دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو حریر با جذاب ترین و زیباترین طرح های سال

  • ندا خوشرو
  • ۸ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

مانتو های زنانه جنس های متفاوت و متنوعی دارند و برای هر فصل شما می توانید از مدل مانتو های مخصوص همان فصل استفاده کنید. در این مطلب مجموعه ای از بی نظیر ترین مدل مانتو حریر زنانه و دخترانه را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم.

مانتوهای حریر در انواع طرح های مجلسی و گلدار و ساده در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به مشخصات ظاهری و سلیقه شخصی خود مدل مانتویی حریر و مناسب را برای خریدن انتخاب کنید.

با نزدیک شدن به فصل گرما بیشتر خانم ها ترجیح می دهند تا از مدل مانتوهای خنک و مناسب برای این فصل استفاده کنند. از مدل مانتوهایی که بیشتر در این فصل مورد استفاده قرار می گیرد می توان به مدل مانتوی نخی و مانتوهای حریر اشاره کرد.

مانتو حریر مجلسی

تصاویر انواع مدل مانتو حریر جدید و زیبا

مانتوهای حریر جنس پارچه خنک و لطیفی دارند و شما می توانید با پوشیدن این مانتوهای گرمای طاقت فرسای تابستان را به راحتی تحمل کنید. در این مطلب تصاویری از مدل های مد سال مانتوی حریر را برای شما خانم های خوش سلیقه ایرانی گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل مانتو حریر طرح دار مدل مانتو ساده حریر مانتو ساده جریر

مدل های مانتوی حریر تابستانی با طرح های مد سال

مانتوهای حریر در طرح پارچه های گلدار نیز موجود هستند و بیشتر خانم ها این مدل مانتوهای تابستانی را برای پوشیدن انتخاب می کنند. اگر شما دارای اندام چاق و درشتی هستید بهتر است که از پوشیدن مانتوهای حریر با گل های درشت و رنگ های بسیار روشن خود داری کنید زیرا این مدل مانتوها اندام شما را بزرگتر از حد معمولی اش نشان می دهید و هم چنین خانم های لاغر می توانند از انواع مدل مانتوهای گلدار حریر با رنگ روشن و گل های ریز و درشت استفاده نمایند.

مدل مانتو حریر گلدار مدل مانتو حریر بلند مانتو حریر مجلسی دخترانه مدل مانتو تابستانی بلند

  •  آرون گروپس

طرح های متنوع مانتوی حریر را در این بخش مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح های زیبا و جذاب مورد پسند شما قرار بگیرند.

مدل مانتو دخترانه حریر مانتو حریر طرح دار تابستانی مدل مانتو بلند حریرمانتو حریر زنانه مدل مانتو حریر مانتو دخترانه حریر

انواع متنوع مدل مانتوهای حریر مجلسی و شیک

مانتوهای حریر در جنس پارچه های مجلسی نیز موجود هستند و شما می توانید در فصل تابستان از این مدل مانتوهای خنک برای شرکت در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید توجه داشته باشید که مانتوهای مجلسی را فقط باید برای مهمانی ها بپوشید و از پوشیدن این مدل مانتوها برای محیط های اداری و مکان های عمومی خودداری کنید.

مانتو حریر مجلسی

در ادامه این مطلب توجه شما را به چند مدل مانتوی حریر مجلسی با طرح های زیبا و شیک جلب می نماییم  شما می توانید با الگو برداری از این مدل های زیبا و جذاب برترین مدل مانتوی مجلسی زنانه  را برای خود خریداری نمایید.

مدل مانتو حریر سفید و مشکی مجلسی

مدل مانتو ساده حریر مدل مانتو بلند حریر مانتو حریر سفید مجلسی مانتو حریر زرد مانتو حریر دو رنگ تابستانی

جدیدترین مدلهای مانتو حریر برای بانوان شیک پوش

مانتوهای حریر از جمله مانتوهای شیک و فوق العاده زیبا و جذاب هستند که هیچگاه دمده نمی شوند و به عنوان یک مانتوی مجلسی شیک می توانند استایل جذاب و منحصر به فردی ایجاد نمایند، همانطور که گفتیم مانتوهای حریر در مدلها و طرح های متنوعی دوخته و به بازار عرضه می شوند، ازاین رو هر کسی می تواند با توجه به سلیقه اش و متناسب با استایلش بهترین مدل را انتخاب و خریداری نماید، حال در صورتی که علاقمند به مشاهده جدیدترین مدلهای مانتوی حریر با طراحی زیبا و شیک هستید، پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب همراه ما شوید.

تصاویری از مانتوهای حریر

پارچه حریر به دلیل نوع بافت لطیف و نیز جلوه منحصر به فرد و لوکسی که دارد، استفاده از آن در تهیه انواع لباس و مانتوی مجلسی بانوان کاربرد زیادی دارد، ضمن اینکه این نوع لباس ها هیچ موقع قدیمی نشده و از مُد نمی افتند، بنابراین استفاده از این مانتوها انتخاب شایسته ای به عنوان مدل مانتو برای عقد محضری می باشند، البته پارچه گیپور نیز جزو پارچه های شکیل و زیبا برای دوختن مانتوهای مجلسی شیک می باشند، در اینجا می توانید از مدلهای جدیدتر مانتوهای حریر مجلسی دیدن نمایید.

زیباترین مدل مانتوی حریرمدل زیبای مانتوی حریرانواع مانتوهای حریرجدیدترین مدل مانتوی حریرمدل مانتوی حریر مجلسیمدل مانتو حریر مجلسیمدل مانتوی حریر جدیدمدل مانتوی حریر شیکمدل مانتو حریر زنانهمدل مانتوی حریر زیبامدل مانتوی حریرطرح مانتو حریر زیبامدلی از مانتو حریر جدیدمدل مانتو حریر مشکی

زیباترین و جدیدترین مدل مانتوی حریر زنانه و دخترانه را در این مطلب با طرح های مد سال برای شما عزیزان ارائه دادیم که امیدواریم این مدل مانتوهای جذاب و شیک راهنمای خوبی برای انتخاب مانتوی مورد نظر شما باشند. اگر قصد دوختن مانتو حریر را دارید این مدلها می توانند بهترین انتخاب برای الگوبرداری باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *