دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو نخی جدید با بهترین طرح های سال

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

مانتو ها از انواع پوشش های مهم برای خانم ها است و همه خانم ها به مدل مانتوی خود حساس هستند و همیشه به دنبال طرح های مد سال برای انتخاب مانتوی خود می باشند. مدل مانتو نخی یکی از انواع مانتو هایی است که بیشتر خانم ها در فصل تابستان از آن استفاده می کنند. در ادامه این مطلب مدل های جدید مانتو نخی را مشاهده خواهید کرد.

فصل تابستان فصل رنگ های شاد و زیبا است و شما می توانید برای این فصل انواع مدل مانتوی نخی با رنگ های شاد را خریداری کنید. در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل های زیبا و جذاب مانتوی نخی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

قبل از خرید مانتوها از این که رنگ و مدل مانتویتان با ظاهر شما مطابقت دارد مطمئن شوید و مدل مانتویی را برای خود خریداری کنید که زیبایی و جذابیت شما با پوشیدن آن چند برابر شود. مانتوها انواع مدل های متنوعی دارند و شما می توانید مدل مانتوها را با جنس های مختلف خریداری کنید.

یکی از مدل مانتوهایی که برای فصل گرم سال بسیار پرطرفدار است مانتوی نخی می باشد این مانتوها خنک است و با پوشیدن این مدل مانتوها شما می توانید گرمای طاقت فرسای تابستان را راحت تر تحمل کنید.

مدل مانتو نخی زیبا

 عکس های مدل مانتو نخی شیک و جدید

برای فصل تابستان سعی کنید از مدل مانتوهایی استفاده کنید که با پارچه های نازک دوخته شده اند و هم چنبن بهتر است مدل مانتوی شما برای فصل تابستان فاقد چین و لایه باشد. تصاویر انواع مدل مانتوی نخی را در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

مدل های زیبا مانتو نخی دخترانه

مانتوها با جنس پارچه های نخی و کتانی و پنیه ای برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند.  مانتوهای نخی در انواع طرح های ساده و گلدار موجود می باشند و شما می توانید بنا بر سلیقه شخصی خود مانتوهای نخی را خریداری کنید. در این مطلب انواع مدل های مانتوی دخترانه و زنانه نخی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

  •  آرون گروپس

مدل مانتو نخی برای تابستان مدل مانتو زیبا نخی دو رنگ مدل مانتو تابستانه نخی مانتو نخی با رنگ روشن مانتو نخی بلند دخترانه

مدل های  شیک مانتوی نخی ساده

مانتوهای نخی ساده در رنگ ها و طرح های متنوع دوخته می شوند و این مدل ها برای خانم هایی که از طرح های شلوغ و گلدار خوششان نمی آیند می توانند ایده خوبی باشند.

مدل مانتو نخی ساده و شیک مانتو نخی زیبا زنانه مانتو نخی زنانه مانتو نخی دو رنگ زنانه

استفاده از رنگ های بنفش و زرد و قرمز و آبی و … می تواند ایده خوبی برای انتخاب یک مدل مانتوی تابستانی نخی باشد. اگر شما ترجیح می دهید تا در فصل تابستان در محیط کار خود از مانتوهای نخی استفاده نمایید بهتر است مانتوهای نخی ساده را با رنگ های سفید و قهوه ای روشن و کرم  انتخاب نمایید زیرا این مدل مانتوها رسمی تر هستند.

مدل مانتو نخی بلند دخترانه مانتو نخی زیبا یقه هفت مدل مانتو مشکی نخی مانتو نخی زیبا دخترانه مانتو تابستانی بنفش مانتو نخی بنفش مدل های زیبا مانتو نخی

مانتوهای نخی گلدار

در هنگام خرید مانتو با پارچه نخی علاوه بر رنگ باید به مدل آن نیز توجه کنید و مدل مانتویی را بخرید که با پوشیدن آن عیب های اندام شما تا حدودی کمتر به نظر برسند. خانم های چاق باید از مدل مانتوهایی استفاده نمایند که کاملا اندازه آن ها است پوشیدن مانتوهای تنگ و یا خیلی گشاد فقط اندام شما را بدتر نشان می دهند. مانتوهای کشی و مانتوهایی با کمر کش دار برای خانم های چاق مناسب نیست و شما باید از پوشیدن این مدل مانتوها خودداری کنید.

مدل مانتو زیبا نخی مدل مانتو دو رنگ نخی مدل مانتو نخی گلدار و ساده مدل مانتو نخی طرح دار مدل مانتو زیبا و شیک نخی جدیدترین مدل مانتو های تابستانی زنانه مدل مانتو تابستانی نخی مانتو نخی زیبا مدل مانتو نخی بلند

اگر شما دارای اندام لاغری و هستید بهتر است از پوشیدن مانتو های خیلی کوتاه صرف نظر کنید. مانتو ها کمر دار تنگ برای خانم های لاغر می تواند بهترین ایده باشد.

مدل مانتو نخی زیبا مدل مانتو زیبا نخی گلدار مدل های مانتو نخی گلدار

خانم ها به طرح و مدل مانتوی خود بسیار حساس هستند و می توان گفت وقتی خانم های جوان قصد خرید مانتو دارند انتخاب مدل مانتو مناسب یکی از دغدغه های بزرگ آن ها می شود. انواع متنوع مدل مانتو نخی با جدیدترین طرح های سال را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم شما بتوانید با الهام گرفتن از این مدل مانتو های جذاب زیباترین طرح مانتو را برای خود خریداری کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *