دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش شینیون ساده و زیبا در منزل

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
  • ۰

در این بخش تصاویر آموزش شینیون ساده در منزل را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم این شینیون ها در عین سادگی بسیار زیبا و شیک هستند و برای مهمانی های کوچک و دور همی های خانوادگی می توانند ایده خوبی باشند.

آرایش مو یکی از مهم ترین بخش های آرایش و زیبایی است و شما می توانید با نمرین و تکرار فراوان در منزل موهای خودتان را به زیبایی شینیون کنید. در این بخش روش شینیون ساده در خانه را به صورت مرحله به مرحله و تصویری مشاهده خواهید کرد.

برای مهمانی های و جشن های غیر رسمی نیازی نیست که به آرایشگاه بروید و وقت و هزینه زیادی را متحمل شوید شما می توانید با یادگیری چند شینیون ساده در منزل موهای خود را به زیبایی فرم دهید. در ادامه این مطلب آموزشی، تصاویر شینیون ساده در منزل را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این تصاویر شما را در رسیدن به مدل دلخواهتان به خوبی راهنمایی کنند.

آموزش آرایش مو در منزل

آموزش شینیون ساده و جدید در منزل

طریقه انجام شینیون ساده و بافت مو های ساده را در تصاویر زیر مشاهده می کنید شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها خودتان در منزل و بدون نیاز به آرایشگر به موهایتان فرم دهید.

مراحل شینیون ساده

در مدل آرایش موی زیر ابتدا قسمتی هایی از مو به کمک سنجاق مو به روی هم بسته شده است و قسمت های زیر موهای بسته شده به زیبایی بافته شده است. بعد از اتمام  بافت موها, موهای بافته شده را می توانید به کمک سنجاق مو به سمت بالا جمع کنید.

آموزش شینیون ساده

  •  آرون گروپس

برای این مدل شینیون ساده ابتدا موهای خود را از فرق سر به دو قسمت تقسیم کنید سپس طرف راست موهایتان را به کمک کش به خوبی ببندید و مقداری از موهای سمت چپ خود را جدا کنید و سپس موهای جدا شده را به دو قسمت تقسیم کنید و با کمک کش موی زیبایی موهای خود را در یک طرف جمع کنید.

آموزش آرایش موی ساده در منزل شینیون ساده در منزل   مراحل شینیون ساده آموزش آرایش موی ساده در خانه آموزش مرحله به مرحله شینیون ساده آموزش مدل موی بسته در منزل آموزش مدل موی پاپیونی در منزل

برای مدل موی زیر ابتدا همه موهای خود را با کمک کش ببندید و جلوی موهایتان را صاف کنید سپس به موهای خود اسپری حالت دهنده مو بزنید و با کمک شانه قسمتی از مو را که جدا کرده اید پوش دهید و قسمت پوش داده شده را به کمک سنجاق مو بالای سر خود فرم دهید.

شینیون بسته مو

همانطور که مشاهده می کنید در این تصاویر شینیون ساده موها به زیبایی بافته شده است که در تصویر روند بافتن موها را مشاهده می کنید.

آموزش بافت مو مراحل شینیون ساده آموزش مدل موی بسته شینیون بسته مو   آموزش شینیون ساده آموزش مرحله به مرحله شینیون ساده آموزش مدل موی بسته شینیون ساده در منزل مراحل آموزش شینیون در خانه

برای این مدل مو ابتدا موهای جلوی سر خود را به دو قسمت تقسیم کنید سپس قسمت های جدا شده را ببافید و با کمک کش مو, موهای بافته شده را به یکدیگر متصل کنید.

آموزش مدل بافت مو

در این مطلب مجموعه ای از تصاویر آموزش شینیون ساده را ملاحظه کردید که امیدواریم با بتوانید با الهام گرفتن از این مدل ها موی خود را به زیبایی در منزل شینیون کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده مدل های متنوع آرایش مو به بخش شینیون مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *