دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس شب کوتاه با جدیدترین طرح های سال

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

لباس شب از جمله انواع لباس های پرکاربرد برای خانم های ایرانی در مهمانی ها و مجالس است در این مطلب انواع متنوع مدل لباس شب کوتاه با طرح های شیک و جدید را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم. تا پایان مطلب با مشاهده لباس های شب کوتاه همراه ما باشید.

انتخاب لباس  مجلسی زیبا و جذاب بستگی به حالت اندام و فرم ظاهری شما دارد در این بخش انواع نکات مناسب برای خرید یک مدل لباس مجلسی کوتاه ایده آل و متفاوت را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

با انتخاب یک مدل لباس شب، کوتاه متفاوت و جذاب می توانید در مهمانی ها و مجالس به زیبایی بدرخشید. تصاویری از مدل های شیک و جدید لباس های مجلسی با طرح کوتاه را در این بخش از دنیای مد آرگا ملاحظه خواهید کرد.

مدل های جدید و کوتاه لباس شب

تصاویر مدل لباس شب کوتاه شیک و زیبا

 لباس های مجلسی زنانه و دخترانه در انواع مدل لباس شب بلند و کوتاه موجود هستند و شما می توانید با توجه به قد خود و ویژگی های ظاهری تان از مدل دلخواه لباس شب برای شرکت در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید. در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با جدیدترین مدل های لباس شب کوتاه آشنا سازیم.

مدل لباس شب کوتاه گیپور

مدل پیراهن شب دخترانه کوتاه

توجه به فرم اندام یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید لباس  مجلسی است. اگر شما شکم بزرگی دارید لباس های ساتن و ابریشم برای شما نمی توانند انتخاب خوبی باشند زیرا این مدل لباس ها باعث می شوند تا شکم شما بزرگ تر به نظر برسد. لباس ها با مدل راسته و هم چنین لباس هایی که کاملا اندازه هستند می توانند ایده خوبی برای انتخاب خانم ها با شکم بزرگ باشند.

لباس شب دخترانه

مدل لباس شب کوتاه سفید

خانم هایی که سینه های بزرگی دارند بهتر است که از لباس های دکلته و یا آستین کوتاه با یقه هفت یا یقه کشیده استفاده کنند.

لباس شب زیبا

لباس شب کوتاه

اگر قد شما بلند است و پاهای زیبا و جذابی دارید بهترین انتخاب برای شما مدل پیراهن شب کوتاه با طرح های جدید است.

  •  آرون گروپس

لباس شب کوتاه دخترانه و زنانه مدل لباس شب مدل لباس شب کوتاه قرمز مدل های لباس شب دخترانه و زنانه

لباس شب کوتاه دخترانه

مدل های پیراهن شب کوتاه زنانه

علاوه بر مدل  پیراهن های شب باید بر بر روی انتخاب رنگ آن نیز حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید زیرا اگر رنگ پیراهن هم باید با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی نداشته باشد مدل پیراهن های شب نیز زیبایی و جذابیت ظاهری خود  از دست می هد.

افراد با رنگ پوست تیره باید از رنگ های روشن لباس مجلسی استفاده نمایند زیرا رنگ های تیره لباس شب باعث می شود تا تیرگی پوست آن ها بیشتر مود توجه قرار بگیرد و علاوه بر این رنگ های تیره باعث خفه شدن رنگ پوست افراد سبزه می شود.

انواع مدل های لباس شب مدل لباس شب کوتاه زنانهلباس شب زیبا و جدید مدل لباس شب زیبا و کوتاه مدل های شیک و جدید لباس شب لباس شب زیبا و جدید
رنگ های روشن لباس شب هم نمی توانند انتخاب خوبی برای خانم ها با رنگ پوست سفید و روشن باشند اگر شما رنگ پوست سفید و روشنی دارید از پوشیدن لباس شب ها با رنگ های سفید و کرم و … اجتناب کنید زیرا این مدل ها باعث می شوند تا سفیدی پوست شما بیشتر نمایان شود و علاوه بر این چهره شما با پوشیدن این مدل لباس ها رنگ پریده به نظر می رسد.

   مدل لباس شب زیبا و مدرن لباس شب با جدیدترین طرح های مد سال لباس شب گیپور مدل لباس شب تور دار

مدل لباس شب دکلته

مدل لباس مجلسی دخترانه کوتاه

انتخاب لباس مناسب تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت استایل شما دارد، حال اگرچه نوع آرایش و مدل مو ها و نیز استفاده از جواهرات و اکسسوری های مختلف می تواند بر زیبایی شما بیفزاید، اما اولین چیزی که جلب توجه کرده و نگاه ها را به خود جلب می نماید، نوع پوشش و مدل لباس شما است، بنابراین برای انتخاب آن باید وقت و انرژی زیادی بگذارید.

جدیدترین طراحی لباس شب کوتاه

در این بخش مدلهای جذاب  و زیبایی از انواع لباس شب و مجلسی دخترانه کوتاه گردآوری کرده ایم که می توانید متناسب با فرم و استایل خود، رنگ پوست و نیز با توجه به سلیقه تان بهترین مدل آن را انتخاب کرده و بدرخشید.

انواع لباسهای مجلسی کوتاه

لباس شب گیپور دار یکی از مدلهای جذاب و زیبای لباس مجلسی در انواع رنگهای متنوع و جذاب آبی، صورتی، بنفش، سرخابی و سفید برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد که طرفداران زیادی در بین دختران جوان دارد، حال در صورتی که می خواهید با ظاهری شیک و متفاوت در مهمانی ها و مجالس حضور پیدا کنید، می توانید از میان انواع لباس شب و مجلسی زیبا که در اینجا گردآوری کرده ایم بهترین و مناسب ترین آن را انتخاب کنید، از این رو دعوت می نماییم از این مدلهای زیبای لباس دیدن کرده و الگو بگیرید.

مدل زیبای لباس مجلسی کوتاه

مدل لباس مجلسی کوتاه دخترانه

تصاویری از لباسهای مجلسی کوتاه   مدل لباس مجلسی کوتاه گیپور

مدل لباس مجلسی کوتاه حریر

مدل جذاب لباس شب کوتاه

مدل گیپور لباس شب کوتاه

مدل شیک لباس مجلسی کوتاه

مدل جدید لباس مجلسی کوتاه

مدل لباس مجلسی کوتاه

مدلی از لباس شب کوتاه

مدل زیبای لباس شب کوتاه

مدل های لباس  مجلسی کوتاه با طرح های جدید و مد سال را در این مطلب ملاحظه فرمودید که امیدواریم این طرح های زیبا توجه شما را جلب کرده باشند و بتوانید با الگوبرداری از این مدل ها بهترین لباس های مجلسی را برای خود خریداری کنید یا بدوزید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل لباس شب، کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *