دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل قاب ابرو جدید و متفاوت برای انواع ابرو

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

ابرو ها زیباترین بخش هر صورتی هستند و به قاب چشم ها نیز معروف می باشند پس باید ابرو های شما همواره مدل و فرم جذابی را داشته باشند در این بخش انواع متنوع مدل قاب ابرو با طرح های متفاوت و جدید را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

داشتن ابرو های مناسب یکی از آرزو های بزرگ برای هر خانمی است و همه خانم ها تمایل دارند تا بهترین ابرو را داشته باشند. یکی از راه های مناسب و جدید برای داشتن ابرو های زیبا و جذاب ایجاد قاب در اطراف ابرو ها است که در این بخش مدلهای قاب ابرو برای انواع ابرو های مختلف را مشاهده خواهید کرد.

اگر شما نیمی از ابرو هایتان را به دلایل مختلفی از دست داده اید هرگز نگران نباشید می توانید با استفاده از مدل سایه ابرو و مدل هاشور ابرو و مدل قاب ابرو قسمت های خالی ابرو های خود را پر کنید.

      مدل قاب ابرو زنانه

عکس مدل قاب ابرو جدید و زیبا

یکی از روش های آسان برای پر کردن نقاط خالی ابرو ها استفاده از مدلهای آرایش ابرو و قاب ابرو است. برای کشیدن قاب ابروی مناسب باید یک مداد با رنگی طبیعی و همرنگ ابرو های خود را تهیه کنید و سپس با کمک مداد نقاط خالی ابرو های خود را به صورت آرام و ملایم بکشید بعد از این که با کمک مداد ابرو قسمت های خالی ابرو هایتان را پر کردید باید با کمک سایه ابرو و برس روی قسمت های کشیده شده با مداد را پر کنید.

آرایش ابرو کشیدن قاب ابرو مدل قاب ابرو دخترانه

اگر ابرو های شما به صورت نقطه نقطه خالی شده اند می توانید با کمک مداد ابرو یا سایه ابرو بر روی قسمت های خالی ابرو هایتان ضربات آهسته ای را بزنید. در هنگام کشیدن قاب ابرو توجه به رنگ مداد و سایه ابرو از نکاتی است که بسیار حائز اهمیت است اگر رنگ مداد و سایه ابرو های شما کم رنگ و یا پر رنگ باشد نه تنها قاب ابرو های شما جذابیی نخواهند داشت بلکه شکل و حالت و ابروی شما نیز غیر طبیعی به نظر می رسد. به طور کلی مداد ابرویی که استفاده می کنید باید ۱ تا ۲ شماره از رنگ طبیعی ابرو های شما روشن تر و یا تیره تر باشد.

قاب ابرو زیبا قاب ابرو برای ابرو های ناقص و کم پشت بالا بردن ابرو ها با کمک مداد ابرو

  •  آرون گروپس

یکی دیگر از روش های کشیدن قاب ابروها استفاده از شابلون های مخصوص ابروها است شما می توانید مدل ابروهای خود را به کمک این نوع شابلون ها تغییر بدهید و بالا ببرید.

قاب ابرو

در ادامه این مطلب تصاویری از جدیدترین مدلهای قاب ابرو را برای شما همراهان عزیز و گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدلها مورد پسند شما قرار بگیرند.

مدل قاب ابرو مدل های قاب ابرو انواع مدل قاب ابرو برای انواع ابرو ها قاب کشیدن برای ابرو مدل قاب ابرو قاب ابرو مراحل کشیدن قاب ابرو مدل های قاب ابرو کشیدن قاب برای ابرو ها قاب ابرو مدل قاب ابرو برای عروس قاب ابرو عروس کشیدن قاب پهن برای ابرو قاب ابرو زیبا بالا بردن ابرو با کمک آرایش ابرو قاب ابرو زیبا و متفاوت قاب ابرو با طرحی متفاوت جدیدترین مدل های قاب ابرو

طرح های قاب ابرو

برای قاب ابرو می توانید از مدلهای مختلف نظیر ابروی شیطونی و اسپرت و … استفاده نمایید که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه شخصی و فرم صورت شما بستگی دارد.

قاب ابرو برای خانم هایی که تمایلی به استفاده از تاتو ابرو ندارند انتخابی مناسب به شمار می رود همچنین برای ایجاد قاب ابرو باید از مواد مرغوب استفاده نمایید تا حساسیت یا مشکلات پوستی برای شما ایجاد نشود.

برای ماندگاری قاب ابرو بهتر است از سایه های چرب ابرو استفاده کنید همچنین رنگ سایه باید با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشید. برای تقویت ابروها نیز می توانید از روغن های مخصوص ابرو استفاده کنید.

قاب ابروی شیک قاب ابرو مخصوص خانم ها قاب زیبا برای ابروها قاب زیبا برای ابرو قاب ابرو دخترانه قاب ابروی شیک زنانه قاب زیبا برای ابرو مدل قاب ابرو دخترانه قاب ابرو قاب ابرو
جدیدترین و زیباترین مدلهای قالب ابرو برای انواع ابرو ها با طرح های زیبا و جدید را در این بخش از آرایش صورت مجله آرگا مشاهده کردید که امیدواریم این مدلهای زیبا مورد پسند شما قرار بگیرند. برای مشاهده انواع مدلهای متنوع ابرو و آرایش ابرو می توانید به بخش مدل ابرو مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *