دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل کفش مجلسی زنانه و دخترانه با طرح های جدید

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

در این بخش مجموعه ای از زیباترین مدل های کفش مجلسی را در اختیار شما خانم های خوش سلیقه ایرانی قرار داده ایم. برای مشاهده این مدل ها لطفا تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

بعد از انتخاب یک لباس مناسب نوبت به تهیه مدل کفش می رسد. در انتخاب کفش های مجلسی، باید نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید علاوه بر داشتن یک کفش زیبا و جذاب کفش مناسب و راحتی را نیز خریداری کنید.

کفش های مجلسی، باعث می شوند تا اندام و لباس شما جذابیت بیشتری را پیدا کند. در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با جدیدترین مدل های کفش شیک زنانه و دخترانه آشنا سازیم.

کفش شیک و جدید مجلسی

جدیدترین انواع مدل کفش مجلسی زنانه

اگر می خواهید شیک پوش و جذاب به نظر برسد می توانید از انواع کفش های نگین کاری شده استفاده کنید و اگر لباس شما هم نگین دار می باشد بهتر است که مدل نگین های کفش و لباس خود را ست کنید.

ست کردن کفش با کیف می تواند بر شیک پوش شدن در مجالس و مهمانی ها بی افزایید. کفش های مجلسانه انواع متنوعی دارند و شما می توانید از مدل کفش مهمانی جلو باز و لژ دار و پاشنه بلند و … برای مجالس و مهمانی ها استفاده نمایید.

کفش های زیبا مجلسی کفش های رنگ روشن و نگینی کار شده مجلسی کفش مجلسی نگینی کار شده

مدل کفش سفید زنانهکفش طلایی رنگ مجلسی مدل های کفش مجلسی

  •  آرون گروپس

کفش های مجلسی، را باید با پاشنه های استاندارد انتخاب کنید اگر پاشنه های کفش های شما استاندارد نباشند ممکن است در موقع راه رفتن تعادل خود را از دست بدهید. مدل کفش هایی که پاشنه های یکدستی دارند از دچار شدن شما به کمر درد پیشگیری می کنند.

کفش نگین کار شده مجلسی کفش فانتزی مجلسی دخترانه کفش مجلسی زنانه کفش ساده مجلسی

هرگز کفش های نوک تیز و تنگ را برای خریدن انتخاب نکنید زیرا این مدل کفش ها باعث می شوند تا سلامت استخوان ها و انگشتان پای شما را به خطر بیفتد.

  مدل زیبا کفش مجلسی کفش مجلسی زنانه در انواع طرح های جدید     کفش های مجلسی با طرح های مد سال کفش مجلسی دخترانه و زنانه

کفش مخصوص مجالس با طراحی جدیدکفش های مجلسی با طرح های متفاوت کفش زنانه مجلسی جدید مدل کفش پاشنه بلند مجلسی مدل کفش های مجلسی با طرح طاووس

مدل های کفش دخترانه

مطابقت و هماهنگی مدل کفش با لباس شما از نکات مهمی است که باید در مورد آن حساسیت لازم را به خرج دهید. کفش های زنانه و دخترانه در انوع طرح های ساده و فانتزی در بازار موجود هستند و شما می توانید بنا بر سلیقه خود و مدل لباسی که دارید کفش مناسبی را خریداری کنید.
اگر شما قد کوتاه هستید می توانید با با پوشیدن یک کفش پاشنه بلند مجلسی، قد خود را به بلند تر از حد معمولی اش برسانید.

مدل کفش مجلسی جدید کفش شیک با طرح متفاوت مجلسی کفش ساده مجلسی قرمز

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید کفش ها به آن توجه کنید رنگ کفش است بهتر است کفش خود را با رنگ مناسبی خریداری کنید تا با بیشتر رنگ های لباس های شب شما مطابقت و همخوانی داشته باشد.

در ادامه این مطلب انواع مدل کفشهای مجلسی دخترانه با طرح های فانتزی و جدید را بری شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل های زیبا مورد پسند شما قرار بگیرند.

کفش های مجلسی دخترانه

کفش های مجلسی زنانه مدل های کفش متفاوت مجلسی زنانه و دخترانه کفش های شیک و جدید مجلسی کفش دخترانه مجلسی کفش زیبا و نگینی دار مجلسی

کفش شیک نگین دار دخترانه

کفش پاشنه بلند مجلسی دخترانه کفش پاشنه بلند مجلسی کفش های مجلسی با طرح های متفاوت

تصاویر جدیدترین و زیباترین کفش های شیک با طرح های ساده و فانتزی را در این مطلب ملاحظه کردید که امیدواریم از دیدن این تصاویر نهایت لذت را ببرید و بتوانید با الگو برداری از این مدل های جدید کفش زیبا و شیک مجلسی را برای خود خریداری کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *