دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل تونیک گیپور مجلسی با طرح های دخترانه و زنانه

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

مدل تونیک با پارچه گیپور یکی از انواع لباس هایی است که برای شرکت در مهمانی ها و مجالس مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد در ادامه این مطلب انواع طرح های جدید مدل تونیک گیپور را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

تونیک یکی دیگر از انواع لباس های زنانه است که خانم ها در مهمانی ها و مجالس از این نوع لباس استفاده می کنند. اگر شما به دنبال طرح های جدیدی از تونیک هستید انواع مدل های تونیک گیپور در این مطلب می تواند برای شما بهترین ایده باشد.

تنوع تونیک های زنانه بسیار زیاد است و شما می توانید انواع تونیک حریر و تونیک نخی و تونیک گیپور، را انتخاب نمایید. با انتخاب یک مدل تونیک ایده آل و جذاب می توانید شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل تونیک گیپور

مدل تونیک گیپور مجلسی زنانه با جدیدترین طرح ها

پارچه گیپور نوعی پارچه زیبا است که در طرح های متنوع موجود می باشد از این مدل پارچه برای دوخت  لباس و بلوز مجلسی و مانتو و لباس مجلسی استفاده می شود.

مدل تونیک با یقه گیپور مدل تونیک زنانه تونیک با رنگ روشن تونیک گیپور زنانه تونیک مجلسی زنانه

مدل لباس گیپوردار مجلسی با رنگ مشکی می توانند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشند و اگر شما اندام چاقی دارید می توانید از این تونیک ها با رنگ تیره برای شرکت در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید.

تونیک گیپور مشکی مدل تونیک گیپور سفید و مشکی مدل تونیک گیپور مجلسی مدل تونیک گیپور زیبا

  •  آرون گروپس

تصاویر انواع مدل های لباس گیپور دخترانه شیک و زیبا

در برخی از مدل های لباس در قسمتی از دوخت از پارچه های گیپور استفاده می کنند و این پارچه ها را بیشتر در آستین و یقه مدل تونیکها به کار می برند. شما می توانید انواع طرح های تونیکهای گیپور دار را برای خرید انتخاب نمایید.

مدل تونیک با آستین و یقه گیپور مدل های تونیک با یقه گیپور مدل تونیک با آستین گیپور

در ادامه این مطلب تصاویری از مدل تونیک دخترانه را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

تونیک گیپور تونیک گیپور مجلسی تونیک گیپور مشکی و زیبا تونیک حریر زیبا تونیک حریر سفید تونیک گیپور

مدلهای جدید تونیک گیپوردار دخترانه و زنانه

تونیک یکی از پرکاربردترین و جذاب ترین لباسهای دخترانه و زنانه است که در انواع پارچه های نخی، ریون، حریر و غیره و در مدلهای متنوع کوتاه و بلند طراحی و دوخته می شود، تونیک ها به دلیل نوع طراحی خاص و  راحتی که دارند، محبوبیت زیادی در بین خانوم ها داشته و پوشش بسیار مناسبی برای انتخاب آن به عنوان مدل لباس مجلسی شیک و یا لباس خانگی می باشند، ضمن اینکه می تواند استایل فوق العاده زیبا و جذابی ایجاد نماید، در ادامه تصاویری از مدلهای تونیک دخترانه و زنانه گیپوردار گردآوری کرده ایم که امیدواریم تماشای آنها، توجهتان را جلب نمایند.

انواع تونیک گیپوردار

همانطور که گفتیم؛ تونیک ها از لباسهای مورد علاقه خانوم ها بوده که در کمد اغلب آنها یافت می شوند و معمولا در هر موقعیتی مورد استفاده قرار می گیرند، حال در صورتی که به دنبال یک نوع لباس راحتی و در عین حال شیک و جذاب برای مجالس خود از جمله جشن تولد و مهمانی های دیگر و یا به عنوان یک پوشش خانگی راحتی هستید، انتخاب مدلهای تونیک می توان گزینه مناسبی باشند که می توان آنها را با شلوار مناسب، ساپورت، جوراب شلواری پوشید و به همراه کفش های پاشنه بلند یا کفش پاشنه تخت استایل شیک و جذابی به وجود آورد، در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای تونیک گیپوردار شیک برای خانوم های خوش پوش دیدن کنید و از بهترین این مدلها الگو بگیرید.

تصاویر تونیک گیپوردار مدلهای تونیک گیپوردار مدلی از تونیک گیپوردار جدیدترین مدل تونیک گیپوردار مدل تونیک گیپوردار بزرگسال جدیدترین مدل تونیک گیپور مدل شیک تونیک گیپوردار مدل جدید تونیک گیپوردار مدل تونیک گیپور مشکی مدل تونیک گیپوردار زنانه مدل تونیک گیپوردار دخترانه مدل تونیک گیپوردار جدید مدل تونیک گیپوردار مدل تونیک گیپور بلند

جدیدترین طرح های مدل تونیک گیپور، را در این بخش از دنیای مد مجله آرگا مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها بتوانند شما را در انتخاب مدل تونیک دلخواهتان به خوبی راهنمایی کنند. به شما توصیه می کنیم برای مشاهده انواع طرح های تونیک زنانه و دخترانه به بخش مدل تونیک مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *