دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو گلدار و زیبا برای خانم های شیک پوش ایرانی

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مانتو یکی از انواع لباس هایی است که همه خانم های ایرانی برای پوشش خود از آن استفاده می نمایند. طرح های متنوعی برای مانتو ها وجود دارد که در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با جدیدترین انواع مدل مانتو گلدار آشنا سازیم.

با نزدیک شدن به فصل تابستان بیشتر خانم ها به دنبال خرید مدل مانتوهای تابستانی هستند اگر می خواهید از طرح های ساده مانتوهای تابستانی فاصله بگیرید بهترین ایده برای شما می تواند خرید مانتوهای گلدار باشد. در ادامه این مطلب مجموعه از انواع مدل مانتو گلدار برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

مدل مانتوهای گلدار و مدل مانتوهای شطرنجی و چهارخانه ای امروزه دوباره در بین خانم ها طرفداران خاص خودشان را پیدا کرده اند شما می توانید این مدل مانتوها را در جنس پارچه های نخی خریداری نمایید. مدل مانتوهای نخی گلدار می توانند مناسب ترین مدل مانتوها برای فصول گرم سال باشند.

مدل مانتو تابستانی

مدل مانتو گلدار دخترانه

اگر شما ترجیح می دهید از مانتوهای گلدار استفاده کنید بهتر است که شال و روسری خود را ساده انتخاب کنید زیرا اگر بقیه لباس های شما طرح دار باشند جذابیت خود را از دست می دهید و بی نظم و شلخته به نظر می رسید.

مدل مانتو گلدار دخترانه مدل مانتو کوتاه دخترانه تابستانی مانتو گلدار خنک مانتو تابستانی با طرح گلدار
اگر می خواهید هماهنگی بین مانتو و سایر لباس هایتان داشته باشید می توانید یکی از رنگ های به کار رفته در طرح مانتو خود را انتخاب کنید و سایر لباس هایتان نظیر شال و یا کفش تان را با آن رنگ مطابقت دهید.

مانتو گلدار بلند مانتو گلدار زیبا و جدید مدل مانتو گلدار زیبا مدل مانتو گیپور گلدار مدل مانتو های گلدار دخترانه و زناته

تصاویر مانتوهای گلدار زنانه

اگر شما دارای اندام چاق و درشتی هستید مانتوهای گلدار با طرح های گل های ریز را برای خرید انتخاب کنید و از پوشیدن مدل مانتوی گلدار با رنگ های روشن و تند پرهیز کنید زیرا اندام شما با این مدل مانتوها درشت تر به نظر می رسند. مانتوهای گلداری که در چند ناحیه آن ها طرح گل نیز وجود دارد برای خانم های درشت اندام و چاق می تواند انتخاب خوبی باشد.

  •  آرون گروپس

مدل مانتو سفید گلدار

مدل مانتو جلو باز

مدل مانتو مشکی گلدار مانتو گلدار انواع مدل های مانتو گلدار

اگر شما اندام لاغری دارید مانتوهای گلدار با طرح های گل های ریز و درشت بهترین ایده برای خرید مانتوی شما می باشند و بهتر است که از مدل های مانتوی گلدار با رنگ های روشن و شاد استفاده نمایید تا اندام شما کمی درشت تر به نظر برسد.

مانتو گلدار تابستانی مانتو گلدار زیبا مانتو گلدار با طرح کوتاه مانتو گلدار شیک و مدرن مانتو گلدار بلند

مانتو مشکی گلدار مدل مانتو گلدار زیبا و شیک مانتو گلدار زنانه مانتو گلدار کوتاه

مدل مانتوی گلدار دخترانه و زنانه جدید

لباس های گلدار دخترانه و زنانه جزو لباسهای سنتی خانوم های ایرانی است از این رو یادآور یک نوع حس نوستالژیک می باشد و امروزه نیز با گسترش صنعت مد و فشن انواع جدیدتری از لباس های زیبا با طرح گلدار و شیک به بازار روانه شده اند که هر کسی می تواند متناسب با رنگ پوست و سلیقه اش بهترین مدلهای آن را انتخاب کرده و استایل فوق العاده شیک و جذابی به وجود آورد. در ادامه توجه شما عزیزان را به مدلهای دیگری از مانتوهای دخترانه و زنانه گلدار جلب می نماییم.

مدلهای جدید مانتوی گل دار

در سالهای گذشته پوشیدن مانتوهای گلدار معمولا در فصل بهار و با رویش گلها و سبز شدن طبیعت اتفاق می افتاد و اغلب از جنس نخی و خنک بوده که مناسب فصول گرم هستند، اما امروزه طرح های جدید تر این مانتو ها برای فصل زمستان و پاییز نیز طراحی می شوند. به طور کلی مانتوهای گلدار در طراحی های بسیار متنوع و شیک و در مدلهای مجلسی، اسپرت و بلند برای دختر خانوم ها و بانوان ایرانی طراحی می شوند که می توان هر کدام از آنها را با تیپ های متفاوتی ست کرد، در اینجا می توانید از جدیدترین و زیباترین مدلهای مانتو گلدار دیدن کنید.

زیباترین مدل مانتوی گلدار

شیک ترین مدل مانتوی گلدار

تصاویری از مانتوهای گلدار

مدل مانتو گل دار

مدل مانتوی گل دار

انواع مانتوهای گلدار

جدیدترین مدل مانتوی گلدار

مدل مانتوی گلدار دخترانه

مدل مانتو گلدار مجلسی

مدل مانتوی گلدار زیبا

مدل مانتوی گلدار جدید

مدل مانتو گلدار زنانه

مدل مانتوی گلدار شیک

مدل مانتوی گلدار مجلسی

مدل مانتوی گلدار کوتاه

مدل مانتوی گلدار

مدل مانتو گلدار خاص

در تصاویر این مطلب انواع مدل مانتو گلدار با طرح های شیک و جدید را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند و از دیدن آن ها لذت را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *