دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

لو رفتن پایان سریال شهرزاد توسط بازیگر زن این سریال

  • یلدا محمدی
  • ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

پایان سریال شهرزاد توسط بازیگر زن این سریال لو رفت، اظهارات این خانم بازیگر و همچنین ماجرای قسمت پایانی سریال شهرزاد را از زبان این بازیگر در این مطلب مشاهده فرمایید و از مطالعه آن لذت ببرید.

اطلاع از پایان سریال شهرزاد همچون دیگر سریال های موفق و پرطرفدار، از جذابیت خاصی برخوردار است و همه کسانی که این سریال زیبا را تماشا می کردند و پیگیر ماجرای آن بودند تمایل زیادی برای دانستن پایان قصه شهرزاد دارند. در این مطلب قصد داریم اظهارات یکی از بازیگران این سریال را در رابطه با قسمت پایانی شهرزاد و اتفاق هایی که قرار است در قسمت آخر رخ دهد را از زبان این بازیگر مطرح نماییم. در ادامه با این مطالب خواندنی و جالب همراه ما باشید.

پایان سریال شهرزاد از زبان بازیگر این سریال :

بازیگر نقس مل مل در سریال شهرزاد، با بیان این نکته که فیلمبرداری فصل دوم از اردیبهشت ماه شروع می شود، پایان سریال شهرزاد را لو داد. خانم ساقی زینتی که تاکنون شاهد نقش های متفاوت و زیبایی از وی در سریال ها و فیلم های سینمایی متعددی بوده ایم این بار در سریال شهرزاد و در نقش خدمتکار خانه به خوبی درخشید و به زیبای به ایفای نقش پرداخت. خانم زینتی در رابطه با فصل دوم سریال شهرزاد افزود این فصل در مرحله پیش تولید قرر دارد و از اردیبهشت ماه ضبط برنامه شروع می شود. وی همچنین در رابطه با قسمت آخر و پایان سریال شهرزاد چنین بیان نمود : طبق اطلاعات من، بزرگ آقا فوت می کند و شیرین دخترش راهی تیمارستان می شود. بعد از این ماجرا شهرزاد بچه را تحویل گرفته و سپس با فرهاد عشق سابقش ازدواج می کند.

حال باید دید این گفته ها تا چه حد صحت دارد و قسمت پایانی سریال شهرزاد چگونه پیش می رود. در ادامه عکس های سریال شهرزاد را از نماهای مختلف مشاهده می فرمایید که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

پایان سریال شهرزاد عکس بازیگران سریال شهرزاد  یازیگران سریال شهرزاد پایان سریال شهرزاد  بازیگران سریال شهرزاد

برای همه عوامل سریال دیدنی و موفق شهرزاد آرزوی موفقیت و کامیابی داریم و امیدواریم باز هم شاهد تولید چنین سریال های زیبایی باشیم. امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید، پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش عکس بازیگران از تصاویر و اطلاعاتی در رابطه با بازیگران این سریال و دیگر بازیگران دیدن فرمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *