دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

هنرنمایی سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد در شب عروسی

  • یلدا محمدی
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۵
  • ۲

عکس های سالن جشن نامزدی رضا قوچان نژاد و سروین بیات و هنرنمایی زیبای همسر رضا قوچان نژاد را در این مطلب ملاحظه نمایید و از مشاهده این تصاویر زیبا و جذاب و تزیینات فوق العاده شیک و مجلل لذت ببرید.

همسر رضا قوچان نژاد خانم سروین بیات خواهر کوچکتر ساره بیات است که در یازدهم فروردین در حرم امام رضا عقد نمودند و در همان شب در سالنی مجلل مراسم جشن نامزدی خود را برگزار نمودند. که در ادامه تصاویری زیبا از این سالن و مراسم جشن نامزدی این زوج جوان را مشاهده می فرمایید و بیشتر با هنرنمایی خانم بیات آشنا می شوید.

همسر رضا قوچان نژاد و هنرهای وی در جشن نامزدی :

همسر رضا قوچان نژاد به عنوان طراح داخلی به صورت حرفه ای مشغول به فعالیت است و جالب است بدانید طراحی و دیزاین مراسم نامزدی سروین بیات و رضا قوچان نژاد به عهده خود عروس خانم بوده است که به بهترین شکل انجام گرفته و هنرنمایی خانم بیات بسیار دلنواز و زیبا بوده است. در ادامه تصاویری از سالن برگزاری جشن ازدواج رضا قوچان نژاد و همچنین هنرنمایی زیبای خانم بیات را ملاحظه نمایید.

همسر رضا قوچان نژاد سالن جشن نامزدی رضا قوچان نژاد مراسم ازدواج رضا قوچان نژاد هنرنمایی سروین بیات در مراسم عقدش

امیدواریم شما نیز از تماشای تصاویر هنرنمایی خانم سروین بیات در زمینه طراحی و دیزاین سالن و تدارکات جشن نامزدی خود لذت برده باشید. برای رضا قوچان نژاد و همسرش آرزوی خوشبختی می کنیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۲ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *