دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه جذاب باشیم ؟ روش هایی که شما را دلربا و جذاب می کند

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از سوال هایی که امروزه اکثر افراد از خود می پرسند این است که چگونه جذاب باشیم؟ در این مطلب قانون جذب و رموز جذاب به نظر رسیدن را برای شما آورده ایم. امیدوارم با استفاده از این روش ها بتوانید جذابیت خود را افزایش دهید.

آیا حاضرید تا به فردی پر جنب و جوش، جذاب و به یاد ماندنی تبدیل شوید؟ آیا مایلید تا به فردی جذاب تبدیل شوید تا دیگران از برقراری ارتباط با شما احساس خوبی داشته باشند. خسته کننده و غیر جذاب بودن را متوقف کرده و مراحل زیر را برای بدست آوردن اعتماد به نفس و ظاهر جذاب و خوب طی نمایید. تا پایان مطلب با اسرار چطور جذاب باشیم آشنا شوید.

اکثر افراد دوست دارند تا فردی جذاب به نظر برسند ولی به دلیل ندانستن اصول و روش های آن اغلب با شکست مواجه می شوند. در این مطلب با رازهای جذاب به نظر رسیدن آشنا خواهیم شد. امیدوارم بتوانید با به کار گیری این روش ها در زندگی خود بتوانید پاسخ مناسبی برای این سوال که چگونه جذاب باشیم پیدا کنید.

جذابیت آقایان

یافتن پاسخی مناسب برای پرسش چگونه جذاب باشیم

با وجود اینکه هر فردی با یک سری جذابیت متولد می شود مقداری از جذابیت اکتسابی نیز می باشد که با کمی تمرین بدست خواهد آمد. جالب است بدانید یکی از رموز کسب جذابیت توجه تمام و کمال به خواسته های دیگران می باشد. در ادامه قانون جذب و دیگر رموز جذاب و دلربا بودن را برای شما خواهیم آورد. امیدواریم پاسخ مناسبی برای سوال “چگونه جذاب باشیم” بیابید.

مراقبت از بدن خود

انتخاب سبک زندگی سالم: یک بدن سالم اغلب اوقات به عنوان یک ویژگی جذابیت در نظر گرفته می شود. بدین معنا نیست که شما باید یک بدنساز یا دونده دو ماراتون باشید. با انتخاب یک سبک زندگی سالم کار خود را آغاز کنید. حفظ یک زندگی سالم حس مسئولیت پذیری و بلوغ فکری شما که از ویژگی های جذابیت هستند را نشان دهد. در بدن مردان باید حدود ۱۲ درصد چربی و در زنان حدود ۲۰ درصد چربی مورد نیاز می باشد. این مقدار چربی در بدن افراد باعث افزایش سطوح تستسترون و تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند. در زنان وجود ۲۰ درصد چربی باعث می شود منحنی بدنشان بهتر دیده شود. خوردن میوه ها و سبزیجات فراوان روش عالی برای جنب و جوش بیشتر می باشد. وجود رنگ دانه ها و آنتی اکسیدان ها در بدن فرد باعث می شود پوستی درخشان و جذاب داشته باشید.

چگونه و چطور جذاب باشیم

داشتن خواب کافی و آرام

مهم نیست که شما چقدر مرتب هستید و چقدر از لوازم آرایشی استفاده می کنید، مطالعات نشان داده است افرادی که خواب کافی ندارند باعث می شود خسته بنظر برسند و این از جذابیت افراد می کاهد. ۸ ساعت خواب در طول روز باعث می شود قرمزی چشم و علایم کمبود خواب در صورت شما رفع گردند. و فرد جذاب و دلرباتری به نظر برسید.

  •  آرون گروپس

قانون جذابیت

مرتب بودن

دوش گرفتن می تواند این مشکل را رفع کند. به طور منظم دندان هایتان را مسواک بزنید و از نخ دندان استفاده کنید. موهای خود را به طور مرتب کوتاه کرده و همواره شانه بزنید. ناخن هایتان را تمیز نگاه دارید و از عطر ها استفاده کنید. بوی معطر تاثیری فوق العاده شگرفی بر جذابیت شما دارد. بهداشت شخصی از اهمیت زیادی در روش های جذابیت و چگونه جذاب بودن برخوردار است.

چگونه جذاب باشیم

حفظ سلامت

سلامتی عامل مهمی در جذاب به نظر رسیدن می باشد. اگر سلامت احساسی و جسمی خود را حفظ کنید جذاب به نظر می رسید. علاوه بر داشتن رژیم غذایی سالم و تمرین، مدیتیشن ابزاری قوی برای آرامش ذهن می باشد و سطوح هورمون های استرس را کاهش می دهد، باعث بهبود رفتار و تمیزی پوست شما می گردد. خواه تمرکز بر روی ذهن باشد یا بر روی تنفس تنها به اتفاقی که در حال حاضر در حال روی دادن می باشد توجه کنید. این تمرین ها باعث می شود احساس آرامش کنید. این عمل تغییری کوچک با تاثیری شگرف در جذابیت بیشتر شما می باشد.

با دست های باز بایستید

استفاده از زبان بدن مناسب باعث افزایش جذابیت شما می شود. دست به سینه نایستید، تلفن خود را در جلوی سینه خود بررسی نکنید و کیف پول خود را در آغوش نگیرید این موارد از جذابیت شما می کاهد.

از دست هایتان استفاده کنید

بطور کلی، وقتی نمی توانیم دست های کسی را ببنیم نمی توانیم به او اعتماد کنیم. تحقیقات نشان داده است که یکی از جذاب ترین ویژگی های فردی در دسترس بودن او می باشد. وقتی در حال برقراری رابطه اجتماعی می باشید، مردم می توانند آمادگی خود را با دست های باز نشان دهند. دست هایتان را در جیب خود، زیر میز یا در کت خود قرار ندهید. اگر افراد دست های شما را نبینند کمتر مایل به برقراری ارتباط با شما خواهند شد.

لبخند به لب داشتن

داشتن لبخند باعث می شود جذاب و دوستانه بنظر برسید. لبخند یکی از بزرگترین اسرار جذاب بنظر رسیدن می باشد. به اکثر افرادی که می بینید لبخند بزنید این باعث می شود فرد در مقابل نیز به شما لبخند بزند. قبل از اینکه بیاموزیم چگونه جذاب باشیم باید بیاموزیم چگونه شاد باشیم!

ارتباط چشمی و جذابیت

حفظ ارتباط چشمی

ارتباط چشمی خوب می تواند بیش از بیان کردن کلمات برای برقراری ارتباط بکار آید. ارتباط چشمی می تواند بیان کننده این باشد که شما علاقه مند به شنیدن حرف های طرف مقابل می باشید. همچنین می تواند نشان دهد که مراقب طرف مقابل هستید. از پایین نگاه کردن و یا تغییر حرکت چشم ها خودداری کنید. گاهی اوقات ارتباط چشمی زیاد ممکن است عجیب و نامناسب به نظر برسد. حفظ ارتباط چشمی را تمرین کنید می توانید با تمرکز بر چیزی مثل نگاه کردن به رنگ چشم طرف این کار را انجام دهید. این نوع ارتباط چشمی جذاب تر می باشد.

آراسته بودن برای جذابیت

پوشیدن لباس های مناسب

همواره لباس های مناسب و اندازه تن خود بپوشید. مطالعات نشان داده است که پوشیدن لباس قرمز می تواند جذابیت را بویژه برای جنس مخالف افزایش دهد. خانم ها بهتر است لباس قرمز بپوشند یا از رژ لب قرمز استفاده کنند. داشتن ته ریش باعث می شود مردان فوق العاده جذاب بنظر برسند. مردها باید همواره موهای صورت خود را مرتب نگاه دارند.

نحوه ایستادن

سر خود را راست نگاه دارید و به جلو نگاه کنید. با اعتماد به نفس راه بروید. این عمل باعث می شود حس بهتری نسبت به خود داشته باشید. این عمل یکی از آسان ترین و ارزان ترین روش های جذاب به نظر رسیدن می باشد. به سادگی کمی قد بلند تر بنظر می رسید.

در ابتدا شنونده باشید

دیگران را تشویق کنید تا در مورد خود صحبت کنند. آن ها را در مرکز کانون توجه خود قرار دهید. به آن ها نشان دهید که تمام حواس شما پیش آن هاست و اینکه از او قدردانی می کنید. وقتی به دیگران اجازه می دهیم در مورد خود صحبت کنند. باعث می شود واکنش های لذت بخشی به شما نشان دهند. وسایل خود را کنار بگذارید، تلفن خود را چک نکنید، به مانیتور خیره نشوید و برای یک لحظه بر چیز دیگری تمرکز نکنید.

با پرسیدن سوالات به حرف های طرف مقابل واکنش نشان دهید

از آن ها در مورد چیزهای مثبت در زندگی شان سوالاتی بپرسید. وقتی پاسخ دادند از آن ها بپرسید به طور کلی چه احساسی نسبت به زندگی خود دارند. از آنجا که پاسخ مثبت را در پرسش قبلی خود دریافت کرده اید، احتمال دارد تا پاسخ مثبتی نسبت به سوال دوم خود نیز دریافت کنید. باعث شوید تا تجربه مثبتی را در این لحظه با شما داشته باشد. با این روش که به آن ها اجازه می دهید خودشان را بیان کنند به یاد ماندنی و لذت بخش می شوید.

کلمات خود را با دقت انتخاب کنید

کلمات شما بر نحوه برقراری ارتباط شما با دیگران تاثیر مستقیمی دارد. تا حد ممکن از گفتن کلمات منفی خودداری کنید. کلمات مثبت را به کلمات منفی ترجیح دهید. همه ما با جذابیت، شادی و اشتیاق با دیگران ارتباط برقرار می کنیم. این عبارات را به کار ببرید:

  1. به شما ایمان دارم. این چهار کلمه کوتاه می تواند تاثیری عمیق بر احساس فرد در مورد خودش و در مورد شما داشته باشد.
  2. چطور می توانم کمکت کنم؟ گفتن این کلمات باعث می شود طرف احساس دوستی نسبت به شما پیدا کند.
  3. اتفاقی است که افتاده است. می توانید از این عبارت برای نشان دادن قاطعیت به طریقی مثبت استفاده کنید.
  4. خواهم فهمید.

شوخ طبع بودن

لبخند می تواند پاسخ جامعی برای سوال “چگونه جذاب باشیم” و راه موثری برای جذابیت باشد. شوخ طبعی یک ویژگی شخصیتی است که می تواند نکات مثبت زیادی را به زندگی شما و دیگران بیاورد. شوخ طبعی نه تنها می تواند به کاهش سطح استرس کمک کند. بلکه باعث می شود راحت تر بنظر برسید و با افزایش اعتماد به نفس همراه می باشد. شوخ طبعی به معنای اذیت کردن یا مسخره کردن دیگران نمی باشد. شوخ طبعی مکان و زمان خاصی را می طلبد.

آهسته تر صحبت کردن

آهسته تر صحبت کردن باعث می شود برای دیگران جذاب تر بنظر برسید. به آن ها اجازه می دهد تا حرف های شما را درک کند، آهسته تر صحبت کردن باعث می شود تا با اعتماد به نفس بیشتر و حالت آرام تر بنظر برسید. تند صحبت کردن باعث می شود عصبی بنظر برسید. آرام صحبت کردن باعث می شود آرام بمانید و کنترل خود را حفظ کنید.

می توان روش های دیگری نیز برای افزایش جذابیت و دلربا بودن انجام داد. به نظر شما چه راه های دیگری برای پاسخ به سوال چگونه جذاب باشیم وجود دارد؟

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *