دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نامه های عاشقانه با متن های زیبا و سوزناک

  • یلدا محمدی
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه ایی خواندنی و زیبای انواع نامه های عاشقانه و رمانتیک با متن های احساسی و سوزناک را در این مطلب مشاهده نموده و با انواع دلنوشته و نامه عاشقانه زیبا و سرشار از احساسات آشنا شوید.

مطالعه نامه های عاشقانه و رمانتیک برای همه ما از جذابیت خاصی برخوردار است و اغلب تمایل زیادی به خواندن اینگونه نامه های احساسی و عاقانه داریم. این نامه ها می توانند به خوبی احساسات درونی ما را بیان نمایند و انتخاب مناسبی برای ابراز عشق و علاقه باشند. در این مطلب مجموعه ایی از چند نامه عاشقانه و احساسی زیبا را گردآوری نموده ایم که در ادامه می توانید این نامه های سراسر عشق و علاقه را ملاحظه فرمایید.

مجموعه نامه های عاشقانه و زیبا برای معشوق :

نامه های عاشقانه مجموعه جملات عاشقانه و احساسی می باشند که با به کارگیری آنها می توان به ابراز احساسات پرداخت. نامه های رمانتیک و عاشقانه با سوز دل نوشته شده اند و دارای متن های احساسی زیبا و تاثیرگذار می باشند که اغلب از داستان عاشقانه واقعی و زیبایی الهام گرفته شده اند. در ادامه چند نامه عاشقانه کوتاه و سوزناک که بیانگر عشق ها و احساساتی زیبا می باشند را مشاهده می فرمایید.

نامه های عاشقانه

نامه عاشقانه سورناک

میبینی عزیزم که چقدر زمانه بی وفاست؟
میخواهند ما را از هم دور کنند !
خورشید دیگر برای ما نمی تابد ، حتی او نیز دلسوز ما نیست.
گلی چیدم و خواستم آن را به تو بدهم ، طوفان آمد و آن گل را پر پر کرد.
سرنوشت با ما نامهربان است ، جرم من تنها عاشقی است روزگار با ما ناسازگار است.
در این دنیا باشم یا در آن دنیا ، برای تو میمیرم.
روزگار بر ضد ما خود را آماده کرده ، لحظه ها تند تند میگذرد ، انتظار معنایی ندارد، نمیدانند در قلب ما چه میگذرد .
صدای ما را کسی نمیشنود ، درد دل ما را کسی نمیفهمد ، راز قلب ما را کسی نمیداند، انگار باید رفت از اینجا ، باید سوخت در این راه ، برای من زیباست این لحظه ها زیرا عاشقم ، عاشق تو که لایق منی عشق من.
چه شیرین است آنگاه که تو در قلبمی و من میمیرم ، احساس میکنم همراه با تو به آن دنیا میروم .
گناه من این است که مجنون تو هستم ، مرا از این دنیا جدا کردند چون دیوانه ام!
ای روزگار بگذار وصیتی بنویسم برای عزیز دلم ، تنها یک کلام ، یک لحظه !

نامه های رمانتیک و احساسی

نامه های عاشقانه احساسی

سلام عشقم داری میخونی اینو؟؟ یادته قرار بود  همه به عشقمون حسودیشون شه؟؟

  •  آرون گروپس

یادته قرار بود تا آخرش با هم باشیم همیشه؟؟ یادته بغلت کرده بودم گفتم اگه یه روز بری چی کار کنم؟؟

توم گفتی هیییس !! من قرار نیست از پیشت برم ..؟! کیی اومد تو زندگیت  که من رفتم از خاطراتت؟؟

کیی تونست بیشتر از من تورو بخواد؟؟خیلی سوالا توی مغزمه ولی هر چی بیشتر فکر میکنم  بیشتر به پوچی میرسم

بعضی وقتا سوالا آسونن .. ولی جوابا سخت  … تو که جونمی عمرمی زندگیمی عشقم بودی چرا رفتی پشتمو خالی کردی ؟؟>>

ولی اینو بدون که من بخاطر لبخندت دنیا رو به آتیش میکشم. داری دیگه میشی برام رویا، یک رویا که هر شب بخاطرش قرص آرام بخشمو زود زود تموم میکنم …

نامه های کوتاه عاشقانه

نامه های عاشقانه و احساسی

دوباره تنها شده ام، دوباره دلم هوای تو را کرده. خودکارم را از ابر پر می کنم و برایت از باران می نویسم. به یاد شبی می افتم که تو را میان شمع ها دیدم. دوباره می خواهم به سوی تو بیایم. تو را کجا می توان دید؟ در آواز شباویزهای عاشق؟ در چشمان یک عاشق مضطرب؟ در سلام کودکی که تازه واژه را آموخته؟ دلم می خواهد وقتی باغها بیدارند، برای تو نامه بنویسم. و تو نامه هایم را بخوانی و جواب آنها را به نشانی همه ی غریبان جهان بفرستی. ای کاش می توانستم تنهاییم را برای تو معنا کنم و از گوشه های افق برایت آواز بخوانم. کاش می توانستم همیشه از تو بنویسم. می ترسم روزی نتوانم بنویسم و دفترهایم خالی بمانند و حرفهای ناگفته ام هرگز به دنیا نیایند. می ترسم نتوانم بنویسم و کسی ادامه ی سرود قلبم را نشنود. می ترسم نتوانم بنویسم وآخرین نامه ام در سکوتی محض بمیرد وتازه ترین شعرم به تو هدیه نشود. دوباره شب، دوباره طپش این دل بی قرارم. دوباره سایه ی حرف های تو که روی دیوار روبرو می افتد. دلم می خواهد همه ی دیوارها پنجره شوند و من تو را میان چشمهایم بنشانم. دوباره شب، دوباره تنهایی و دوباره خودکاری که با همه ی ابرهای عالم پر نمی شود. دوباره شب، دوباره یاد تو که این دل بی قرار را بیدار نگه داشته. دوباره شب، دوباره تنهایی، دوباره سکوت، دوباره من و یک دنیا خاطره

نامه رمانتیک و احساسی جدید

نامه و داستان عاشقانه کوتاه

وقتی چیکه چیکه اشکات روی گونت می ریزه….. وقتی می گردی اونی رو پیدا کنی که می خوای … بعد یه لحظه خودتم گم می کنی وقتی می خوای بخندی اما اشک امانتو بریده .… وقتی می خوای گریه کنی اما غرور بهت اجازه نمی ده .…اونوقته که تازه می فهمی بغضت داره داغونت می کنه….. اونوقته که می فهمی کسانی رو کم داری … اونوقته که می فهمی هر کسی رو رها کردن راحت نیست ….. آره خودتم اینو خوب میدونی که اگه صداقت رو قبول نکنی خدا بهت پشت می کنه…… وقتی نمی دونی برای آروم شدنت باید چیکار کنی ….. وقتی هنوز تو لحظه هات صدای نفس های ؟ جاری ….. اون زمان که اشک از چشمات حلقه حلقه پایین میاد ؛ اون زمان که دل اشک هم شکسته ؛ مثه دل تو !!! آروم که چشاتو ببندی ؟ می بینی همون گوشه ی متروکه ی ذهنت که رهام کردی به امید خدا و خودت راه افتادی تا به آسمون برسی …. خودت راه افتادی تا سفر رو به پایان برسونی…. بدوون ؟ …بدون پاهای ؟…. اما بین سفر احساس کردی که یه چیزی کم داری … برگشتی که ؟ با خودت ببری !!! ؛ حالا … حالا … اون دیگه نیست … اون دیگه وجود نداره.. دیگه حرفی ندارم …

نامه های عاشقانه و رمانتیک

نامه های عاشقانه و رمانتیک

تنها تویی در آسمان قلبم، که مثل ستاره میدرخشی در شبهای تیره و تارم
که هر سحرگاه مثل خورشید طلوع میکنی در دل قلب عاشقم. با طلوع تو ای خورشید من ، غمی دیگر در دلم نیست
احساس آرامش میکنم وقتی که تو نورانی کرده ای سرزمین قلبم را، تنها تویی در آسمان قلبم
که مثل پرنده ای پرواز میکنی در قلبم، اوج میگیری در آسمان آبی احساسم و مرا به بالاترین نقطه ی عشق میرسانی
تنها تویی در آسمان قلبم، تویی که مثل باران میباری بر کویر تشنه ی قلب عاشقم و
عاشقتر میکنی مرا با طراوت قطره های مهربانت
تنها تویی در سرزمین احساسم، تویی که هر لحظه قدم برمیداری بر خاک دلم
از جنس عشق میشود خاک این سرزمینی که روزگاری بود هیچ رهگذری از آن عبور نمیکرد
آری روزگاری بود که هیچ ستاره ای در آسمان قلبم نمیدرخشید. هیچ خورشیدی طلوع نمیکرد
تنهایی بود و تنهایی ، آمدی و گفتی که از جنس مایی. عشق را میشناسی ، همیشه با ما می مانی
من و قلبم نیز تو را باور کردیم. در آسمان آبی احساس جشن عشق را برپا کردیم…
تنها تویی در قلب پر از احساسم، تنها تو خواهی ماند در آسمان قلبم

نامه عاشقانه سوزناک

دلنوشته های بلند عاشقانه با مفاهیم ناب و زیبا

دوست داشتن و عشق ورزیدن شاید با کلام برای بسیاری از افراد سخت باشد که به همین خاطر بسیاری از افراد دست به قلم می شوند تا احساسات پرشور و وصف ناپذیر خود را بنویسند و در قالب نامه ای پر مهر و احساسی تقدیم مخاطب خاص خود نمایند. اما برخلاف تصور، نوشتن احساسات و ابراز علاقه نیز چندان کار ساده ای نمی باشد زیرا باید با جملات و کلمات زیبا میزان عشق و علاقه خود را به روی کاغذ بیاورید. از این رو مطالعه متن های و دلنوشته های عاشقانه می تواند شما عزیزان را در این زمینه کمک نماید تا در نهایت متنی در خور و شایسته برای کسی که صمیمانه دوستش دارید را آماده نمایید.

در ادامه این مجموعه، دلنوشته های زیبا با مفاهیمی سرشار از عشق و مهرورزی را به اشتراک گذاشته ایم و با الهام از این متن های دلنشین احساسی هر آن چه که در دل دارید و قادر به بیان آن ها به صورت کلامی نیستید را به رشته تحریر درآورید و یک نامه عاشقانه شور انگیز را تقدیم همسر یا مخاطب خاص خود نمایید.

متن عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص

عزیز من،

هربار که با خودم تنها هستم، به چیز های شیرین زیادی فکر می کنم تا به تو بگویم اما وقتی با تو هستم از گفتن همه ی آن ها ناتوان می شوم.

این برای من ناراحت کننده است، بنابراین اکنون می خواهم افکارم را با این نامه به تو بگویم و ​​این هدیه ی ویژه را از قلب و روحم به تو تقدیم می کنم.

من تو را بیش تر از هر چیزی در این دنیا دوست دارم. من به تو مثل هوایی که تنفس می کنم احتیاج دارم. من به تو مثل همه موجودات زنده ای که به آب احتیاج دارند، احتیاج دارم.

همانطور که یک کودک به مادر و پدرش احتیاج دارد… من به تو خیلی احتیاج دارم، عزیزم!

من تو را دوست دارم و دوست دارم خواهم داشت زیرا احساسات من نسبت به تو هرگز از بین نمی رود. عشق من جاودانه است، تا آخرین نفس من

من با تمام وجود و هر بار که قلبم می زند اعتراف می کنم که به تو احتیاج دارم. من روز به روز به تو احتیاج بیشتری دارم و می دانم که هیچ وقت نمی توانم بدون تو خوشحال باشم.

امروز و همیشه، من به تو احتیاج دارم که کنارم باشی. من بدون تو باید چیکار کنم؟

من به تو مثل سیاره هایی که برای ادامه ی حیات به خورشید نیاز دارند تا یک روز دیگر زندگی کنند، نیاز دارم.

تو زندگی من هستی، همه چیز من!

از ته قلبم دوستت دارم، تقدیم به عشقم

متن های عاشقانه تاثیرگذار

متن عاشقانه بلند برای ابراز عشق به همسر

همسر مهربان و عزیزم،
نمی دانم از کجا شروع کنم، چون خیلی نمی توانم احساساتم را با کلمات بیان کنم اما می دانم که می خواهم بدانی چقدر دوستت دارم. می دانم که اغلب نمی گویم دوستت دارم، اما باور کن که من تو را از ته قلبم دوست دارم.

من خیلی خوش شانس هستم که تو را در این دنیا پیدا کرده ام.

تو مانند چراغ روشنایی هستی که تاریک ترین مسیر زندگی من را روشن می کند. تو مانند یک فرشته ی نگهبان هستی که همیشه در کنارم هست تا مرا راهنمایی کند و از من محافظت کند.

تو دلسوزترین، دوست داشتنی ترین و مهربان ترین انسانی هستی که در کل زندگی ام دیده ام. لبخند تو همیشه قلب من را گرم می کند و به روح من احساس خوشبختی می دهد.

عزیزم، فقط می خواهم بدانی که من همیشه تو را گرامی خواهم داشت و به تو احترام می گذارم. تا آخرین روز زندگی ام کنارت می مانم و دوستت خواهم داشت. هیچ چیز نمی تواند قلب من را از تپیدن برای تو باز دارد، هیچ چیز نمی تواند خاطرات گران بهایی را که با هم ساخته ایم از بین ببرد. هیچ چیز.

در این زندگی و زندگی بعدی، روح من در کنار روح تو خواهد بود، ما در پیوندی ناگسستنی گره خورده ایم که هیچ چیزی نمی تواند آن را از هم جدا کند.

این چیزی بیش از یک نامه عاشقانه است، عزیزدلم!

قلب من تا ابد مال توست.

نامه های عاشقانه خواندنی

دلنوشته خواندنی و عاشقانه

گلم،
حس طراوت وجودت، از دور شادم میکند، امیدم می بخشد. گویی چشمان تو تمام زیبایی های دنیا را در خود جای داده است و من مات برق نگاهت

اما باید بدانی، که من آماده یک عشق بلندم، آرام اما مادام. عاشق گل بودن، کار من خواهد بود از آن لحظه که آیی؛ اما بدان که تو مسوولی! بله مسوول.

گلکم، مسوولی ، چرا که در عشق، عاشق باخته است و دل به دریای تو زده، و این معشوق است که باید راهبری کند. و من میدانم که تو کمال شعوری.

عزیز دل، معشوقه بودن، مسوولیت سنگینی است. هم ناز میخواهد هم وصال، عاشق را باید از عشق آرام آرام سیراب کنی، و هدایتش کنی. این یک شعور است و من میدانم که تو در شخصیتت سرشار از این شعوری. به چشمان زیبای تو قسم.

ای گل، یکبار دیگر قبل از رسیدن ربط بین عشق و عاشق و معشوق را مشق کنیم.

تو که بیایی من باخته ام و این تو این میدان.

متن های عاشقانه ناب

امیدواریم از مطالعه نامه های عاشقانه و احساسی که در این مطلب ارائه دادیم لذت برده باشید. در بخش مطالب خواندنی می توانید با متن های  زیبا و جذاب بیشتری آشنا شوید و به مطالعه دیگر مطالب زیبا و جالب بپردازید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *