دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برای رفع ریپورت تلگرام چه کار کنیم؟

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۸ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از مشکلاتی که امروزه اغلب افراد در استفاده از تلگرام روبرو هستند ریپورت شدن می باشد. در این مطلب روش های مختلف رفع ریپورت تلگرام را برای شما به صورت مرحله ای و تصویری آورده ایم. امیدواریم با استفاده از این روش ها بتوانید از این مشکل رهایی یابید.

نرم افزار تلگرام قابلیت های بسیار زیادی دارد و به شما این امکان را می دهد تا با افراد ناشناس و افرادی که شماره ای از آن ها ندارید ارتباط برقرار کنید. اما گاهی همانند ناظم سختگیر عمل کرده و شما را از برقراری ارتباط با افراد ناشناس منع می کند. به این محدودیت ایجاد شده توسط تلگرام ریپورت اسپم گفته می شود. در این مطلب چند روش موثر برای رفع ریپورت تلگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

در هنگام ارسال پیام برای افراد ناشناس برای طرف مقابل دو گزینه ریپورت اسپم و ادد کانکت در صفحه چت ظاهر می شود که فرد می تواند شما را ریپورت کند اگر عمل ریپورت برای شما توسط چند نفر انجام گیرد تلگرامی پیامی با مضمون

SORRY YOU CAN ONLY SEND MESSAGES TO MUTUAL CONTACT AT THIS TIME

برای شما ارسال می کند و نام شما را به عنوان یک مصرف کننده غیر معمول در سرورهای خود ثبت می کند. و در این صورت شما تنها قادر خواهید بود به افرادی که شماره تلفن شما را در مخاطبین خود دارند و افرادی که شما شماره آن ها را دارید پیام ارسال کنید. جالب است بدانید پاک کردن اکانت تلگرام و نصب دوباره آن راه حلی برای شما نخواهد بود.

رفع ریپورت تلگرام

روش های مختلف و موثر رفع ریپورت تلگرام

برای رفع این مشکل چندین روش مختلف وجود دارد یکی از جدیدترین روش های رفع ریپورت تلگرام استفاده از روبات اسپم می باشد که تلگرام به تازگی برای کاربران خود راه اندازی کرده است. یکی از روش ها ارسال ایمیل و دیگری وارد نمودن اکانت تلگرام خود با استفاده از خط همراه یکی از دوستانتان می باشد. در ادامه این روش های مختلف را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پیام خطای ریپروت در تلگرام

  •  آرون گروپس

استفاده از ربات اسپم برای خارج شدن از ریپورت تلگرام

به تازگی تلگرام برای رفع ریپورت ربات اسپم را راه اندازی کرده است با استفاده از این بوت دیگر نیازی به ارسال ایمیل برای خارج شدن از ریپورت نخواهید داشت تا پایان با آموزش این روش همراه ما باشید.

 با استفاده از آدرس spambot @  وارد این ربات شوید. پیامی برای شما ارسال خواهد شد پس از آن گزینه START  را انتخاب کنید و سپس با آمدن پیام بعدی روی گزینه This is a mistake  کلیک کرده و منتظر بمانید تا پیام بعدی برای شما ارسال گردد. در پیام بعدی گزینه yes را انتخاب کرده و سپس گزینه No Ill never any of this را بزنید. در آخرین مرحله متن پیام زیر را باید برای تلگرام ارسال نمایید :

رفع ریپورت در تلگرام

مراحل رفع ریپورت اسپم تلگرام

روی گزینه This is a mistake  کلیک کنید و منتظر بمانید تا پیام بعدی برای شما ارسال شود.

روش های رفع ریپورتی تلگرام

در این پیام گزینه yes را انتخاب نمایید.

راه موثر رفع ریپروتی تلگرام

حالا گزینه No Ill never any of this را بزنید

مراحل گام به گام رفع ریپورت

حال متن پیام زیر را برای تلگرام ارسال کنید (می توانید متن متفاوتی با همین مضمون به زبان انگلیسی بنویسید)

Dear telegram suuport

My telegram account has been spammed suddenly and I cannot send message to any contacts whom I do not have their number, if I am the chat starter kindly help to fix the issue and remove the spam report best regard.

در آخر ربات علت اسپم شدن اکانت شما را خواهد گفت و اگر محدودیت دائمی نباشد زمان رفع محدودیت را به شما خواهد گفت.

ارسال ایمیل برای خارج شدن از حالت ریپورت

اوایل راه اندازی تلگرام ایمیلی با آدرس spam@telegram.org برای افرادی که حساب آن ها اسپم شده است در نظر گرفت تا افرادی که دچار این مشکل شدند ایمیلی با عنوان اسپم به این آدرس ارسال کنند و پس از بررسی توسط آن شرکت شماره از حالت اسپم خارج می گردد. متن پیام به این صورت است:

Dear telegram support

My telegram account has been spammed suddenly and I cannot send message to any contacts whom I don not have their number when I am the chat starter.

When I send message to these kind of people, it is showing a clock and nothing will be delivered.

It shows a message: sorry you can send messages to mutual contacts at the moment

My telegram No is: +98

My telegram ID is

kindly help to fix the issue and remove the spam report

Best regards

ارسال ایمیل برای رفع ریپورت در تلگرام

دریافت استیکر از افراد ناشناس

با در یافت استیکر از افراد ناشناس نیز میتوانید برای رفع ریپورت تلگرام اقدام کنید. از ۱۰ تا ۱۵ نفر از افراد ناشناس که مطمئنید شماره شما را در گوشی خود ندارند بخواهید تا برای شما ۱۰ استیکر ارسال کنند. در گروه هایی که عضو هستید از افراد بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهند. بخاطر داشته باشید این پیام ها را تا مدت ۴ تا ۷ روز به هیچ عنوان باز نکنید. در این مدت می توانید در گروه ها فعالیت داشته باشید. در این مدت به هیچ عنوان نباید به افرادی که شماره آن ها را ندارید هیچ گونه پیامی ارسال کنید. پس از گذشت ۴ تا ۷ روز اکانت تلگرام شما از حالت ریپورت خارج خواهد شد.

ترفندی جالب برای رفع ریپورت

همچنین می توانید حساب کاربری تلگرام با شماره تلفن دیگر ایجاد کنید به این صورت که نام تلگرام خودتان را با نام تلگرام دوست خود عوض کنید. عکس های پروفایل را نیز باید تعویض کنید عکس پروفایل خود را به دوست خود بدهید و عکس پروفایل او را ازش بخواهید. پس از تعویض عکس باید نام آیدی های خود را نیز عوض کنید. پس از انجام این مراحل در مرحله آخر وارد گروهی شده و هر پنج دقیقه دو خط متن در گروه قرار دهید و هر کدام را دوبار ارسال کنید. پس از انجام این عمل تا ۲۴ ساعت به هیچ عنوان نباید پیامی ارسال کنید. در نهایت اکانت تلگرام شما از ریپورتی خارج خواهد شد حالا می توانید عکس و آدرس خود را دوباره به حالت اول بازگردانید. این روش می تواند یکی از روش های سریع و کاربردی برای رفع ریپورت تلگرام باشد.

چگونگی ریپورت تلگرام

دلایل ریپورت شدن در تلگرام

دلایل گوناگونی برای ریپورت شدن در تلگرام وجود دارد که یکی از این موارد ارسال پیام های اسپم و مزاحمت برای سایر کاربران استفاده کننده از این مسنجر می باشد، در زیر با دلایل اصلی ریپورت شدن اکانت تلگرام کاربران آشنا می شوید :

  • ارسال پیغام اسپم به وسیله ربات های تبلیغاتی
  • عضو شدن در کانال ها و گروه های غیر اخلاقی که عمکردشان خلاف قوانین تلگرام است.
  • ارسال کردن پیام خصوصی روزانه بالغ بر ۱۰۰ پیام برای افراد ناشناس
  • به کار بردن استیکر های غیر مجاز که تلگرام اجازه افزودن آنها به لیست استیکر ها را نمی دهد.
  • ارسال پیام های تبلیغاتی و تکراری برای کاربران ناشناس تلگرام
  • فوروارد لینک های اسپم، فعال کننده ربات ها و … که موجب آزار دیگر کاربران می شود.

علاوه بر دلایل ذکر شده فوق، موارد دیگری نیز در ریپورت شدن اکانت تلگرام شما تاثیر دارند. گاهی مواقع دیده شده افراد به دلیل ناآگاهی از نحوه عملکرد و کاربرد گزینه Report Spam به محض دریافت پیغام از سوی یک کاربر، گزینه ذکر شده را لمس می کند و برای وی دردسر ایجاد خواهد کرد.

به طور کلی در صورتی که مزاحمتی برای سایر کاربران تلگرام ایجاد نشود و اقدامات شخص بر خلاف قوانین این منسجر نباشد، اکانت وی ریپورت نخواهد شد.

برطرف کردن ریپورت تلگرام

بلاک تلگرام چگونه است ؟

برای آشنایی بیشتر با این مبحث، شما باید نسبت به ماهیت بلاک تلگرام شناخت پیدا کرده و بدانید که منظور از بلاک تلگرام چیست ؟

به طور کلی بلاک کردن به عملی گفته می شود که به وسیله آن مخاطبی را از ارسال پیام وی برای خود ممنوع کنید؛ مثلا فرد ناشناسی در تلگرام برای شما پیام ارسال کرده است و شما تمایلی به دریافت پیام از سوی وی ندارید، بنابراین در چنین شرایطی می توانید وی را بلاک (Block) کنید تا دیگر نتواند برای شما پیامی در تلگرام ارسال نماید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *