دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل ابرو برای صورت کشیده و لاغر

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

مدل ابرو باید با صورت شما هماهنگی و مطابقت داشته باشد تا اعضای صورتتان با یکدیگر هماهنگی پیدا کنند. در این مطلب انواع مدل ابرو برای صورت کشیده را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

مدل و حالت ابرو از اجزای اصلی صورت هستند و به عنوان عامل زیبایی و جذابیت بیشتر صورت محسوب می شوند. تصاویر مدل ابروی صورت کشیده را در ادامه این بخش از آرایش صورت در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

به منظور تناسب بیشتر ابروها با اعضای چهره باید ابتدا فرم صورت خود را تشخیص دهید. هر صورتی ابروی متناسب با فرم خودش را دارد افراد با صورت کشیده، هرگز نمی توانند از مدل ابرو برای صورت گرد استفاده کنند. مدل ابروی مناسب صورت کشیده، مخصوص همان صورت است و شما ترجیحا نباید برای بقیه فرم های صورت از این مدل ابروها استفاده کنید.

مدل ابرو دخترانه برای صورت کشیده

تصاویر مدل ابرو برای صورت کشیده و لاغر

به طور کلی هر چهره ای مدل آرایش و مدل مو و مدل ابروهای خاص خودش را دارد. مدل آرایش برای صورت کشیده و مدل مو و ابروها برای این صورت باید با صورت کشیده مطابقت و هماهنگی داشته باشد در غیر این صورت کشیدگی صورت شما بیشتر به نظر می رسد.

مدل ابرو زیبا برای صورت کشیده
برای تشخیص دادن فرم صورت خود می توانید به روش ساده زیر عمل نمایید.
موهایتان را به طور کامل از روی صورت خود کنار بزنید و بدون داشتن هیچ گونه آرایش به آینه نگاه کنید اگر پیشانی و گونه و فک شما تقریبا یک اندازه بودند صورتتان کشیده است در صورت های کشیده استخوان چانه کشیده و برجسته است و صورت باریک و کشیده به نظر می رسد.

مدل ابرو برای صورت کشیده و لاغر
بهتر است افراد با صورت کشیده از مدل ابروهای صاف استفاده کنند مدل ابروهای شکسته و هلالی برای این فرم صورت ها نمی توانند ایده خوبی باشند.
برای این که صورت کشیده خود را به شکل بیضی در آورید باید انحنای ابروها را تا حد امکان بردارید و ابروها را به خطی صاف نزدیک کنید.
ابروهای صاف باعث می شوند تا فاصله زیاد چشم با بقیه قسمت های صورت کمتر به نظر برسد.

مدل ابرو مناسب صورت کشیده

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در ادامه این مطلب انواع مدلهای ابرو برای صورت کشیده را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدلها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

مدل ابرو صورت کشیده مدل ابرو دخترانه مدل ابرو صاف مدل ابرو صاف و کوتاه برای صورت کشیده مدل ابرو زنانه برای صورت کشیده مدل ابرو زیبا برای صورت کشیده مدل ابرو برای صورت کشیده و لاغر مدل ابرو کوتاه برای صورت کشیده مدل ابرو برای صورت های لاغر و کشیده مدل ابرو زنانه برای صورت کشیده مدل ابرو صاف برای صورت های کشیده مدل مو و مدل ابرو برای صورت کشیده مدل ابرو مناسب برای صورت کشیده

همانطور که گفتیم؛ در صورتهای کشیده, اندازه طول صورت بیشتر از عرض یا پهنای آن می باشد، از این رو مدل ابروی انتخابی برای این صورت باید به گونه ای باشد که پهنای چهره را بیشتر نمایان کند و چهره را متعادل سازد، از این رو بهترین مدل ابرو برای این صورت ها، مدل ابروی پهن و بلند و یا مدل ابروی صاف می باشد و ابرو های هلالی و یا شکسته اصلا برای این قبیل افراد مناسب نیستند.

مدل ابروی صورت کشیده و چشم درشت

در بالا با مدل ابروی مناسب برای صورتهای کشیده که به صورت ابرو های صاف و ترجیحاً پهن که دارای شکستکی جزئی در انتهای آن می باشد، آشنا شدید، حال برای انتخاب مدل ابرو برای صورت کشیده به همراه چشم درشت، در ابتدا لازم است با خصوصیات مدل ابروی مناسب برای چشمان درشت نیز آشنا شوید تا با توجه به نکات هر دو مورد بتوانید بهترین و جذاب ترین مدل ابروی مناسب برای این چهره ها را انتخاب نمایید.

مدل ابرو صورت کشیده

مدل ابروی صورت های کشیده و پُر

برای انتخاب مدل ابرو برای صورتی کشیده و پر نیز لازم است با توجه به نکات ذکر شده در مورد مدل ابرو برای صورتهای کشیده و لاغر، همچنین مدل ابرو برای صورت های چاق و توپر, بهترین و متناسب ترین مدل ابرو را انتخاب کنید اما برای انتخاب ابروی مناسب با چهره کشیده و پر حتما توجه داشته باشید که نباید از ابرو های هلالی و شکسته استفاده کنید تا مدل انتخابی ابرو بتواند تعادل مناسب را در صورت کشیده و پر شما ایجاد نماید، در اینجا می توانید تصاویری دیگر از مدلهای جدیدتر ابرو متناسب با انواع صورتهای کشیده را ببینید و بهترین مدل را با توجه به فرم چهره تان انتخاب نمایید.

مدل ابروی صورت های کشیده

تصاویری از مدل ابروی صورت کشیده

مدل ابروی صورت کشیده و زیبا

مدل ابروی صورت کشیده و چشم درشت

انواع مدل ابروی صورت کشیده

میکاپ و مدل ابروی صورت کشیده

مدل ابروی صورت کشیده دخترانه

تصویر مدل ابرو برای صورت کشیده

مدل ابروی پهن صورت کشیده

مدل ابروی صورت کشیده و پر

مدل ابروی صورت کشیده خانم بازیگر

مدل ابروی صورت کشیده و لاغر

مدل ابرو برای صورت کشیده و استخوانی

تصاویر زیباترین مدلهای ابروی صورت کشیده و لاغر را در این بخش ملاحظه فرمودید که امیدواریم بتوانید با راهنمایی این مدلها و مطالب گفته شده مدل ابروی مناسبی را برای صورت کشیده خود انتخاب نمایید. در صورت تمایل می توانید به منظور مشاهده انواع مدلهای ابروی مناسب صورت های مختلف به بخش مدل ابرو مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *