دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آیا می دانستید پیرترین فرد جهان در ایران زندگی می کند ؟

  • یلدا محمدی
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

عکس پیرترین فرد جهان که ساکن ایران و در یکی از روستاهای آدربایجان غربی زندگی می کند را در این مطلب مشاهده فرمایید و با خصوصیات این پیرمرد بیشتر آشنا شوید.

عباس منائی را می توان پیرترین فرد جهان نامید که وی در روستای راهدانه از شهرستان نقده که در استان آذربایجان غربی واقع است زندگی می کند.  در این مطلب به بررسی زندگی وی و همچنین عکس های منتشر شده از پیر ترین مرد جهان می پردازیم که مطمئنا مشاهده این مطلب برای شما نیز جذاب و جالب خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید.

عکس پیرترین فرد جهان در ایران :

چنی پیش با انتشار عکسی از صفحه اول شناسنامه عباس منائی، وی به عنوان پیرترین فرد جهان که درحال حاضر در یکی از روستاهای ایران زندگی می کند شناخته شد. همانطور که می دانید همه (ترین ها) در کتابی به نام گینس ثبت می شود. تمامی سوژه های جالب و جذاب بعد از تحقیقات در جهت صحت انها توسط کارشناسان در این کتاب به ثبت می رسد. عباس منائی نیز فردی است که در صورتی که کارشناسان گینس متوجه حضور وی شوند مطمئنا نامش را به عنوان پیرترین مرد جهان به ثبت می رسانند. عباس منائی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و از آنجا بود که تصویر شناسنامه وی در دنیای مجازی منتشر گردید و افراد زیادی مشتا آشنایی با این پیرمرد 132 ساله شدند. در ادامه تصویر منتشر شده از شناسنامه وی را مشاهده می فرمایید.

عکس شناسنامه عباس منائی

جالب است بدانید عنوان پیرترین فرد  دنیا پیش از این متعلق به یک خانم 114 ساله برزیلی و بعد از آن متعلق به پیرمرد 112 ساله ژاپنی بود که از این پس این عنوان را می توان به آقای عباس منائی بخشید. با مشاهده تصویر زیر با آقای عباس منائی با 132 سال سن بیشتر آشنا می شوید.

عکس پیرترین فرد جهان

امیدوایم از مشاهده این مطلب جذاب و زیبا در رابطه با پیرترین فرد جهان و شماهده عکس وی لذت برده باشید. پیشنهاد می کینم با مراجعه به بخش مطالب داغ از دیگر مطالب خواندنی و جالب با موضوعات مختلف دیدن فرمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *