دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین ته چین با روش های شیک و مجلسی برای مهمانی ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

ته چین غذای پرطرفدار و لذیذی است که اگر به زیبایی تزیین شود می تواند زینت بخش سفره های مهمانی ها شما باشد. در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با انواع نمونه های تزیین ته چین مجلسی با ایده های خلاقانه و زیبا آشنا سازیم.

ته چین، از انواع غذا های ایرانی بی نظیر و خوشمزه است و به خاطر شکل و فرمی خاصی که دارد برای سرو در مجالس و مهمانی های رسمی می تواند ایده خوبی باشد. در این مطلب انواع مدل های دیزاین ته چین با روش های خلاقانه و جالب را مشاهده خواهید کرد.

شما می توانید انواع ته چین های خوشمزه را با روش های ابتکاری دیزاین کنید. در این مطلب مجموعه ای بی نظیر از تصاویر انواع ته چین  دیزاین شده را در اختیار شما کدبانوهای عزیز و گرامی قرار داده ایم که با الهام گرفتن از این مدل ها می توانید بهترین تزئین را برای ته چین مجلسی خود داشته باشید.

تزیین کردن ته چین به شکل قلب

تزیین ته چین قالبی برای مهمانی و مجالس

این غذا را را می توانید به صورت قالبی برای مهمانی ها و مجالس بپزید و سپس آن را با روش های جالب و زیبا سرو کنید. برای تزئین ته چین، می توانید مانند تزیین برنج  از زعفران و زرشک استفاده کنید و زرشک ها را به تنهایی و یا به همراه خلال بادام و خلال پسته بر روی  غذا قرار دهید.

تزیین زیبا و خلاقانه ته چین مرغ

ته چین قالبی با تزیین بی نظیر تزیین کردن ته چین قالبی با زرشک و خلال پسته ته چین قالبی با تزیین زیبا و بی نظیر ته چین قالبی با تزیین بی نظیر

ته دیگ های ته چین را می توانید به صورت خلاقانه در ته قابلمه بچینید با این روش بعد از برگرداندن ته چین در درون دیس یا بشقاب غذا ظاهری زیبا و شیک پیدا می کند و شما دیگری نیازی به تریین غذا ندارید علاوه بر این مدل تزیینات ته چین متفاوت و جذاب می شود. در تصاویر زیر انواع مدل تزیینات خلاقانه ته چین را مشاهده خواهید کرد امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

تزیین خلاقانه ته چین تزیین زیبا ته چین با ته دیگ سیب زمینی تزیین ته چین به شکل پرنده تزیین ته چین زیبا تزیین ته چین جالب تزیین کردن ته چین با ته دیگ های زیبا

  •  آرون گروپس

برای دیزایین انواع ته چین مرغ و گوشت می توانید ته چین های قالبی در ابعاد مختلف را تهیه کنید سپس ته چین ها را مانند کیک های چند طبقه بر روی هم قرار دهید و آن ها را با مدل های زیبا تزیین کنید.

ته چین قالبی با تزیین بی نظیر تزیین کردن ته چین به شکل کیک

در ادامه این بخش انواع مدل تزیینات ته چین مجلسی زیبا و شیک  را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

انواع مدل های تزیینات ته چین تزیین ساده ته چین مجلسی تزیین ساده ته چین تزیین ته چین تزیین خلاقانه و جالب ته چین تزیین کردن ته چین با انواع سبزی جات تزیین ته چین مرغ با جوجه تزیین زیبا و متفاوت ته چین انواع تزیینات ته چین مدل های تزیین ساده ته چین با زرشک

تزیینات ته چین دو طبقه شیک و زیبا

سفره آرایی هنری سلیقه ای می باشد که هر کسی بسته به ذوق و سلیقه خود می تواند شکیل ترین و جذاب ترین تزیینات را انجام دهد و از خانواده و یا میهمانان خود به طرز شایسته ای پذیرایی نماید. در واقع هنر آشپزی زمانی تکمیل خواهد شد که با تزیینات غذا همراه باشد و به هنگام سرو غذا باید شیک ترین و زیباترین دیزاین برای پیش غذا، غذای اصلی و دسر انجام پذیرد و این کار باید با سلیقه و وسواس خاصی انجام گیرد.

برای تزیینات ته چین دو طبقه نیز نظیر تزیینات دیگر غذاهای اصیل ایرانی، ایده های فوق العاده زیبا و عالی وجود دارد و به بهترین شکل می توانید از ایده های موجود الگو برداری کنید و هنر آشپزی خود را نیز در این زمینه تکمیل نمایید.

تزیینات جالب ته چین دو طبقه

توجه داشته باشید هر چقدر تزیینات غذا متنوع تر باشد لذت میل به غذا به خصوص غذاهای ایرانی نیز مسلما بیشتر خواهد بود و در نتیجه میل کمتری به غذاهای فست فودی خواهید داشت و در نتیجه سالم تر خواهید بود.

تزیینات ایده آل ته چین دو طبقه

تزیین ته چین در مدل های زیبا

تزیینات ته چین دو طبقه با پسته

تزیینات زیبای ته چین دو طبقه

تزیینات جذاب ته چین دو طبقه  تزیینات دیدنی ته چین دو طبقه

تزیینات ساده ته چین دو طبقه

ایده های خلاقانه برای تزیینات ته چین دو طبقه

تزیین ته چین در مدل های متفاوت  زیباترین تزیینات ته چین دو طبقه

قشنگ ترین تزیینات ته چین دو طبقه

جالب ترین تزیینات ته چین دو طبقه

تزیین ته چین در مدل های شکیل

عالی ترین تزیینات ته چین دو طبقه

قشنگ ترین تزیینات ته چین دو طبقه

خواستنی ترین تزیینات ته چین دو طبقه  ایده های زیبا برای تزیینات ته چین دو طبقه

تزیین ته چین در مدل های متنوع

ایده های جذاب برای تزیینات ته چین دو طبقه

اگر شما به تزیینات انواع غذا های متنوع علاقه مند هستید با تمرین و تکرار فراوان می توانید در زمینه دیزاین غذا مهارت کافی را بدست آورید. مدل های تزئین شده ته چین با روش های خلاقانه و جدید را در تصاویر این مطلب ملاحظه کردید شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها ته چینتان را به زیبایی دیزایین کنید. همچنین برای مشاهده انواع تزیینات غذا های ایرانی و فرنگی می توانید به بخش تزیین غذا مجله آرگا مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *