دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل نیم ست طلا با جدیدترین و شیک ترین طرح های سال

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

امروزه استفاده از نیم ست های طلا و نقره در میان بانوان ایرانی محبوبیت زیادی یافته است و انتخاب طرح جدید نیم ست اهمیت زیادی دارد. در ادامه این مطلب انواع مدل نیم ست طلا را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

نیم ست ها یکی از انواع جواهرات زیبا است که شامل گوشواره و گردنبند می باشد و معمولا انگشتر نیز در بین این نیم ست ها موجود است. در تصاویر ادامه این بخش انواع مدل نیم ست طلا با طرح هالی شیک و زیبا را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

یکی از بهترین هدیه هایی که آقایان می توانند برای خانم ها خریداری کنند جواهرات است اگر شما قدرت خرید سرویس طلا، کامل را ندارید می توانید از مدل های نیم ست برای خرید هدیه استفاده کنید.

نیم ست های زنانه و دخترانه

مدل نیم ست طلا با طرح های زیبا و شیک

امروزه در بیشتر طلا فروشی ها نیم ستهای طلا موجود هستند که بسیار مقرون به صرفه تر از ستهای کامل طلا می باشند. مدل های نیم ستهای طلای دخترانه و زنانه را در این مطلب برای شما به نمایش گذاشته ایم.

مدل نیم ست طلا مدل نیم ست طلا دخترانه

نیم ست طلای دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال

جواهرات از وسایلی هستند که خانم ها از آن ها برای زیبایی و جذابیت خود استفاده می کنند طرح های جواهرات متنوع هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود انوع جواهرات طلا را برای خرید انتخاب کنید.

نیم ست دخترانه زیبا
جدیدترین و زیباترین نیم ست های طلا دخترانه را در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.
مدل نیم ست دخترانه   مدل نیم ست طلا دخترانه   model half set Gold (17) نیم ست طلا دخترانه نیم ست طلا   نیم ست دخترانه

  •  آرون گروپس

جدیدترین انواع مدل های  نیم ست زنانه شیک و جذاب

جواهرات کامل کننده زیبایی و جذابیت برای یک خانم هستند بنابراین شما باشد در هنگام انتخاب آن ها باید نهایت دقت را داشته باشید.

model half set Gold (16)
یکی از جواهراتی که در نیم ست طلاها موجود است گوشواره است و می توان گفت گوشواره اولین چیزی است که توجه دیگران را به سوی خود جلب می کند. باید مدل گوشواره با صورت شما هماهنگی داشته باشد و علاوه بر این بتواند بر زیبایی شما بیافزاید.
علاوه بر گوشواره, گردنبند نیز در نیم ست ها موجود است و شما باید با توجه به رنگ پوست و فرم صورت خود مدل گردنبند را انتخاب نمایید.

نیم ست زنانه

model half set Gold (18)
مدل نیم ست زنانه با طرح های متنوع را در ادامه مطلب جمع آوری کرده ایم این نیم ست ها از به روز ترین و برگزیده ترین مدل های جواهرات سال انتخاب شده اند.

نیم ست زنانه مدل های زیبا و جدید نیم ست زنانه مدل های جدید نیم ست طلا زنانه انواع طرح های نیم ست طلا آویز نیم ست طلا مدل نیم ست طلا زنانه نیم ست طلا با طرح های زیبا نیم ست طلا مدل نیم ست طلای زیبا نیم ست طلا زنانه نیم ست طلا زیبا و شیک

مدل نیم ست زنانه طلا

نیم ست طلا بدون نگین با طرح های منحصر به فرد

امروزه با تنوع طرح ست کامل طلا و نیم ست، بانوان و دختران جوان می توانند به هنگام خرید یا سفارش سرویس طلای خود با انتخاب های متنوعی روبه رو باشند و طرح مورد دلخواه خود را انتخاب نمایند. البته بیان این نکته ضروری است که تفاوت های بین ست کامل طلا و نیم ست طلا وجود دارد که خانم ها بر اساس سلیقه خود می توانند یکی از آن ها را انتخاب نمایند. نیم ست طلا اغلب دارای یک جفت گوشواره، یک گردنبند یا آویز می باشد که در کنار آن ها می تواند یک عدد انگشتر نیز مورد استفاده قرار گیرد که بر خلاف نیم ست طلا، سرویس کامل طلا دارای تمامی این جواهرات و همچنین یک عدد دستبند نیز می باشند.

نوع مدلهای نیم ست طلا برای خانم ها کاملا سلیقه ای هستند. از این رو آن ها از میان انواع نیم ست طلای بدون نگین و نگین دار می توانند به سراغ خرید یکی از این مدلها بروند که البته هر یک از این دو مدل، خود نیز دارای طرح های بسیار متنوع و دوست داشتنی می باشند.

نیم ست طلا بدون نگین جدید

در بخش بالا مجموعه ای فوق العاده دوست داشتنی از انواع نیم ست طلای نگین دار را ملاحظه کرید. در ادامه این بخش قصد داریم  تصاویر چندین نیم ست طلای بدون نگین را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم که تماشای این مدلهای زیبا نیز قطعا لذت بخش خواهد بود و ضمن مشاهده آن ها می توانید طرح نیم ست مورد علاقه خود را انتخاب و برای سفارش آن اقدام نمایید.

نیم ست طلا بدون نگین جذاب

نیم ست طلا بدون نگین منحصر به فرد

نیم ست طلا بدون نگین به روز

نیم ست طلا بدون نگین لاکچری

جدیدترین مدل نیم ست طلا

قشنگ ترین مدل نیم ست طلا

نیم ست طلا بدون نگین متنوع

نیم ست طلا بدون نگین خاص

نیم ست طلا بدون نگین خیره کننده

نیم ست طلا بدون نگین با طرح جدید

نیم ست طلا بدون نگین با طرح لاکچری

متفاوت ترین مدل نیم ست طلا

نیم ست طلا بدون نگین با طرح جالب

نیم ست طلا بدون نگین با طرح خاص

نیم ست طلا بدون نگین با طرح ایده آل

نیم ست طلا بدون نگین با طرح بی نظیر

نیم ست طلا بدون نگین با طرح شکیل شکیل ترین مدل نیم ست طلا

نیم ست طلا بدون نگین با طرح متفاوت

مدل نیم ست زنانه و دخترانه را با طرح های متنوع و جدید در این بخش از دنیای مد مجله آرگا مشاهده کردید که امیدواریم این مدل های متنوع و ایده آل مورد پسند شما قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از این مدل ها برترین طرح نیم ست را برای خود خریداری کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *