دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

جالبترین سلفی قرن در اینستاگرام حسام نواب صفوی + تصویر

  • یلدا محمدی
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

این روزها بازار سلفی گرفتن با سوژه های مختلف حسابی داغ است، در این مطلب جالب ترین سلفی سوژه که به سوژه ترین سلفی نیز معروف است را معرفی می نماییم که نواب صفوی نیز در اینستاگرام خود از این عکس به عنوان سوژه قرن استفاده نموده است.

متفاوت ترین و جالب ترین سلفی سوژه قرن را می توان به عکس سلفی که یکی از مسافران هواپیمای مصر با رباینده هواپیما که دارای کمربند انتحاری نیز بود، گرفت و از این طریق عنوان سوژه ترین سلف را از آن خود نمود. حسام نواب صفوی ینز از این عکس در اینستاگرام خود استفاده نمود که در ادامه این عکس و همچنین متن نوشته شده توسط حسام نواب صفوی در این رابطه را مشاهده می فرمایید.

جذاب ترین سلفی سوژه در هواپیما ربوده شده :

حسام نواب صفوی از بازیگران جوان و خشو آتیه کشورمان چندی پیش و با مشاهده سلفی رباینده هواپیما با یکی از مسافران این موضوع را سوژه ایی برای اینستاگرام خود قرار داد و در کنار انتشار این عکس سلفی متن زیر را نیز به اشتراک گذاشت :

عکس خنده داري بود اين عكس هاي سلفي هم شده داستاني …طرف هواپيما را ربوده كمربند انتحاري هم بسته اين دوستمون هم اومده داره باهاش عكس سلفي ميندازه اصلا انگار نه انگار اين عكس دو نكته داشت اوليش خنده دار بود .دوم آفرين به جفتشون كه در اوج خشونت و شايد مرگبارترين فاجعه بهم اينقدر احترام ميگذارند كاش بعضيها بتوانند فرهنگ احترام را ياد بگيرند.

در ادامه تصاویری از صفحه اینستاگرام حسام نواب صفوی با عنوان سوژه ترین سلفی قرن را مشاهده می فرمایید.

سلفی سوژه در اینستاگرام نواب صفوی

این سلفی سوژه با همه جذبیت و جالب بودن، می تواند به قول حسام نواب صفوی بسیار آموزنده و دارای نکات مهم اخلاقی باشد. برای این بازیگران با ذوق کشورمان آرزوی کامیابی و موفقیت داریم.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *