دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی داماد جدید و شیک برای دامادهای خوشتیپ

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

روز دامادی یکی از به یاد ماندنی ترین روز ها برای هر مردی است. برای آقایان مهم است که در این روز به صورت آراسته و جذاب در جشن ازدواج خود بدرخشند. در ادامه این مطلب مجموعه ای از جدیدترین انواع مدل موی داماد را مشاهده خواهید کرد.

آقایان تمایل دارند که در جشن عروسی خود با چهره ای رسمی و شیک ظاهر شوند و موهایشان را با بهترین مدل کوتاه و آراسته کنند. در این بخش از مدل مو مجله آرگا انواع مدل موی داماد زیبا و جدید را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

بهتر است که برای اصلاح موهای خود در روز عروسی تان از مدل موهایی که تا به حال آن ها را امتحان نکرده اید استفاده نکنید. اگر شما همیشه عادت دارید که موهای خود را با مدل موی کوتاه اصلاح کنید بهتر است که برای جشن عروسی خود نیز مدل موی کوتاهی را انتخاب کنید. از مدل موی خامه ای و مدل موی دیزلی می توانید به عنوان مدل مو دامادی نیز استفاده نمایید.

مدل های موی مردانه

عکس های مدل موی داماد ایرانی جدید و زیبا

یکی از مهم ترین نکات برای اصلاح موها در روز عروسی انتخاب آرایشگر است. اگر شما آرایشگر مخصوصی دارید حتما برای کوتاهی موهای خود در روز عروسی تان به همان آرایشگاه همیشگی تان بروید تا اصلاح موهای شما بی عیب و نقص باشد.

مدل موی زیبا و جذاب مردانه مدل موی خامه ای داماد مدل مو داماد مدل های مو مردانه مدل موی زیبا داماد

بهتر است از آرایشگر با مهارت کافی برای کوتاهی موهای خود در جشن عروسیتان استفاده کنید تا زیبایی و جذابیت شما در روز عروسی تان چند برابر شود.

مدل موی زیبا برای داماد مدل مو مردانه مدل موی مردانه زیبا و جدید

  •  آرون گروپس

بهتر است که موهای خود را یک هفته قبل از جشن عروسی تان کوتاه کنید تا اگر اشتباهی هم در کوتاهی موهای شما رخ داد موهایتان مدتی را وقت داشته باشند تا رشد کنند و حالت طبیعی را به خود بگیرند.

مدل موی زیبا برای داماد مدل مو مردانه جدید مدل موی داماد زیبا مدل موی ساده مردانه

اگر موهای خود را در روز عروسی و یا روز قبل عروسی کوتاه نمایید بعد از اصلاح موها خط قیچی بر روی موهای شما باقی می ماند و بنابراین موهایتان حالت مناسبی پیدا نمی کنند. برای اصلاح های جزئی صورت خود در روز عروسی و یا روز قبل از عروسی به آرایشگاه مراجعه کنید تا خط ریش و موهای زاید پشت گردن و کنار گوش های شما در روز عروسی تان مرتب و آراسته شوند اگر شما ترجیح می دهید که ابرو هایتان را برای جشن عروسی خود مرتب کنید می توانید از مدل ابرو های مردانه جدید برای مرتب کردن ابرو هایتان استفاده کنید.

مدل های مو داماد مدل موی ساده داماد مدل موی زیبا و جذاب داماد مدل مو مردانه

مدل موی دامادی جدید و شیک را در تصاویر این مطلب در اختیار شما داماد های خوش تیپ و جذاب قرار داده ایم که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید برترین مدل مو را برای جشن عروسی خود انتخاب نمایید.

جدیدترین مدل های مو مردانه مدل موی داماد زیبا مدل موی داماد ایرانی مدل موی داماد زیبا و جدید مدل موی زیبا داماد ایرانی مدل موی زیبا و جدید مردانه مدل موی داماد

انواع دیگر مدل موی دامادی جدید

بعد از انتخاب و خرید مدل کت و شلوار دامادی از جمله مهمترین اقداماتی که آقا دامادها برای مراسم عقد و عروسی خود انجام می دهند، انتخاب مدل موی مناسب است که در صورتی که به طور مناسب و زیبا انتخاب شده باشد، تاثیر زیادی در میزان جذابیت و زیبایی استایل و ظاهر آقاد دامادها دارد، در ادامه تصاویری دیگر از جدیدترین و به روز ترین مدلهای موی دامادی گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید و متناسب با رنگ پوست، فرم چهره و سلیقه تان برترین و جذاب ترین مدل را برای بهترین شب زندگیتان انتخاب نمایید.

زیباترین مدل موی دامادی

همانقدر که مدل موی عروس برای جشن نامزدی و  جشن عروسی مهم است، مدل موی دامادها نیز می تواند مهم باشد، زیرا جذابیت استایل و زیبایی ظاهر  آقا داماد، تاثیر زیادی در زیبایی عکس ها و فیلم های عروسی که برای همیشه به یادگار می ماند، می تواند داشته باشد. امروزه مدلهای مو جدید و خاص مردانه مُد شده اند که آقا داماد ها باید مدلی را انتخاب کنند که به فرم چهره و استایل آنها بیاید، در اینجا تصاویری جدید از مدل موهای مردانه مناسب برای آقا داماد های خوش تیپ و جذاب به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم بتوانید مدل دلخواه خود را از بین این مدلها انتخاب کرده و در جشن عقد و یا عروسی تان بدرخشید.

جدیدترین مدل موی دامادی

تصاویری از مدل موهای دامادی

مدل موی جذاب دامادی

مدل موی زیبای دامادی

انواع مدل موی دامادی جدید

مدل موی دامادی جذاب

مدل موی دامادی زیبا

مدل موی داماد شیک

مدل موی دامادی شیک

مدل موی دامادی جدید

مدل موی جدید دامادی

مدل موی دامادی

مدل موی داماد جدید

برای اصلاح موهایتان برای جشن عروسی خود از قبل از آرایشگرتان وقت بگیرید تا مطمئن شوید که آرایشگر زمان مناسب را برای کوتاهی و اصلاح موهای شما می گذارد. در این مطلب تصاویر انواع مدل موی دامادی را مشاهده کردید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل موی مردانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *