دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پولسازترین بازیگران ایرانی در سال گذشته را بشناسید

  • یلدا محمدی
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

معرفی پولسازترین بازیگران ایرانی زن و مرد و معرفی دستمزد آنها در سالی که گذشت را در این مطلب گردآوری نموده ایم که امیدواریم از مشاهده این اطلاعات جذاب و جالب لذت ببرید.

آشنایی با پولسازترین بازیگران ایرانی آقا و خانم برای همه ما جالب است و تمایل زیادی به کسب اطلاعات در زمینه این بازیگران و همچنین فیلم های اکران شده از آنها داریم. در این مطلب مجموعه ایی کامل و جذاب را گردآوری نموده ایم که در آن بازیگران پولساز ایرانی را بر اساس فروش فیلم ها دسته بندی نموده و معرفی می نماییم. تا پایان با این اطلاعات جدید و عکس های زیبا و دیدنی از بازیگران همراه ما باشید.

عکس های پولسازترین بازیگزان ایرانی زن و مرد :

در سالی که گذشت فیلم های جدید و متنوع زیادی اکران شد که برخی از این فیلم ها به دلایل متعددی از جمله فیلنامه خوب، کارگردان توانا و همچنین بازیگران با استعداد و… موفقیت های زیادی را نیز کسب نمودند. همانطور که گفتیم در این مطلب قصد داریم به معرفی پولسازترین بازیگران ایرانی که در فیلم های سال گذشته، ایفای نقش نمودند بپردازیم.

رضا عطاران

رضا عطاران را می توان پولسازترین بازیگر ایرانی نامید که از سال 90 تاکنون رتبه اول فروش فیلم را داشته است. مجموعه فروش فیلم های وی 15370000000 است که مربوط به فیلم های من سالوادور نیستم، دراکولا، آبنبات چوبی، گینس و نهنگ عنبر می باشد.

پولسازترین بازیگران ایرانی

ویشکا آسایش

کارنامه امسال ویشکا آسایش شامل فیلم های پرفروش و زیبایی است که از بین آنها می توان به : من دیگو مارادونا نیستم، نهنگ عنبر و در مدت معلوم اشاره نمود که با فروشی معادل 11717000000 توانست عنوان چولسازترین بازیگر زن سال 94 را کسب نماید.

عکس ویشکا آسایش

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

محسن تنابنده

محسن تنابنده نیز یکی از پولسازترین بازیگران ایرانی محسوب می گردد که فیلم هایش در مجموعه حدود 8900000000 فروخت. وی را می توان رقیب رضا عطاران در کسب مقاوم اولی پولسازترین بازیگر دانست.

پولسازترین بازیگران ایرانی

فرهاد اصلانی

این بازیگر توانا با ایفای نقش های متفاوت و زیبا توانست تبدیل به یکی از پولسازترین بازیگران مرد ایرانی شود که در مجموعه فیلم هایش حدود 7870000000 فروخت.

فرهاد اصلانی

مهناز افشار

این بازیگران زن توانا تنها با یک فیلم سینمایی توانست از جمله پنج بازیگر پولساز ایرانی باشد. مهناز افشار در سالی که گذشت فقط در فیلم نهنگ عنبر حضور داشت که می توان فروشش را 7550000000 دانست.

عکس مهناز افشار در نهنگ عنبر

با پولسازترین بازیگران ایرانی در سال 94 آشنا شدید، ضمن آرزوی موفقیت برای این بازیگران توانا از شما دعوت می کنیم با مراجعه به بخش عکس بازیگران با بیوگرافی و همچنین فیلم های این بازیگران بیشتر آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *