دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

رنگ موی مشکی با فرمول های ترکیبی مختلف + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

رنگ موی مشکی یا سیاه یکی از انواع رنگ مو های زیبا و جذاب است که در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد در این مطلب تصاویر انواع رنگ موهای مشکی زیبا و جذاب و فرمول ترکیبی رنگ مو مشکی پر کلاغی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

رنگ مو یکی از مهم ترین بخش های آرایش مو است و شما می توانید تغییرات زیادی را در موهای خود و چهره تان به کمک رنگ زدن موها ایجاد کنید. رنگ موهای تیره مانند رنگ موی قهوه ای و رنگ مو سیاه هر یک زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برخی از خانم ها ترجیح می دهند این رنگ موها را برای رنگ کردن موهای خود مورد استفاده قرار دهند. در ادامه این بخش می توانید فرمول ترکیبی رنگ مو مشکی را به همراه تصاویر این رنگ مو مشاهده نمایید و با انواع این رنگ موی جذاب آشنا شوید.

رنگ موهای مشکی از انواع رنگ موهای اسپرت می باشند که می توان روی این رنگ از لایت های متنوعی استفاده کرد که به دلیل درخشندگی این رنگ موها جذابیت به خصوص و فوق العاده ای به چهره افراد با پوست های روشن می بخشد. چنانچه قصد دارید از این رنگ مو استفاده نمایید پیش از اقدام به رنگ کردن موها باید عمل کامل براشینگ مو، استفاده از اولاپلکس، قطره دمیج، اکسیدان شماره ۱، خاویار مو فراموش نشود.

رنگ مو زیبا و جذاب مشکی

فرمول ترکیبی رنگ موی مشکی به همراه تصاویر

در بین همه رنگ موهای مشکی؛ رنگ مو پر کلاغی به دلیلی انعکاس آبی که دارد مورد توجه بیشتر خانم ها قرار گرفته است. بنابراین چنانچه به هر دلیلی تمایل دارید از رنگ مو سیاه استفاده کنید باید تمامی توناژهای رنگ مو سیاه را در نظر داشته باشید، زیرا طبقه بندی رنگ مو سیاه در ۲ دسته سرد و گرم می باشد. توناژ آبی در رنگ مو سرد مشکی وجود دارد و در واقع رنگ مو پر کلاغی به عنوان رنگ مو سیاه آبی نیز شناخته می شود، همچنین رنگ مو مخملی یا بادمجانی تیره نیز همان رنگ مو سیاه پرکلاغی یا سیاه آبی است. در مقابل توناژ قرمز در رنگ موی سیاه سرد وجود دارد و از انواع رنگ های طبیعی محسوب می گردد.

در این مطلب قصد داریم تا رنگ موهای مشکی پرطرفدار و جذاب را به شما عزیزان معرفی نماییم برای مشاهده این رنگ موها خواهشمندیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

مدل موی بلند با رنگ مشکی

رنگ مو سیاه پر کلاغی

این رنگ مو بر روی موها تا ۶ ماه می ماند و اگر شما در این مدت قصد داشته باشید که رنگ موهایتان را عوض کنید باید از ریمور برای تغییر رنگ مو خود استفاده کنید.

  •  آرون گروپس

فرمول رنگ مو سیاه پر کلاغی

رنگ موی شماره C1 و یا N1 به میزان ۱۰۰ میل
واریاسیون نقره ای : ۲۰ میل
وایاسیون آبی : ۱۰ میل (اگر ترجیح می دهید که انعکاس آبی بر روی موهای شما بیشتر باشد می توانید میزان واریاسیون آبی را بیشتر کنید).

فرمول رنگ مو مشکی پر کلاغی

رنگ مو سیاه برای مردان

معمولا آقایان برای رفع سفیدی مو از رنگ مو مشکی استفاده می نمایند که به این منظور بهترین انتخاب برای موهای طبیعی یا جو گندمی و موهای سیاه رنگ استفاده از رنگ موهای دودی با پایه ۳ می باشد که بر خلاف رنگ های طبیعی مو فاقد توناژ قرمز است، چرا که انواع رنگ مو طبیعی دارای توناژ قرمز هستند و با شستشو چند باره موها با مواد قلیایی این توناژهای مخفی ظاهر می گردند. آقایان برای اینکه رنگ موهای شان طبیعی تر به نظر برسد بهتر است از رنگ مو سیاه ۳/۱ و یا رنگ مو دودی تیره به کار ببرند.

پایه رنگ مو: موهای طبیعی، جو گندمی و یا رنگ مو سیاه
رنگ مو دودی پایه ۳ یا C  ۳
اکسیدان ۶%

رنگ مو مشکی مناسب آقایان

معرفی انواع رنگ موهای پرطرفدار و جذاب مشکی +  تصاویر

یکی از بهترین روش ها برای ایجاد تنوع در چهره و موها استفاده از رنگ موی های گیاهی و شیمیایی مختلف است. در ادامه این بخش تصاویر رنگ موهای زیبا و متفاوت سیاه را ارائه داده ایم که شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری خود یکی از این رنگ موها را برای رنگ کردن موهایتان انتخاب نمایید.

رنگ مو مشکی بنفش

رنگ مو سیاه بنفش

رنگ مو مشکی بنفش یکی از زیباترین رنگ موهای سیاه است که برای افراد با پوست تقریبا تیره می تواند انتخابی مناسبی باشد.

رنگ مو مشکی بنفش زنانه رنگ مو مشکی بنفش

رنگ مو سیاه آبی

این رنگ مو برای خانم ها با رنگ پوست سفید و چشم های آبی می تواند بهترین انتخاب باشد. اگر شما چشم های آبی و رنگ پوست سفیدی دارید این رنگ مو می تواند چهره شما را جذاب تر از همیشه نشان دهد. برای داشتن این رنگ مو باید از فرمول ترکیبی زیر استفاده نمایید، البته پایه رنگ مو برای مو رنگ نشده و یا قهوه ای باید ۳ الی ۷ در نظر گرفته شود.

رنگ مو مشکی پرکلاغی : ۷۰ میل
رنگ مو آبی یا واریاسیون آبی : ۳۰ میل
اکسیدان ۶%

رنگ موی مشکی آبی رنگی موی مشکی آبی زیبا رنگ موی دخترانه مشکی آبی رنگ موی زیبا آبی مشکی رنگ موی زیبا و متفاوت آبی مشکی

رنگ مو سیاه با توناژ قرمز

این رنگ مو که با رنگ موی شرابی بادمجانی تیره نیز شناخته می شود، جذابیت فوق العاده در افراد با پوست های سفید ایجاد می نمایید. پایه رنگ در این فرمول ترکیب رنگ مو برای موهای قهوه ای یا رنگ نشده می باشد.

رنگ مو مشکی طبیعی : ۱/۲ یا نصف تیوپ
رنگ مو قرمز یاقوتی پایه ۶ : ۱/۲ تیوپ
واریاسیون بنفش : ۲ بند انگشت
اکسیدان ۶%

چنانچه بخواهید رنگ مو سیاه پر کلاغی را روی دکلره انجام دهید برای جلوگیری از خشکی موها و همچنین آسیب موها نباید به یکباره آن را انجام دهید زیرا هر چه قدر دکلره با پایه بالاتری استفاده کنید میزان آسیب موها بیشتر خواهد شد. برای گذاشتن رنگ مو سیاه پر کلاغی روی دکلره نیز به منظور جلوگیری از سبز شدن موها باید از زرد نبودن موهای خود اطمینان حاصل نمایید و حتما از رنگ مو سیاه طبیعی N1 استفاده نمایید.

رنگ مو بادمجانی تیره پایه ۳: ۳/۴ تیوپ
رنگ مو مشکی طبیعی: ۱/۴ تیوپ
واریاسیون بنفش: ۲ سانت
اکسیدان ۶%

رنگ مو مشکی منحصر به فرد با تناژ گرم

رنگ مو مشکی شرابی بادمجانی

متفاوت ترین رنگ موی مشکی

رنگ مو مشکی خاص با تناژ گرم

رنگ مو مشکی قشنگ با تناژ قرمز

جدیدترین رنگ موی مشکی

رنگ مو سیاه خاکستری تیره

اگر شما موهای صافی دارید و می خواهید از رنگ موهای براق برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید این رنگ مو می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. علاوه بر این با رنگ مو مشکی خاکستری می توانید استایل سنگین و مجلسی تری داشته باشید.

همچنین برای آمبره کردن مو با رنگ خاکستری نقره ای روی رنگ سیاه بر روی موها می توانید از فرمول ترکیبی زیر به کار ببرید البته توجه داشته باید که نیاز به دکلره مو با پایه ۹ و شستشو با شامپو ضد زردی دارید.

رنگ مو خاکستری پایه ۸ : ۳/۴ تیوپ
رنگ مو دودی پایه ۹ : ۱/۴ تیوپ
واریاسیون نقره ای : ۲ سانت

رنگ موی مشکی خاکستری رنگ موی خاکستری مشکی مدل میو بلند با رنگ مشکی خاکستری رنگ مو مشکی خاکستری

رنگ مو سیاه گیلاسی

اگر شما می خواهید چهره طبیعی و دخترانه ای داشته باشید این رنگ مو می تواند ایده خوبی برای رنگ کردن موهای شما باشد.

رنگ موی مشکی گیلاسی رنگ موی زیبا دخترانه مشکی گیلاسی

در این مطلب انواع مدل رنگ موهای مشکی با ترکیب های متفاوت را در اختیار شما قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این رنگ موها نهایت لذت را ببرید و در نهایت بتوانید بهترین و مناسب ترین رنگ مشکی را برای موهای خود انتخاب نمایید.

رنگ موی مشکی مدل موی چتری با رنگ مشکی رنگ مو زیبا مشکی رنگ موی مشکی زیبا رنگ موی مشکی با هایلایت تصاویر رنگ موهای ترکیبی مشکی رنگ موی زیبا مشکی زنانه مدل موی فر با رنگ مو مشکی

هایلایت روی رنگ موی سیاه نیز ایده دیگری برای جذابیت چهره و زیبایی موهای خانم های عزیز می باشد که چند نمونه از این هایلایت های زیبا را در اینجا نظاره گر خواهید بود.

رنگ مو مشکی جدید با تناژ گرم

هایلایت زیبای رنگ مو مشکی

قشنگ ترین رنگ موی مشکی

هایلایت قشنگ رنگ مو مشکی

هایلایت بی نظیر رنگ مو مشکی

رنگ مو مشکی ایده آل با تناژ سرد

رنگ مو مشکی جذاب با تناژ سرد

همانگونه که در بالا مشاهده کردید هر رنگ موی ترکیب ها و رنگ های مختلفی دارند که یکی از رنگ موهای زیبا و جذاب رنگ موی سیاه است که شما می توانید جذابیت و شادابی چهره خود را با کمک این رنگ مو چند برابر کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل ها و فرمول های ترکیبی رنگ موهای مختلف به بخش های ترکیب رنگ مو و رنگ مو مجله آرگا مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *