دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه تصاویر طنز روز و جدید برای لبخند شما

  • مرضیه شاکری
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

آهای شمایی که با چهره ای عبوس آمده اید ، به گوش باشید که اینجا ، جای اخم کردن نیست .لطفا با لبخند وارد شوید . مابرای شما تصاویر طنز روز را گلچین کرده ایم تا برای لحظاتی شادی و خنده را مهمان خانه های شما کنیم . پس لطفا با لبخند وارد شوید.

طنز و طنازی این روزها از یاد مردم رفته ، افراد آنقدر مشغول کار و روزمرگی های خودشان شده اند که فراموش کرده اند می توان شاد بود و شاد زیست و شادی را به دیگران هدیه کرد. در این بخش مجموعه ای از تصاویر طنز روز فوق العاده خنده دار را برایتان گرد آوری نموده ایم ، امید که بتوانیم لبخند را بر لبان شما عزیزان بنشانیم.

تصاویر طنز روز ویژه افراد خوش خنده و شوخ طبع :

خنده و خنداندن دیگران هنر بزرگی است که خداوند متعال در وجود برخی آدم ها نهاده . تا به حال برای شما هم پیش آمده که خواسته باشید برای یک عده ای طنزی را تعریف کنید و به اصطلاح انها را بخندانید؟ چقدر در اینکار موفق بوده اید.؟ به راحتی می توان فهمید که خندان دیگران هنریست بسیار مشکل که از عهده هر کسی بر نمی آید . با ما در تصاویر طنز روز همراه باشید. لازم به ذکر است که در کلیه تصاویر طنز ، قصد توهین به هیچ قشر و اجتماعی نداریم و هدف صرفا شوخی و خنده است.

سعی کردیم با در دسترس قرار دادن تصاویر طنز روز برای لحظاتی هرچند کوتاه شما را به یک لبخند مهمان کنیم. امیدواریم که در اینکار موفق بوده باشیم. امیدواریم همواره لبخند مهمان لبهایتان باشد. برای مشاهده تصاویر بیشتر به بخش گالری تصاویر مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *