دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

گچبری سقف پذیرایی با طرح های زیبا و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۶ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در منازل ایرانی به زیبایی اتاق پذیرایی اهمیت زیادی داده می شود. نمونه های گچبری سقف پذیرایی از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه همه طراحان و معماران ایرانی بوده است. در ادامه این مطلب انواع طراحی های مدرن گچبری برای سقف اتاق پذیرایی را مشاهده خواهید کرد.

برای زیبایی و جذابیت بیشتر سقف پذیرایی می توانید از انواع سقف های کاذب و کناف سقف و سقف گچبری استفاده نمایید. در بیشتر منازل ایرانی سقف های گچبری به چشم می خورند. گچبری سقف پذیرایی به فضای پذیرایی شما جلوه خاص و متفاوتی را می بخشد.

گچبری سقف در معماری داخلی ایرانی سابقه و تاریخچه طولانی دارد. طرح های زیبا سقف پذیرایی در درون  پذیرایی فضایی بی نظیری را به وجود می آورد. در این بخش از دکوراسیون مجله آرگا انواع طرح های زیبا گچ بری برای سقف پذیرایی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این تصاویر نهایت لذت را ببرید.

گچبری سقف با نورپردازی متفاوت

مدل های گچبری سقف پذیرایی

گچ بری های سقف پذیرایی، انواع متنوع و متفاوتی دارند و همین تنوع در مدل های سقف گچ بری می تواند محدوده بسیاری از سلیقه ها را پوشش دهد.
نورپردازی مناسب زیبایی و جذابیت خاصی را به گچ بری سقف می بخشد. اضافه کردن نور LED و نور هالوژنی در طراحی سقف های گچ بری پذیرایی، می تواند ایده خوبی برای بالا بردن سطح مدل سقف پذیرایی شما باشد.

گچبری زیبا و شیک Roof gach bori living room (21)مدل لوستری و گچبری سقف برای پذیرایی گچبری سقف پذیرایی با نورپردازی مدرن گچبری سقف زیبا و جذاب گچبری سقف زیبا و لوکس گچبری سقف
شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی که برای پذیرایی خود در نظر دارید از انواع گچ بری سقف مدرن و سنتی برای دیزاین سقف پذیرایی تان استفاده نمایید. اضافه کردن لوسترهای مدرن و لامپ های زیبا و جذاب می تواند مدل سقف پذیرایی شما را به طرحی شگفت انگیز و خاص تبدیل کند و حس رویایی و رمانتیکی را برای همه اهل خانه بوجود آورد.

طرح مدرن گچبری سقف گچبری سنتی سقف پذیرایی گچبری زیبا و متفاوت سقف پذیرایی با نورپردازی ایده آل مدل گچبری سنتی سقف پذیرایی مدل لوستر پذیرایی نورپردازی پذیرایی
تصاویری که در ادامه این مطلب مشاهده می کنید مدل های بسیار زیبا از طراحی گچبری سقف پذیرایی است. در برخی از این مدل ها وجود لوستر های شیک و زیبا نمای متفاوتی را در ظاهر سقف ایجاد کرده است.

گچبری زیبا سقف پذیراییگچبری ساده سقف گچبری متفاوت سقف پذیرایی گچبری سقف گچبری با طرح متفاوت برای سقف پذیرایی گچبری سقف پذیرایی با رنگ آمیزی زیبا گچبری سقف زیبا گچبری سقف با طرحی متفاوت برای پذیرایی گچبری در طرح های متفاوت گچبری با طرح های زیبا برای سقف گچبری سقف با طراحی های زیبا گچبری زیبا و جدید سقف

  •  آرون گروپس

هنر گچبری ساختمان از دیرباز در کشورمان رواج داشته و از جمله هنر های تزئینی در معماری داخلی به شمار می رفته است اما با گذشت زمان نه تنها این هنر کمرنگ نشده بلکه هنرمندان ایرانی با استفاده از ذوق و هنر خود مدلهای جدیدتری از آن را به نمایش گذاشته اند، گچبری دارای انواع مختلفی از گچبری دستی، گچبری مدرن، سنتی، کلاسیک و گچبری سقف می باشد.

حال از آنجا که دیزاین اتاق پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است و توجه مهمان را به خود جلب می نماید، بنابراین لازم است, زیباسازی و جلوه بیشتر آن مورد توجه صاحبخانه قرار گیرد، استفاده از گچ بری روی سقف ایده جذابی برای زیبا کردن فضای پذیرایی می باشد که در تصاویر بالا نمونه های شیک و مدرن آن را ملاحظه کردید، اکنون در ادامه ضمن آشنایی با ویژگی های گچ بری های مدرن می توانید نمونه های دیگری از گچ بری کلاسیک را ببینید.

گچ بری برای سقف پذیرایی

ویژگی های گچبری های جدید و خاص

گچ بری هایی جدید و خاص، اغلب به صورت پیش ساخته و با شکل و شمایلهای گچی به صورت صنعتی طراحی می شوند و شامل سه دسته کلی هستند که در زیر به ذکر این گچبری ها و معرفی ویژگی های آنها می پردازیم :

طرح های سطحی و زمینه ای که به صورت کلی یا تکه ای بر روی سقف یا دیوار طراحی و ساخته می شوند.

طرح های حاشیه ای که در اطراف راه پله و یا کناره های سقف و دیوار نصب می شوند.

طرح های تکی و خاص که بالای شومینه، روی سر ستون ها، سر قاب  و … نصب می شوند، در اینجا می توانید با برخی ویژگی ها و مزیت های گچبری های پیش ساخته آشنا شوید که عبارتند از :

  • استحکام بالا
  • ماندگاری و دوام بالا
  • سازگاری با محیط زیست
  • سبک سازی
  • مقاومت زیاد در برابر کپک و محیط های اسیدی و قلیایی
  • دارای طرح های متنوع
  • برش و نصب آسان و سریع
  • قابلیت نصب بر روی سطوحی مثل گچ، سیمان، فلز، کاشی، چوب، سنگ و غیره
  • قابلیت بازسازی و ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی
  • رنگ پذیری بالا با استفاده از انواع رنگهای ساختمانی

وجود این ویژگی های موجب شده است تا استفاده از گچبری های پیش ساخته در طراحی داخلی ساختمان ها با استقبال بیشتری روبه رو شود.

گچ بری سقف پذیرایی

جدیدترین گچ بری سقف پذیرایی

انواع گچ بری سقف پذیرایی

گچ بری سقف پذیرایی شیک

گچ بری سقف پذیرایی زیبا

گچ بری سقف پذیرایی کلاسیک گچبری کلاسیک سقف پذیرایی

در این بخش انواع متنوع طرح های گچ بری سقف پذیرایی شیک و مدرن را ملاحظه کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند و با ایده گرفتن از این مدل های خاص و زیبا بتوانید مدل گچ بری متفاوتی را برای سقف پذیرایی خود طراحی و یا انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *