دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس ترانه علیدوستی در اکران خصوصی فیلم جدیدش

  • یلدا محمدی
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱

اکران خصوصی آخرین فیلم ترانه علیدوستی به کارگردانی مانی حقیقی برگزار شد که عکس ترانه علیدوستی در اکران این فیلم را می توانید در ادامه مشاهده نموده و با جدیدترین عکس های وی آشنا شوید.

عکس ترانه علیدوستی در اکران خصوصی فیلم اژدها وارد می شود به کارگردانی مانی حقیقی را در این مطلب ملاحظه نمایید و از مشاهده تصاویر و عکس های ترانه علیدوستی بازیگر توانا و با استعداد کشومان لذت ببرید. در ادامه علاوه بر مشاهده عکس های وی، با جدیدترین فیلمش نیز بیشتر آشنا می شوید. تا پایان ما را همراهی نمایید.

عکس ترانه علیدوستی در اکران فیلم اژدها وارد می شود

ترانه علیدوستی را می توان یکی از بازیگران جوان و توانا نامید که تاکنون شاهد نقش آفرینی وی در فیلم های متعددی بوده ایم. فیلم سینمایی اژدها وارد می شود به کارگردانی و نویسندگی مانی حقیقی را می توان جدیدترین فیلمی نامید که ترانه علیدوستی در آن حضور دارد. فیلم سینمایی اژدها وارد می شود بر اساس داستانی واقعی برای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تهیه شده است و در هشتم اردیبهشت ماه در سینماهای کشور اکران شده است. در ادامه عکس های ترانه علیدوستی را در اکران خصوصی این فیلم زیبا و جدید مشاهده می فرمایید.

عکس ترانه علیدوستی عکس های جدید ترانه علیدوستی عکس های ترانه علیدوستی در اژدها وارد می شود

ضمن آرزوی موفقیت و کامیابی روزافزون برای این بازیگر توانا و با استعداد، ازشما دعوت می نماییم با مراجعه به بخش عکس بازیگران از دیگر تصاویر منتشر شده و عکس جدید بازیگران مختلف دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *