دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل بلوز مجلسی دخترانه زیبا و جدید ( ۲۰ مدل )

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

لباس های مجلسی تنوع بسیار زیادی دارند و شما می توانید برای مهمانی ها و مجالس از انواع مدل کت و دامن و پیراهن مجلسی و بلوز های مجلسی استفاده کنید. در ادامه این مطلب ۲۰ مدل بلوز دخترانه مجلسی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

بلوزهای مجلسی یکی از انواع لباس های مجلسی هایی هستند که شما می توانید در مهمانی ها و مجالس کوچک از آن ها استفاده کنید. برای این که مدل لباس شما جذاب تر به نظر برسد بهتر است که از شلوار و یا دامنی را انتخاب کنید با طرح و رنگ لباس شما مطابقت داشته باشد. در این مطلب جدیدترین مدل بلوزهای مجلسی دخترانه با طرح های متنوع را مشاهده خواهید کرد.

همه دختر خانم های جوان به مدل لباس های خود حساس هستند و ترجیح می دهند با بهترین و جدیدترین مدل لباس ها در مکان های مختلف بدرخشند یکی از مدل لباس هایی که در بین دختران پرطرفدار است مدل بلوزها است.

مدل بلوزهای دخترانه در انواع طرح های مدل بلوز ریون و مدل بلوز گیپور و … موجود است و شما می توانید بنا بر سلیقه تان مدل بلوز مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

انواع مدل بلوز دخترانه مجلسی

مدل بلوز مجلسی دخترانه شیک و جدید

در هنگام خرید مدل بلوز خود به رنگ بلوز توجه کنید و رنگی را برای بلوز مجلسی تان انتخاب کنید که با چهره شما مطابقت و همخوانی دارد. مدل بلوز مجلسی در انواع طرح های آستین سه ربع و آستین دار دوخته می شوند.

مدل های بلوز دخترانه مجلسی

جدیدترین مدل های بلوز دخترانه مدل بلوز دخترانه مجلسی گیپور مدل بلوز خاکستری دخترانه مدل بلوز پلنگی دخترانه مدل بلوز دخترانه مجلسی آستین دار

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

پوشیدن و ست کردن بلوز دامن با یکدیگر بر جذابیت ظاهری شما می افزاید شما می توانید بنا بر مدل بلوز خود از انواع دامن های دخترانه با طرح های کوتاه و بلند استفاده نمایید. پوشیدن یک کفش شیک نیز زیبایی و جذابیت اندام و لباس شما را بیشتر می کند.

مدل بلوز زیبا دخترانه مدل بلوز ساده دخترانه مدل بلوز ساده دخترانه مدل بلوز دخترانه مجلسی زیبا و جدید را در طرح های متنوع در تصاویر زیر مشاهده می کنید این مدل ها می توانند شما را در انتخاب مدل بلوز ایده آل تان به خوبی راهنمایی کنند.

  مدل بلوز گیپور مدل بلوز دخترانه مجلسی Cocktail blouse model for girls (10) مدل بلوز راه راه دخترانه   مدل های بلوز دخترانه بلوز دخترانه شیک بلوز مجلسی دخترانه بلوز دخترانه مجلسی   انواع مدل های جدید بلوز دخترانه مدل بلوز گیپور دخترانه

زیباترین و جدیدترین انواع مدل بلوزهای مجلسی دخترانه را در این مطلب برای شما عزیزان گردآوری کردیم که امیدواریم این مدل های زیبا و شیک مورد پسند شما قرار بگیرند. به شما پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع مدل های جدید بلوزهای مجلسی به بخش مدل بلوز، مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *