دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصاویر انواع مدل سارافون سنتی زیبا و دوست داشتی

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹
  • ۰

سارافون یکی از انواع مدل لباس های شیک و زیبا است که بیشتر خانم ها از این مدل لباس استفاده می کنند. مدل سارافون سنتی هم یکی از نمونه های مدل سارافون است که در این مطلب تصاویر زیبا این مدل لباس شیک را مشاهده خواهید کرد.

مدل سارافون زنانه و دخترانه در انواع طرح های زیبا و جذاب موجود است در ادامه این مطلب انواع متنوع مدل سارافون زنانه و دخترانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم برای مشاهده این مدل لباس ها تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

لباس های زنانه دارای تنوع زیادی می باشند و یکی از این مدل های لباس زنانه که بسیار پرطرفدار است انواع متنوع مدل سارافون ها می باشند. شما می توانید از انواع مدل های سارافون دخترانه و سارافون زنانه و ….در مهمانی و مجالس کوچک استفاده نمایید.

مدل سارافون سنتی برای خانم های خوش سلیقه

مدل سارافون سنتی  زنانه

سارافون ها در انواع طرح ها و رنگ های زیبا موجود است و شما می توانید این مدل سارافون ها را با ساپورت های شیک و زیبا زنانه بپوشید. در هنگام خرید سارافون به این نکته توجه داشته باشید که طرح و مدل و رنگ سارافون باید مطابق با اندام و رنگ پوست شما باشد تا زیبایی و جذابیت شما چندین برابر شود.

مدل سارافون زیبا سنتی  مدل سارافون سنتی کوتاه مدل های شیک و زیبا سارافون سنتی زنانه و دخترانه

مدل سارافون زنانه مدل سارافون سنتی بلند

در زیر برخی از مدل های سارافون ها که آستین حلقه ای دارند باید لباس مناسبی را بپوشید توجه داشته باشید که رنگ لباس باید با رنگ سارافون شما مطابقت و سازگاری داشته باشد. در ادامه این مطلب انواع مدل های سارافون زنانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

  •  آرون گروپس

 

مدل سارافون قهوه ای زنانه

مدل سارافون جدید سنتی مدل سارافون زیبا مدل سارافون زیبا و شیک   مدل سارافون مدل سارافون سنتی شیک زنانه

اگر شما دارای اندام چاقی هستید بهتر است که از مدل سارافون های جلو باز استفاده نمایید با این مدل ها اندام شما متناسب تر به نظر می رسد.

مدل سارافون زیبا سنتی با دامن

سارافون زنانه با دامن

مدل سارافون زیبا یا دامن

مدل های سارافون دخترانه

مدل سارافون دخترانه در انواع رنگ ها و طرح سنتی متنوع موجود هستند و شما می توانید با توجه ظاهر خود مدل سارافون مناسبی را خریداری نمایید.

مدل سارافون دخترانه با طرح سنتی بلند

مدل سارافون برای خانم های جوان مدل سارافون دخترانه سنتی

از انواع مدل سارافون دخترانه می توانید در مجالس و مهمانی ها استفاده نمایید توجه داشته باشید که اگر شما به دنبال مدل خاصی از سارافون هستید انواع مدل های سارافون با طرح های محلی می توانند برای خرید شما بهترین ایده باشند.

سارافون با طرح سنتی مدل سارافون دخترانه سنتی مدل سارافون سنتی برای دختران

مدلهای جدید سارافون دخترانه سنتی

سارافون ها به دلیل طرح پوشیده و بلندی که دارند بسیار متناسب با پوشش و فرهنگ ایرانی بوده از این رو استفاده از این نوع لباسها در کشورمان طرفداران زیادی دارند و می توان آن را با یک زیرسارافونی ساده و یا کار شده ست کرده و استایل جذابی داشته باشید، مدلهای سارافون کت نیز بسیار زیبا بوده و استفاده از آن در مجالس و مهمانی ها می تواند استایل فوق العاده شیک و جذابی ایجاد نماید، در ادامه می توانید مدلهای متنوعی از سارافون سنتی دخترانه را مشاهده کنید و از بهترین مدلهای آن ایده بگیرید.

مدل پیراهن سنتی

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید، انواع مدلهای سارافون دخترانه و زنانه در طراحی های شیک و متنوع جلو بسته و جلوباز با جنس پارچه های نخی، ریون، گیپور و … طراحی می شوند که هر کسی می تواند متناسب با سلیقه و فرم اندامش، سارافون دلخواهش را انتخاب نماید؛ سارافون ها لباسهایی بسیار شیک و مناسب بانوان ایرانی هستند که آنها را می توان به عنوان یک پوشش خانگی و یا برای استفاده در مکان های بیرون از منزل مورد استفاده قرار داد، در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای سارافون سنتی در طراحی های متنوع و زیبا دیدن کنید.

مدلی از سارافون سنتی

تصاویری از سارافون سنتی دخترانه

سارافون شیک و سنتی دخترانه

سارافون کت سنتی دخترانه

انواع سارافون سنتی دخترانه

سارافون سنتی دخترانه و زنانه

سارافون سنتی دخترانه قشنگ

مدل سارافون سنتی جذاب

سارافون سنتی دخترانه جلوباز

سارافون سنتی دخترانه جدید

مدل سارافون سنتی بلند سارافون سنتی دخترانه

سارافون سنتی دخترانه شیک

سارافون سنتی دخترانه زیبا

سارافون سنتی دخترانه

مدل سارافون سنتی جدید

در تصاویر این مطلب انواع متنوع مدل سارافون دخترانه و زنانه را ملاحظه کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از این مدل ها زیباترین طرح سارافون ها را خریداری کنید و یا بدوزید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده مدل های بیشتری از سارافون به بخش مدل سارافون مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *