخاب نمایید و سپس یک چهارم ناخن های خود را با لاک رنگ آمیزی کنید و سپس رنگ دوم لاک را انتخاب کنید و قسمت بعدی ناخن را رنگ بزنید.

مرحله سوم :

چسب را از روی ناخن خود بردارید و با دو رنگ لاکی که ناخن خود را رنگ آمیزی کرده اید قسمت پایین ناخن هایتان را نیز لاک بزنید و سپس با قلم مخصوص فرنچ و با کمک رنگ مشکی خطوط تمایز بین رنگ ها را مشخص کنید.

رنگ آمیزی ناخن با دو رنگ لاک

مرحله چهارم :

چهار نقطه سیاه رنگ را در وسط خط های متمایز کننده مشخص نمایید و سپس با کمک لاک هایی که ناخن را طراحی کرده بودید دایره های سیاه رنگ را پر کنید.

فرنچ ناخن پازلی

اصول و نکاتی که در زمان طراحی ناخن باید رعایت کنیم؟

همانطور که می دانید فرنچ ناخن  نیاز به کمی دقت دارد  و همچنین در زمان فرنچ ناخن حتما باید یک سری موارد را رعایت کنید تا به نتیجه مطلوب برسید که این نکات عبارتند از :

آغشته سازی به شکل یکنواخت : به میزان کافی قلمو لاک را آغشته نمایید تا زمانی که قلمو روی سطح ناخن تان قرار گرفته می شود مواد اضافی روی ناخن انباشته نشود.

قلمو تمیز: در زمان قرنج و لاک زدن ناخن از قلمو تمیز با الیاف محکم استفاده نمایید تا در زمان انجام این فرآیند قلمو ریش ریش و یا پاره نشود و مانع از ماندن موهای آن روی سطح لاک شود.

استفاده از پوشش بالا :در زمان طراحی ناخن ها به منظور یکنواخت شدن سطح لاک از لاک هایی که دارای پوشانندگی بالایی هستند استفاده نمایید تا سطح لاک یکنواختی داشته باشید.

اصول و نکات در طراحی ناخن

صبر در فرآیند فرنچ :در زمان انجام لاک زدن در این فرآیند باید کمی صبر و تحمل به خرج دهید و مواد را به خوبی روی سطح ناخن پخش کرده تا کاملا و صاف و یکنواخت شود.

 لاک زدن به روش درست : نحوه لاک زدن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین روش برای انجام اینکار لاک زدن از سمت راست به چپ می باشد.

استفاده از سوهان اسفنجی :در زمان انجام فرآیند طراحی ناخن باید تمام سطح ناخن پوشش داده شود و هر نوع خللی روی ناخن ها قبل از لاک زدن باید با کمک سوهان ناخن تمیز اسفنجی صاف کنید همچنین، به منظور جلوگیری از پستی و بلندی روی سطح ناخن در زمان لاک زدن از لاک زدن زیگزاگی پرهیز نمایید.

در این مطلب آموزش طراحی ناخن را به صورت مرحله به مرحله مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از این مطلب آموزشی بتوانید ناخن های خود را با مدل دلخواهتان به زیبایی طراحی کنید. برای مشاهده انواع طرح های دیزاین ناخن به بخش طراحی ناخن مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *