دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

الگوی مانتو های جدید و روز ایرانی (۱۰ الگو)

  • یلدا محمدی
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

انواع الگوی مانتو زنانه و دخترانه با طرح های جدید و زیبا به همراه ایده هایی برای دوخت مانتو در منزل با الگو و آموزش خیاطی با روشی ساده را در این مقاله ملاحظه نموده و از الگوهای ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

استفاده از الگوی مانتو برای دوخت انواع مانتوهای زنانه و دخترانه و آشنایی با جدیدترین الگوهای مانتو با طرح های زیبا و شیک کمک می کند در منزل بهترین و زیباترین مانتو را برای خود بدوزید. بر همین اساس در این مطلب مجموعه ایی از الگوهای مانتو با طرح های متنوع را گردآوری نموده ایم که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند و با استفاده از آنها زیباترین مدل مانتو را تهیه نمایید. در ادامه با مشاهده این الگوهای زیبا و جدید ما را همراهی نمایید.

الگوی مانتو دخترانه و زنانه جدید و شیک :

اولین اقدام برای دوخت مانتو تهیه الگو مناسب با مانتو مورد دلخواه می باشد و تهیه الگو مانتو نیز نیازمند آشنایی با مدل های متنوع و جدید است. بعد از انتخاب مدل مانتو، برای تهیه الگو بهتر است پارچه ایی را که با مدل انتخابی شما هماهنگی دارد را مهیا نموده و با اندازه گیری دقیق اقدام به انتقال الگو مناسب بر روی پارچه نمایید. تا این مرحله شما مهم ترین اقدامات را برای تهیه یک مانتو زیبا و مناسب انجام داده اید، حال زمان آن رسیده است که با کمک هنر خیاطی اقدام به دوخت نموده و مانتویی زیبا و متفاوت تهیه کنید. همانطور که می دانید انتخاب مدل یقه و جیب مانتو و همچنین توجه به آستین مانتو و در نهایت مدل کلی مانتو از اهمیت فراوانی برخوردار است. در ادامه تصاویری از انواع الگوهای مانتو ساده را مشاهده می فرمایید که می توان از آنها برای دوخت مانتو استفاده نمایید.

الگو برای مانتو دخترانهالگوی مانتو زنانهمدل مانتو با الگوالگو مانتو زنانهمانتو اسپرت با الگواموزش دوخت مانتو

در صورتی که تمایل به دوخت مانتو مجلسی دارید و می خواهید مانتویی زیبا و متفاوت برای خود تهیه نمایید پیشنهاد می کنیم یکی از الگوهای زیر را انتخاب نموده و با استفاده از آن مانتویی جدید و متنوع تهیه فرمایید، تنها توجه به این نکته الزامی است که جنس پارچه را متناسب با الگو انتخاب نمایید تا نتیجه کار رضایت بخش باشد.

مانتو سایز بزرگ با الگوالگوهای مانتو مجلسی زنانهدوخت مانتو با الگودوخت مانتو سادهاموزش دوخت مانتو زنانه در منزلالگو مانتو مجلسیالگو برای مانتو زنانهالگوی مانتوهای دخترانه

تصاویر زیر مربوط به الگوهای انواع مانتو دخترانه می باشد که اغلب با پارچه های تریکو و کتان تهیه می گردد. از این الگوها می توان برای دوخت انواع مانتو اسپرت دخترانه و زنانه استفاده نمود و با کمی تغییر در آنها مدل های مختلف مانتو را تهیه نمود.

  •  آرون گروپس

الگو مانتو تریکو دخترانهالگو مانتوی کلاه دارالگو مانتودوخت مانتو با الگوهای سادهالگوی مانتو دخترانهالگوی مانتو پیلی دارالگوهای دوخت مانتو زنانه

الگویی از مانتو جلوباز عبایی

انواع الگو مانتو برای دوخت مدلهای مختلف مانتوی مجلسی، مانتو رسمی و اداری، پالتو،  مانتوی شنلی، پانج، عبایی و مانتوهای فصلی بهاره، پاییزه، زمستانی و تابستانی وجود دارند که با یادگیری آنها می توانید به راحتی مانتوهای دلخواه خود را در منزل به سلیقه خود و با کمترین هزینه طراحی و تهیه کنید، در تصاویر بالا با چند الگو مانتو آشنا شدید، اکنون در اینجا الگویی از مانتوی عبایی آستین دار را در اختیارتان قرار می دهیم، بنابراین می توانید تا پایان این بخش همراه ما شوید.

الگویی شیک مانتو

مانتو های جلوباز یک نوع پوشش راحتی برای خانم ها محسوب می شوند به همین دلیل امروزه از محبوبیت زیادی برخوردارند و به دو صورت عبایی و آزاد طراحی می شوند، در ادامه می خواهیم الگویی از مانتوی جلوباز عبایی را در اختیارتان قرار دهیم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

الگوی مانتو جلوباز

به منظور دوخت این نوع مانتوی آستین دار عبایی به پارچه حریر نیاز دارید. دوخت مانتوی عبایی آستین دار از جمله دوخت های آسان برای مانتو های زنانه است که برای این منظور لازم نیست حتما در خیاطی حرفه ای باشید. از مانتو های عبایی مدل گشاد و آزاد و نیز مدلهای خنک آنها در فصل بهار و تابستان استفاده می شود، حال همانطور که گفتیم این مدل مانتو دارای الگویی ساده است، در تصاویر زیر مدل مانتوی عبایی جلوباز و الگوی آن آورده شده است. توجه داشته باشید که هر چقدر مانتو های عبایی ریزش بیشتری داشته باشند و یا لخت تر باشند، مدل مانتو زیباتر به چشم می آید، برای دوخت انواع مانتوهای عبایی آستین دار می توان از پارچه های ساتن، حریر و کرپ و با دو روش از اریب پارچه و یا از راسته پارچه استفاده کرد که با هر دو روش نیز می توان مانتوی شیک و زیبایی طراحی کرد.

الگویی جدید از مانتو

الگویی از مانتو

با انواع الگوی مانتو دخترانه و زنانه آشنا شدید، امیدواریم با استفاده از این الگوهای متنوع و جدید بتوانید مانتو دلخواه خود را تهیه نمایید. در صورتی که تمایل دارید با دیگر مدل ها و آموزش ها در این زمینه آشنا شوید به بخش آموزش خیاطی مراجعه نموده و از دیگر مطالب مرتبط دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *