دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های امیر حسین رستمی با آرایش و لباس زنانه

  • یلدا محمدی
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۵
  • ۱

گالری تصاویر جدید و دیدنی از گریم زنانه امیر حسین رستمی و آرایش و پوشش زنانه وی را در این مطلب ملاحظه خواهید نمود که امیدواریم از مشاهده این عکس های جالب و خاص لذت ببرید.

در این مطلب به معرفی فیلم کمدی جدید امیر حسین رستمی و همچنین عکس های گریم زنانه امیر حسین رستمی می پردازیم که هر یک مطمئنا مشاهده این تصاویر برای شما نیز جذاب خواهد بود ضمن اینکه با فیلم کمدی جدیدی که امیر حسین رستمی با ظاهری متفاوت در آن ایفای نقش می کند آشنا می شوید. در ادامه با مشاهده این عکس ها و تصاویر همراه ما باشید.

ماجرای گریم زنانه امیر حسین رستمی + عکس :

امیر حسین رستمی یکی از بازیگران جوان و با استعداد است که در سالهای اخیر شاهد ایفای نقش وی در سریال ها و فیلم های سینمایی متعددی بوده ایم، یکی از نقش های زیبا و متفاوت وی حضور در فیلم کمدی (مرد خاکستری) است که در آن با پوشش و ظاهر متفاوتی حضور یافته است. هر چند به گفتهآقای امیر حسین رستمی این گریم برایش بسیار سخت و خسته کننده بوده است اما از آنجایی که با دیگر کاراکترها متفاوت بوده، آن را پذیرفته است. در ادامه تصاویری جالب از گریم زنانه امیر حسین رستمی را مشاهده می فرمایید که همانطور که گفتیم مربوط به فیلم جدید وی می باشد.

گریم زنانه امیر حسین رستمیامیر حسین رستمی در فیلم مرد خاکستریعکس جدید امیر حسین رستمی در نقش زن

امیدواریم از مشاهده عکس های مربوط به گریم زنانه امیر حسین رستمی لذت برده باشید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش عکس بازیگران از عکس های جدید و دیدنی دیگر بازیگران و همینطور اطلاعاتی در زمینه زندگی خصوصی هر یک دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *