دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیراهن مجلسی با مدل های جدید و زیبای روز دنیا

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

پیراهن مجلسی یکی از انواع لباس های مهمانی پر استفاده در بین خانم ها و دختران ایرانی است در این مطلب انواع مدل پیراهن مجلسی زنانه و دخترانه با طرح های جدید را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل های زیبا و جذاب مورد پسند شما قرار بگیرند.

لباس های مجلسی در طرح های متنوع در بازار موجود هستند و شما می توانید برای شرکت در مهمانی ها و مجالس از انواع طرح های دلخواه لباسهای مجلسی استفاده کنید. اگر شما به دنبال مدل لباسی با جدیدترین طرح های روز هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

لباس مجلسی و لباس شب از انواع مدل لباس هایی هستند که در بین همه خانم ها محبوبیت خاصی دارند. در این مطلب ما قصد داریم تا جدیدترین و به روز ترین مدل های لباس های زنانه و دخترانه مجلسی را به شما عزیزان معرفی نماییم.

پیراهن مجلسی با طرحی متفاوت

مدل پیراهن مجلسی با طرح های روز دنیا

یکی از مهم ترین نکاتی که باید قبل از انتخاب لباس مجلسی مورد نظرتان به آن توجه کنید فرم اندام و ظاهر شما است. بیشتر خانم ها در هنگام خرید  لباس به طرح پیراهن توجه می کنند و همیشه به دنبال جدیدترین مدل های لباس های مجلسی هستند ولی بهتر است بدانید که اگر شما گران ترین و زیباترین لباس را هم خریداری کنید ولی مدل آن با اندام و ویژگی های ظاهری شما مطابقت نداشته باشد زیبایی لباس هم از بین می رود پس در هنگام خرید لباس های مجلسی زنانه و دخترانه قبل از هر چیز فرم کلی اندام خود را در نظر بگیرید.

پیراهن مجلسی در طرح های متنوع لباس مجلسی گیپور

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا عکس های زیباترین مدل های لباس زنانه و دخترانه مجلسی را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این مدل های جذاب و متفاوت نهایت لذت را ببرید.

انواع مدل های لباس مجلسی گیپور پیراهن های مجلسی دخترانه مدل لباس مجلسی شیک و مدرن پیراهن مجلسی کوتاه

  •  آرون گروپس

مدل های لباس مجلسی زنانه

با پوشیدن لباس مجلسی های مناسب می توانید عیب های اندام خود را بپوشانید و توجه همه را به سوی نقاط قوت اندام خود جلب کنید. اگر قد شما بلند نیست می توانید با انتخاب یک مدل لباس زیبا مجلسی قد خود را بلند تر از حد معمول نشان دهید لباس های دکلته و لباس هایی که تا حدودی بلند هستند می توانند باعث شوند تا قد شما بلندتر از حد معمولی اش به نظر برسد. تصاویر مدل لباس  های مجلسی زنانه را در ادامه مشاهده می نمایید.

مدل پیراهن دکلته مجلسی پیراهن مجلسی کوتاه انواع مدل های زیبا و جدید لباس مجلسی بلند

مدل پیراهن مجلسی بلند دکلته

اگر اندام شما چاق و درشت هست تنها راه لاغر به نظر رسیدن شما این است که پیراهنی را برای خود خریداری کنید که کاملا اندازه شما است برخی از خانم های چاق تصور می کنند که با پوشیدن لباس های مجلسی خیلی تنگ اندام آن ها لاغر تر به نظر می رسد که این فکر کاملا اشتباه است با پوشیدن این گونه لباس ها فقط برجستگی ها و نقاط ضعف اندام شما بیشتر از هر چیزی جلب توجه می کنند.

مدل پیراهن جدید مجلسی پیراهن مجلسی طرح دار مدل پیراهن مجلسی ساده مدل پیراهن بلند مجلسی مدل لباس شب مدل لباس مجلسی زنانه

اگر قد شما بلند است و پاهای زیبا و جذابی دارید بهترین انتخاب برای مدل لباس شما می توانند لباس های مجلسی کوتاه و زیبا باشند.

مدل پیراهن مجلسی شیک و کوتاه لباس مجلسی شیک و زیبا

عکس های لباس مجلسی دخترانه

علاوه بر طرح لباس مجلسی  باید به رنگ آن نیز توجه کنید. لباس های مجلسی دخترانه نیز با جنس پارچه های مختلف موجود هستند. بهتر است در هنگام خرید لباس مجلسی دخترانه از خریدن لباس ها با طرح زنانه خودداری کنید و مدل لباسی را خریداری کنید که به سن و سال شما بیاید. مدل لباس مجلسی های کوتاه و بلند و تا حدودی ساده برای دختران جوان می توانند بهترین انتخاب باشند.

لباس مجلسی کوتاه دکلته    مدل پیراهن های مجلسی دخترانه مدل های لباس شب کوتاه و بلند مدل لباس مجلسی برای خانم های خوش سلیقه لباس مجلسی طرح دار زنانه

برای این که در مجالس و مهمانی ها اندام شما جذاب تر از همیشه به نظر برسد بهتر است که از کفش های مجلسی پاشنه بلند دخترانه استفاده نمایید. با پوشیدن این مدل کفش ها لباس شما نیز جذابیت و ظاهری خاص پیدا می کند.

لباس مجلسی جدید دخترانه

   مدل پیراهن زیبا و کوتاه مجلسی  انواع مدل لباس مجلسی با طرح کوتاه و بلند لباس مجلسی کوتاه

لباس های مجلسی طرح های متنوع و متفاوتی دارند و اگر شما در هنگام خرید آن ها اصولی را که گفته شد رعایت کنید می توانید جذاب ترین مدل پیراهن مجلسی را برای خود خریداری کنید. امیدواریم مدل های این مطلب شما را انتخاب مدل لباس مورد نظرتان به خوبی راهنمایی کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *