دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل پیراهن کوتاه مجلسی با طرح های جدید دخترانه و زنانه

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

پیراهن های کوتاه اغلب مناسب افراد کوتاه قد می باشد. در این مطلب زیباترین مدل پیراهن کوتاه دخترانه و زنانه جذاب و زیبا را در طرح ها و رنگ های مختلف برای شما آورده ایم. در ادامه نکاتی که هنگام خرید لباس مجلسی کوتاه باید رعایت شود را برای شما آورده ایم.

مدل لباس های مجلسی از نظر اندازه و مدل آن دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. یکی از انواع لباس های مجلسی مدل لباس کوتاه می باشد که جالب است بدانید این مدل لباس ها اغلب به افراد کوتاه قد می آید. در ادامه گالری تصاویر مدل لباس های کوتاه مجلسی دخترانه و زنانه را مشاهده خواهید کرد.

در انتخاب لباس های شب همواره باید نکات مهم زیادی را در نظر بگیرید تا در آن زیباتر و جذاب تر به نظر برسید. یکی از نکات مهمی که در انتخاب پیراهن مجلسی، باید رعایت گردد این است که رنگ لباس به پوست صورت شما بیاید. در ادامه تصاویر زیباترین مدل های لباس کوتاه دخترانه و زنانه در طرح های فوق العاده زیبا را برای شما آورده ایم.

مدل پیراهن کوتاه زیبا و شیک

تصاویر مدل پیراهن کوتاه فوق العاده زیبا

لباس مجلسی های بلند اغلب برای افراد قد کوتاه و مدل لباس های کوتاه مجلسی برا افراد با قد متوسط و بلند مناسب می باشد و باعث جذابیت و زیبایی آن ها می گردد. از جمله نکاتی که هنگام خرید لباس مجلسی کوتاه باید رعایت شود تناسب آن با اندام شما است.

مدل های لباس کوتاه مجلسی فوق شیک و جدید

زیباترین مدل های لباس کوتاه دخترانه و زنانه مطابق با مد سال را در این بخش برای شما آورده ایم. امیدواریم این الگوها شما را در انتخاب لباس کوتاه مجلسی شیک و مدرن یاری نمایند.

مدل پیراهن کوتاه

برای اینکه مطمئن شوید پیراهنی که قرار است برای مجلس به تن کنید به آسانی چروک نمی شود برای چند لحظه ای آن را در دست خود مچاله کنید از این طریق می توانید مطمئن شوید پارچه لباس مورد نظرتان خوب است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل پیراهن کوتاه زیبا

مدل لباس کوتاه مجلسی برای خانم هایی که دارای اندام متناسب هستند می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد

مدل پیراهن صورتی کوتاهسعی کنید لباس هایی با رنگ های متنوع برای خود خرید نمایید و از خرید لباس هایی با رنگ تکراری خودداری کنید تا هنگامی که به کمد لباس هایتان رجوع می کنید از مشاهده آن لذت ببرید.

مدل پیراهن های جذاب کوتاه

لباس کوتاه مجلسی با خطوط عمودی برای افراد کوتاه قد با اندام متناسب مناسب می باشد.

مدل پیراهن کوتاه مشکی

افرادی که قدی کوتاه و اندامی لاغر می باشند چندان قادر به رفع این عیب نخواهند بود البته در این بخش چند توصیه مهم برای این افراد آورده ایم. این افراد بهتر است لباس های کوتاه با خطوط مایل بپوشند تا اثرات لاغری آن ها کاهش یابد.

مدل پیراهن دخترانه کوتاه مدل پیراهن سفید دخترانه مدل پیراهن طوسی کوتاه مدل پیراهن مشکی کوتاه

مدل پیراهن مجلسی گیپور

مدل پیراهن فانتزی کوتاه مدل پیراهن زنانه کوتاه مدل پیراهن ساده کوتاه مدل پیراهن مدرن کوتاه مدل پیراهن زنانه کوتاه مدل پیراهن زنانه گیپور کوتاه مدل پیراهن فانتزی کوتاه مدل پیراهن دانتل کوتاه

لباس مجلسی دانتل کوتاه

مدل پیراهن شیک کوتاه مدل پیراهن دخترانه کوتاه زیبا مدل پیراهن فوق العاده زیبا کوتاه مدل پیراهن جدید دخترانه کوتاه مدل پیراهن دخترانه و زنانه کوتاه مدل پیراهن حریر کوتاه

تصاویر انواع مدل لباس کوتاه مجلسی را در این مطلب مشاهده کردید. امیدواریم با ایده گرفتن از طراحی این لباس های زیبا بتوانید لباس مجلسی زیبا و متناسب با اندامتان را انتخاب کنید و در لباس های انتخابی زیبا و جذاب به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *