دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس مجری زن شبکه من و تو در تهران

  • یلدا محمدی
  • ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

عکس های جدید مجری زن شبکه من و تو که حضور وی در جشنواره فیلم فجر را اثبات می کند، به همراه اظهاران مسئولین در رابطه با حضور غیر قانونی این مجری زن در ایران را در این مطلب ملاحظه نمایید.

حاشیه های حضور مجری زن شبکه من و تو در جشنواره فیلم فجر یکی از جذاب ترین موضوعاتی است که این روزها تبدیل به خبری داغ برای رسانه های مختلف شده است. این مجری زن در روز جمعه چهارم اردیبهشت همزمان با سومین روز جشنواره بین المللی فیلم فجر در این رویداد سینمایی حضور یافت و باعث تعجب همگان شد. در ادامه ضمن مشاهده عکس های مجری شبکه من و تو می توانید اظهاراتی را از زبان مسئولین در رابطه با این حضور وی و همچنین حاشیه های آن ملاحظه نمایید. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

عکس های منتشر شده از مجری زن شبکه من و تو در جشنواره فیلم فجر :

خانم منصوره حسینی خبرنگار اتاق خبر و مجری زن شبکه من و تو به عنوان یکی از تماشاگران در جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور یافت که مسئولین حضور وی را تایید می نمایند اما هنوز اطلاعی در رابطه با چگونگی دعوت از وی وجود ندارد و مسئولین مربوطه از حضور این مجری در جشنواره بی اطلاع بوده اند و همچنین در پاسخ به علت این ماجرا اعلام نمودند که : از وی هیچگونه دعوتی صورت نگرفته است و این خانم همانند عموم مردم با تهیه بلیط و یا به صورت رایگان در این جشنواره حضور یافته است و مسئولین جشنواره تنها در قبال شناخت میهمانان رسمی متعهد می باشند. در ادامه عکس های منتشر شده از این مجری زن در تهران و در جشنواره بین المللی فیلم فجر را مشاهده می فرمایید.

 مجری زن شبکه من و تو عکس مجری شبکه من و تو در تهران

حال باید دید عکس العمل دیگر مسئولین کشوری در رابطه با حضور خانم منصوره حسینی، مجری زن شبکه من و تو در ایران چیست. در صورتی که تمایل دارید از دیگر اخبار خواندنی و جذاب با موضوعات مختلف دیدن فرمایید پیشنهاد می کنیم به بخش مطالب داغ مراجعه نموده و از مطالعه دیگر مطالب زیبا لذت ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *