دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فاطما گل رکورد جهانی پولسازترین سریال را شکست

  • یلدا محمدی
  • ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

سریال فاطما گل محصول کشور ترکیه است که موضوعی درام و عاشقانه دارد. این سریال در 138 کشور جهان پخش شده است و می توان گفت بالاترین فروش را در سراسر دنیا داشته است.

سریال فاطما گل به کارگردانی هیلال سارال که در سال های 2010 تا 2012 در کشور ترکیه تولید شده است از کانال دی ترکیه پخش می شده است، همچنین علاوه بر ترکیه در 138 کشور مختلف جهان نیز پخش شده و بر همین اساس و طبق آمارهای گرفته شده این سریال را به عنوان پول سازترین سریال ترکیه نامیده اند. در این مطلب به بررسی رکود جهانی این سریال و چگونگی کسب آن میپردازیم. تا پایان همراه ما باشید.

رکورد سریال فاطما گل جهانی شد

طی مراسمی که در ترکیه تحت عنوان برترین محصول تلویزیونی در حوزه صادرات انجام گرفت، سریال فاطما گل موفق به کسب مقام اول در میزان فروش و پخش در دیگر کشورهای جهان شد و از این رو این سریال به پول سازترین سریال ترکیه معروف گردید. فاطما گل در سال 2015 بیشترین فروش خارجی در جهان را برای کشور ترکیه داشته است و از این راه درآمد زیادی برای عوامل این سریال و همچنین کشور ترکیه کسب نموده است.

بازیگر سریال فاطما گل

سریال فاطما گل از کانال دی ترکیه پخش شده است، این کانال نه تنها در ترکیه بلکه در دیگر کشورها و در زمینه فروش سریال های مختلف به موفقیت های زیادی دست یافته است و آخرین موفقیت آن ثبت رکورد جهانی فروش برای سریال ترکی فاطما گل بوده است. امیدواریم از اطلاعات مطرح شده در این مطلب لذت برده باشید، پیشنهاد می کنیم از دیگر مطالب جذاب و خواندنی در بخش مطالب داغ دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *