دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) بیشتر آشنا شوید!

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۵ خرداد ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از مجریان به نام، مستعد و توانای کشورمان در اجرای برنامه های کودک و نوجوان داریوش فرضیایی می باشد. که با نام مستعاد عمو پورنگ فعالیت می کند. در این مطلب با مجموعه عکس عمو پورنگ و بیوگرافی کامل وی آشنا خواهید شد.

عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) متولد اول مرداد ماه سال 1352 است. وی در تهران متولد شد و دارای مدرک کارشناسی گرافیک است. بدلیل بازی در برنامه های کودک و نوجوان به شهرت و محبوبیت خاصی دست یافته است. در این مطلب بیوگرافی داریوش فرضیایی را مورد بررسی قرار می دهیم و مجموعه عکس عمو پورنگ را با هم مشاهده می کنیم.

داریوش فرضیایی در اول مرداد سال 1352 در تهران و در خانواده ای هشت نفره متولد شده است. او فرزند ششم خانواده است. و دارای مدرک کارشناسی گرافیک می باشد. از مادری شمالی و پدری تبریزی متولد شده است و به همین دلیل است که می تواند این دو زبان را به راحتی در برنامه های خود به کار برد و بدلیل استفاده از این زبان ها در برنامه خود است که شهرت زیادی کسب کرده است. علاقه فراوان داریوش به مادرش قابل تحسین است در یک نظر سنجی توانسته است نظر 98% بینندگان را به خود جذب کند. در ادامه بیوگرافی و عکس های عمو پورنگ دوست داشتنی و محبوب کودکان را با هم مشاهده می کنیم.

عکس های پورنگ بر روی صندلی

بیوگرافی کامل و مجموعه زیبای عکس عمو پورنگ

داریوش فرضیایی از 21 سالگی وارد عرصه هنر و صدا و سیما شد اوایل کار خود به عنوان گزارشگر در رادیو به فعالیت خود ادامه داد و در ربنامه عصر جمعه با رادیو شخصیت های مختلف مثل گل پسر و ننه بلقیس را ایفا کرده است. با برنامه ما و شما که در رابطه با کارتون های درخواستی کودکان بود وارد دنیای تلویزیون شد. در سال 78 با بازی در برنامه تورنگ و پورنگ به محبوبیت و شهرت فراوانی در بین کودکان و بزرگسالان دست یافت و در ماه رمضان سال 1381 برنامه کودک و نوجوان را با نام مستعار عمو پورنگ اجرا کرد.

عکس عمو پورنگ و مادرش

عکس عمو پورنگ در کنار مادرش

فعالیت های هنری عمو پورنگ( داریوش فرضیایی)

  • برنامه های ما و شما در سال 1374
  • تورنگ و پورنگ در سال 1378
  • کودک و نوجوان در سال 1381
  • ویژه ماه رمضان در سال 1381
  • شبکه بی طرف در سال 1383
  • یکی و تکی در سال 1384
  • باز باران با طراوت در سال 1385
  • شبکه عمو پورنگ در سال 1387
  • مدرسه عمو پورنگ در سال 1388
  • بوستان دوستان پورنگ در سال 1389
  • هزار و شصت و شونزده در سال 1391
  • کتابخانه عمو پورنگ در سال 1392

عکس داریوش در برنامه جدیدش

  •  آرون گروپس

هم اکنون محله گل و بلبل از داریوش فرضیایی در حال پخش است.

مجموعه عکس های عمو پورنگ

در بخش های قبلی بیوگرافی داریوش فرضیایی مجری محبوب و مستعد برنامه های کودک و نوجوان را برای شما آوردیم حال در این بخش زیباترین مجموعه عکس او در کنار مادر، همسر، دوستان و همکاران را برای شما آورده ایم.

پورنگ و بهنوش بختیاری

عمو پورنگ در کنار پرستو صالحی و بهنوش بختیاری

پورنگ و همسرش

عکس عمو پورنگ در کنار همسرش

عکس های جذاب پورنگ  عکس عمو پورنگ در محله گل و بلبل عکس های عمو پورنگ با تیپ زمستانی عکس های عمو پورنگ پای تلفن عکس عمو پورنگ با تیپ تابستانی عکس های عمو پورنگ در کنار رودخانه عکس های محشر عمو پورنگ سلفی عمو پورنگ

عکس سلفی عمو پورنگ در کنار دوستان

عکس داریوش فرضیایی در طبیعت عکس داریوش فرضیایی در محله گل و بلبل  عکس های جذاب عمو پورنگ  عکس آتلیه عمو پورنگ عکس داریوش فرضیایی و دوست هندی

عکس زیبای عمو پورنگ در کنار دوست هندی اش

عکس داریوش فرضیایی در کنار خواننده مشهور

داریوش فرضیایی و محمد علیزاده

عکس های عمو پورنگ در کنار خرس عروسکی عکس داریوش فرضیایی و بهنام صفوی

داریوش فرضیایی در کنار بهنام صفوی

عکس های زیبا عمو پورنگ عکس های عمو پورنگ در ویتامین سی

عمو پورنگ و محمد متقیان در برنامه ویتامین سی علی ضیا

عمو پورنگ و همسرش

عکس جدید عمو پورنگ در کنار همسرش

عکس عمو پورنگ و امیر محمد عکس داریوش فرضیایی عمو پورنگ عکس های عمو پورنگ با تیپی متفاوت عکس های عمو پورنگ با عینک عکس عمو پورنگ

همانطور که گفته شد یکی از مجریان به نام و مستعد کشورمان در اجرای برنامه های کودک و نوجوان عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) می باشد. امیدواریم از مشاهده عکس های داریوش فرضیایی لذت کافی را برده باشید. در صورت تمایل برای مشاهده عکس بازیگران دیگر می توانید به بخش عکس بازیگران مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *