دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت کاردستی خانه با روش های خلاقانه و جدید

  • یلدا محمدی
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

مدل های جدید و زیبای انواع کاردستی خانه و معرفی ایده های جدید و آسان برای ساخت کاردستی های متنوع به شکل خانه را در این مطلب گردآوری نموده ایم که در ادامه مشاهده می فرمایید.

ساخت ماکت خانه یکی از کارهای دست ساز جالب و متنوع است که اغلب کودکان تمایل زیادی به درست کردن آن با وسایل گوناگون دارند و یا شاید بارها ماکت خانه را به شکل های مختلف تهیه نموده اند. نحوه ساختن ماکت خانه یا خانه با ابعاد کوچک با وسایل مختلف می تواند با توجه به ابتکار و خلاقیت سازنده آن خانه متفاوت باشد و با طرحی خاص و ویژه ایی انجام گیرد. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از خانه های ساخته شده دست ساز را معرفی نماییم که هر یک می توانند الگوی جالبی برای شما باشند.

ساخت کاردستی خانه با وسایل ساده برای کودکان :

ماکت خانه به شکل های گوناگون تهیه می گردد که این انتخاب علاوه بر سن و درک کودک، به نوع وسایل در دسترس و و موجود نیز بستگی دارد. همانطور که گفتیم ماکت خانه برای کودکان معمولا با وسایل مختلفی از جمله چوب، کاغذ و مقوا و حتی وسایل دور ریختنی و ساده نیز تهیه می شوند و از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند. شما نیز می توانید با توجه به وسایل در دسترس و موجود ماکت خانه مورد نظر خود را انتخاب و شروع به ساخت آن نمایید. در ادامه نمونه هایی از انواع کاردستی های جالب و زیبا به شکل خانه های مختلف را مشاهده می فرمایید که اغلب با وسایل ساده و در دسترس ساخته شده اند.

کاردستی جدید و خلاقانهخلاقیت در ساخت خانه با چوبکاردستی با چوب بستنی جدیدساخت خانه با چوب کبریتساخت کاردستی کودکانه

ساخت ماکت خانه با چوب بستنی :

چوب بستنی یکی از وسایل رایج است که به راحتی نیز تهیه می گردد و برای ساخت انواع مختلف کاردستی به کار می رود. کاردستی با چوب تنوع زیادی دارد که یکی از آنها ساخت کلبه های چوبی زیبا برای کودکان و یا به عنوان دکوری در منزل است. در این بخش به معرفی عکس ها و مدل های مختلف انواع کاردستی ساخته شده با چوب بستنی و چوب های ساده برش خورده می پردازیم که هر یک تبدیل به کلبه ایی زیبا و جالب شده اند.

ساخت کاردستی های جدید و زیباکاردستی خانه با چوب بستنیکاردستی جدید خانهساخت کاردستی با چوبساخت خانه کودکان با وسایل سادهساخت کاردستی خانه جدیدکاردستی خلاقانه با چوب بستنی

ساخت ماکت خانه با مقوا و کاغذ :

انواع مختلف مقوا، کارتن و کاغذ به دلیل سهولت و آسانی در برش خوردن و همچنین ساخت کاردستی های مختلف، تبدیل به یکی از پرمصرف ترین و رایج ترین وسایل و مواد اولیه برای ساخت انواع کاردستی شده اند. کلبه های مقوایی و کاغذی نمونه های جالبی از انواع کاردستی خلاقانه و زیبا برای کودکان می باشند که ساخت آنها هزینه زیادی ندارد و بسیار راحت تهیه می شوند. در ادامه چند نمونه کاردستی با مقوا و کاغذ به شکل کلبه های زیبا را مشاهده می فرمایید که هر یک ایده جالب و قابل توجهی برای ساخت اینگونه کاردستی ها محسوب می گردد.

  •  آرون گروپس

ساخت کاردستی خانه با مقواکاردستی خالاقانه جدیدآموزش ساخت خانه فانتزی با کارتن و مقواساخت خانه با آکاستیوساخت کاردستی جدید با مقواساخت خانه جدید و زیباساخت کاردستی ساده و ابتدایی

مدلهای دیگری از ساخت خانه با وسایل دور ریختنی

امروزه استفاده از وسایل دور ریختنی و بازیافتی کاربرد زیادی برای درست کردن انواع کاردستی های خلاقانه و زیبا پیدا کرده که انجام آن نیازمند کمی خلاقیت و ذوق و سلیقه است، حال با انجام این کار نه تنها می توان از وسایل به دردنخور و دور ریختنی استفاده بهینه کرده و ضمن ایجاد سرگرمی، خلاقیت کودکان را افزایش داد، بلکه روش خوبی برای آموزش فرهنگ صرفه جویی به آنها می باشد، در مطالب قبلی با انواع خلاقیت با وسایل دور ریختنی آشنا شده اید، اکنون در ادامه قصد داریم تصاویری متنوع و جدید از ساخت کاردستیهای خانه کودکانه با وسایل بازیافتی و دورریز را در اختیارتان قرار دهیم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

کاردستی خانه با وسایل بازیافتی

ساخت بسیاری از کاردستی های زیبای خانه، بسیار آسان و راحت می باشد و با کمترین وسایل می توان این کار را انجام داد. به عنوان مثال در تصویر زیر مراحل ساخت یک خانه فانتزی زیبا به صورت تصویری و به ترتیب آموزش داده شده است که به وسیله یک ظرف شیشه ای و برخی وسایل ساده دیگر انجام خواهد گرفت، ضمن اینکه نتیجه کار بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

مدلهایی از ماکت خانه برای بچه ها

در تصاویر بالا انواع مختلفی از مدل کاردستیهای خانه با چوب بستنی، چوب کبریت، کاغذ و مقوا را ملاحظه کردید، اکنون در اینجا دعوت می نماییم از مدلهای دیگر ماکت خانه برای کودکان با استفاده از وسایل بازیافتی مثل یونولیت، ظرف های پلاستیکی، نی نوشابه و … را مشاهده نمایید.

طراحی جالب ماکت خانه

طراحی ماکت خانه

مدلی از ساخت ماکت خانه

ماکت خانه زیبا و کودکانه

ماکت خانه جدید و فانتزی

ایده ساخت ماکت خانه  ماکت خانه برای بچه ها

خلاقیت در یاخت خانه

ساخت ماکت خانه با چوب کبریت

کاردستی خانه با وسایل دور ریختنی

ماکت خانه برای کودکان

ماکت خانه زیبا

ساخت مدلی از ماکت خانه

ساخت خانه مقوایی

کاردستی خانه با وسایل به دردنخور

با الگوبرداری از طرح ها و مدل های ساخت ماکت کلبه که در این مطلب ارائه دادیم و همچنین با استفاده از ایده های جدید و خلاقیت خود می توانید زیباترین و جذاب ترین کاردستی ها  را به شکل کلبه یا ساختمان های کوچک و جالب تهیه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *